Karsimda gordugum manzarayla soka girdim bu bu kendine napmisdi boyle elinden kanlar geliyodu deliyo dondum hemen yanina kosdum beni korunce ayaklanmaya calisdi ama basaramadi ve hala sinirliydi biraksan butun dunyayi yakardi ama izin vermem ne kendine bisey yapmasina nede etrafindakilere... Kabul etmek istemesemde icine ona karsi bi his var ve bu hissin daha bende ismini bilmiyorum... Elini ellerim arasina aldim gozlerini bana cebirdim ofkeyle nefretle bakiyodu ama ne ofkesi nede nefreti banaydi hepsi o telefonda konusdugu kisiyeydi o kimse onu bulum ebesini s*****m
Tobe tobe sovdurtuyolar sonra Derin kufurbaz olmus derin kufur ediyo yok canim sizde ettirmeyin lan..."Ege napdin sen bu elinin hali ne boyle?!" Dedim sesimde hem endise hem korku hemde azicik sinir vardi...
Sertce elini cekdi ben sok olmsudum yani oylesine ona bakiyodum ve sonunda beyfendi konusdu " gerek yok hic biseye disari cik" dedi bende ayaga kalkdim ve disari cikdim ama tabikide onu oyle orda birakmiycakdim... asagi inip acil yardim cantasini aldim ve hemen yukariya cikdim kapiyi acicakdim ki Egenin yine sesi geldi ama bu sefer kirip dokmuyodu sakince konusuyodu ama kimle konusuyo ya bu?
Neden lan neden ben sevilmiycek birimiyim ha ben napdim ona?!
Surtuk demek beni kandirmis ama hamile kalmis cocuk bile baskasindan allah kahretsin lan kahretsin!
Ama her kes onun gibi diyil Derin baska o baska lan baska!
Diye bagirdi ve sonra yine kirilma sesi geldi dayanamadim iceri ye baya baya bidoslama daldim. T-Shirt'u cikarmisdi kiriklar bedeninide cizmisdi... Wow kaslara bak kas hayvani bu ne...Tobe tobe ben ne diyorum be. Hemen yanina kosdum elini dizimin uzerine koydum acil yardim cantasindan gerekli seyleri cikarip pansuman yapdim...Ama bu sirada Ege sadece bana bakiyodu gozlerinde ki duygu karmasasindan bisey annamiyordum kirginlik aci mutluluk nefret ofke sevgi bile vardi gozunde...Aman bana ne elini bitirdikden sonra onun kolunun altina girdim ve yataga kadar yardimci oldum...Uyudu uyuyacak bir hali var bagirmakdan kirip dokmekden halsiz dusmusdu... Ilk gogsunden baslayarak islak mendille bedenini sildim sonrada yavas yavas merhem surdum biri azcik derin kesilmisdi ona da ufak bi yara bandi yapisdirdim ve bitdi ona bakdigimda uyumusdu bile... Esyalari topladim uzerini ortup kapiyi yoneldim tam acmak icin yeltenmisdim ki onun o guzel sesini duydum...
"Gitme..." NEE! ne dedi o gitmemi dedi ahh inanamiyorum aman ben ne diyorum ya sadece uykulu ve ne dedigini bilmiyor kapinin kulpunu indirdim tam cikiyodum ki aglama sesi kulagima geldi ama ama bu olmaz dimi hayir Ege...EGE BARLAS agliyomu... Hemen yanina gitdim agzinda bi seyler mirildaniyodu cani aciyodu bunu anlaya biliyodum elini tutdum oda benim elimi sikica kavradi sonra o guzel sozcukler dokuldu agzindan...
"Derin...cok guzelsin biliyomusun...Seni 1 yildir taniyorum seni Metenin yaninda gormusdum sizi sevgili sandim ama diyilmissiniz kardes gibiymissiniz iyikidide sevgili diyilsiniz ..." dedi duraksadi ve devam etdi... " Belki yarin bisey hatirlamam ama sana tek bisey soyluycem seni...seni seviyorum...o p*c sana dokunsaydi olurdum ben.Arzuya gelirsek ben onu sevdigimi sanmisim aslinda hic sevmedim ben sana karsi his etdiyim duygular bende ilk ben Ege Barlas asik oldum Derin hemde sana..." ne ne yani bana asikmi beni seviyomu...tam agzimi acicakdim ki o yine konusdu.
"Arzu benim icin tek gecelik di ama sonra hoslandim ondan yani oyle sandim hamile oldugunu soyledi biliyomusun beni kandirmis cocuk benden diyilmis cocugun babasi olacak o p*c'i oldurdum biliyomusun ama ama ona babasina gotur dedim niye bilmiyorum ama arzunun aci cekmesini istiyodum onun oldugunu bilib aci cekmesini ama o cocugu cok seviyorum biliyomusun aslinda abisi gibi ona bakmayi isterdim ama ama malesef o.orospuyla o pic Berkenin oglu oldugu icin cocuga hic yaklasa madim...belki bizim bi cocugumuz olur ha ilerde evleniriz kucuk kucuk Derinler Egeler..." ayy ne guzel olur...aaa ben ne diyom ya ama o konusdukca benimde icimde biseyler kipirdiyo galiba galiba bende onu seviyorum yaa... Ona bakdigimda uyumusdu ama sen uyuyunca masumlasiyosun ben sana nasil dayanayim ki...Kalkdim ve odadan cikdim asagiya indigimde Omer Jessy Enis Mete bile gelmis hepsi bana dondu hemen kisa kesmek istiyodum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'im
RomanceMutsuz bi hayat geciren Derin... Hep yaninda olup ona destek olan Enis...Derin ve Enisi kardesi gibi seven ve koruyan Mete... Derinin aşkı Ege... Jessy'le Damla ve Yagmur'un hikayeleri... Hayati sadece kotu bi film gibi gecen Derin artik senaryoyu...