Zorluyosun ATES!

33 6 2
                                    

Media hira akay...

Derinden devam:

Olayin uzerinden 1 hafta gecdi tabi ben hala ruzgara trip atiyorum salak yuzunden sinir krizi gecirdim kalp krizi gecire bilirmisim 2 gun uyutmuslar beni hih salam sey onun yuzunden birakip gitmeseydi sacma saoan konusmasaydi boyke olmuycakdi...

"Benim guzel kardesim ne dusunuyo bakiyim?"

"Hic yengecim ne olucak sadece dalginip son zamanlar" dedigimde bana sarildi...

"Tamam hayatim kafana takma bak oldu bitdi gecdi isde onlara bak onlari dusun simdi nasikda mutlular bir birlerini nasilda seviyolar..." dedigin ebnde ona kollarimi sardim ve "evet cok mutlular ve insallah bir omur oyle olurlar" dedim bu sirada abim iceri girdi ve "vay kardesim ve sevgilim siz ne kadarda tatlisiniz meleklerim" dedi ve ikimizede ayni anda sarildi...

"Abicimm nasilsin?" diye sordugumda sacimdan opup "iyiyim melegim sen nasilsin?" Diye sordu bos ver dercesine elimi salladim...

"Askim derin hic iyi diyil bunlari baristirmaliyiz" diye sitem etdi Elif...

"Demek yine bu mesele yuruyun lan gidiyiz" dedi ve elimden tutdugu gibi cekisdirmeye basladi abim...

"Ya abi nereyr hic bi yere gitmiyotum begggnnn" diye bogurdun evet evet yalnis gormediniz bogurdum...

"Kizim bi sus lan gidiyoruz barisicaksiniz oda orda kendini harab etdi sana bisey olsaydi naoardi diye" dediginde kafa salladim yani napa bilirim ki 2 katim kadar abim var bir tane cekse yeri boylarim..

"Elif anahtaralri getirirmisin guzelim"
"Tamam" diye bagirdi elif off canim sıkıldl yaa...

"Abi ben affetmek istemiyorum niye gidiyoz ki?"

"Hayir efendim affediceksin bir dinle onuda anla kizim"

"Tamam bakalim ne anlaticak" dedim elifde gelince arabaya yerlesdik ve yola koyulduk... Abim masallah ibreyi zorluyo lan biraz yavas biraz yavas...

"Askim biraz yavas yavass" dedi elif ayy ben seni yerim aklimimi okudu lan bu kiz?... neyse onu sonra dusunelim...

"Abi dogru soyluyo biraz yavas" dedigimde siritdi ve "noldu kiz korkuyonmu artik hizdan?"

"Ne munasebet in ben suruyumde gor gununu" dedigimde yuzune memnun bir ifade takdi ve "yok yok arabama aciyorum istemem"

"Ya abi dur dur ve in lutfen ben surucem hemen!" Diye bagirinca ee mevbur durdurdu yoksa tepesinde saatlerce dir dir ede bilirim...

" gel cadi gel gec sur amaaa bisey olursa seni kendi ellerimle oldururum" dediginde kafa salladim abim arkaya gecer gecmez surucu koktuguna zipladim baya baya zipladim evet!

Az once sesini cikarmayan arada bagirip yavasla diyen elif simdi susmuyo abiminse beti benxi atdi ay kiyamam isds hiz oyle diyil boyle yapilir... :p

"Derinnnn lutfen canimin ici yavasla bak kusucam araba pert olucak yavasla kizz"

"Ya yengelerin guzeli kus nisanlinin arabasi sonucda temizletir"

"Derin scamalama tamam iyi hiz yapiyosun korkmuyosun ama yavaska kizim" bunu soyleyen tabiki abim ay tirsmis bu...

"Tamam be kiz gibi korkuyon sende hem isde ruzgarlarin evi vardik bilee...." dedi kapiya vardigimizda beni goren Kaan kapiyi hemencecik acdi...

"Tesekkurler kanka" dedi ve iceri gecdim...

"Ding dong ding dong" lan bunun burda ne isi var?

