3 hafta sonra...
Yine hep beraber oturup konusuyoduk... Batu bugun israrla hatuce ablayla diger evde kalmak istedi beyfendi komsunun kizini cok begenmis neyse...o gunu merak ediyosunuz dimi? simdi soyle oldu o gun...
Flashback (baslangic)
Duydugum sesle hemen arkami dondum...Ege sert yuz ifsdesiyle bize yaklasdi hemen yanimda durdu gozlerini Denizden cekip bana dikdi o an gozlerinde hiss etdim her seyi... Uzulmus korkmus ve ve hala asik...
Yuzumde his etdigim ellerle otomatik olarak gozlerimi kapatdim..."Nerdesin be melegim? Ben sana hic kizarmiyim? Sadece seni kirmak istemedigim icin gitdim! Ben seni cok seviyorum be guzelim!" Dedi mizmizci cocuklar gibi bende hemen kollarimi boynuna doladim ve...
"Bende yalniz kalmak istedim telefonuda kapatmisdim bilemedim aradiginizi" dedigimde benden ayril kolunu omzuma atarak beni kendine cekdi ve bu sefer o konusdu ama benimle degil...
"Deniz senin burda ne isin var?!" Dedi sertce...
"Sana ne senden izin mi alicam?"
"Evet almalisin"
"Sen kimsin ya neyisin derinin?!" Diye sordu Ruzgar sertce...
"Ben Ege Barlas... Mafya EGE BARLAS! " dedi bana bakdi ama korkmuyodum ondan aksine mafya olmasi cok guzel adrenalin dolu bi hayat... ben dusunurken sozlerine de devam etdi...
"Bu arada derinin de sevgilisiyim sen asil neysiin?" Diye sordugunda Deniz hemen cecik....
"Ben de ka-" dedi ve devamini getiremedi ne digecegini cok merak edyiyodum ama demedi... Sordugumdada 'kanka' degicekdim diyodu...neyse sonra ayrildik oddan eve geldik her kesle sarildim batuyu istedim onunla hsret giderdim falan fila o gun oyle gecdi... ve tami tamina 2 haftadir oyun oynayim eglenceli bi seyler yapiyoduk Ege Barlasi atli karincaya bindirdik o derece yani!Flashback (son)
Damla ve Mete ortada koala gibi sarilmis konusuyolar saglarinda Omer ve Yagmur kikirdasa kikirdasa konusuyolar sollarinda Hakan ve Selin(derinin kuzeni) sohbet ediyolar ama normal insan