"Senin burda ne isin var egecigm"

"Sey jessy ni getirmisdim zaten birazdan sizi arayip biseyler yapalim di diycekdik hayatim"

"Hmm oyle olsun bakalim"dedim yanagindan opup iceriye gecdim ruzgarla jessy cift kisilik koltukda rahat rahat oturuyolar... Ama ruzgarin yzuu asik...

"Senin yuzun niye asik kacak" diye sordugumda her kes bize bakdi...

"Derin affetdinmi beni?" Diye sordu heyecanla...

"Bakicam"dedim ve tekli koltuga gecip oturdum... Damlayla metede bizden 5 dakika falan sonra geldiler tabi bunlsr artik sozlu sayilir anneler babalar tamam demis ya rahatlar tabi...

Suan oturma tarzimiz soyle oluyo...
Ben tekli koktuga oturuyom ege de onumde sirtini koktuga yaslamis basini bana yaslamis oturuyo bende saclaryla oynuyorum...

Jessyle ruzgar cift kisilik koltukda rahatca oturuyolar sarmas dolas tabikide ama ruzgar durmuyo susmuyo anca soru soruyo bikdimmm....

Selinle Hakan yine kavga etmisler... selin gidicek diye... Bu yuzdende hakan yerde bagdas kurmus oturuyo selinse damlalarin yaninda bi koseye sinmis otumakdadir...

Damla Metr iyyy bu nasil bi yavsama sekli ayrilin lan biz bile sizin gibi sarilmiyoruz noluyo aga... Bunlarda isde 3lu koltukda iksii sarmas dolas oturuyolar selinin yaninda...

Yagmurla Omer....
Hani lan yagmurla oker yoklar nerdeler yoklar ki ama bana yagmurla omusumu bulun lann...

"Hayatim yagmurla omer nerde?" Diye sordugumda ege siritdi ve...

"Bir birini dinlemeleri gerekdi bizde onlari dag evine kapatdik pencerelerin hepsinde demir var kapilsr da kirilamaz ve koruma falanda var yani hic bi sekilde kacamazlar ordan ya barisip donucekler..." lafini ben tamamladim...

"Yada grljnce ben onlari oldurcem"evet annaminda kafa salladi ahh bu cocuk yine guluyo gulme lan sen gulme sen gulunce cikan o gamzenden opmek istiyorum ve sevgilimsin tabikide ooucem azcimk one dogru egildim ve gamzesinin tam ustune bi opucuk kondurdum... Sonrada dudagina ufacik bi opucuk tamam...

"Askim biseyler yapalim ya canim sıkıldı" diye isyan eden elifi destekledim...

"Evet ya hadi" jessy hemen irtaya atladi...

"Twister oynayalimmi?" Herkes onaylayinca egede mecbur kabul etdi...

"Tamam jessy sen twisteri getir hemennn" diye cirlaidm...

Suan nemi yapiyoruz? Evet dogru twister oynuyoruz ve pozisyon cok kotu...Damlayla Ruzgar kardes kardes yanyana arkaya uzanmis gibiler ama ayaklar carpaz... Mete ruzgarin uzerinden damlaya yapisik gibi iggh simdi anladim ne igrenc bi oyun bu ya? Abimlerde bia ust uste gibiler... Selin altda Hakan ustde yuzyuze duruyolar onlarda...
Bizmi ben egenin uzerindeyim suan azcik egilsem dudagina degicemde eymiyorum kafami hahha yasasin kotuluk... Egede kendini kasmakdan bi hal olmus bi sekilde artik duramiyodu... Birden ciglik sesiyle kafami zar zor dondum. Egede oraya bakiyodu ama siritiyodu... Ahh selin hakanin uzerine dusdu......
Birden kahkaha atmaya basladigimda ege hirladi ve " zorluyosun Ates" diye tisladi...







Meraba ben geldim!!!

Ozlendim dimi ah isde ben boyleyim... Tamam be vurmayin ozlemezseniz de ozlemeyin hih... kusdum isde...

Bolum gec gelicek ee isde beni ozlemezseniz bu olur...

Hayat'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin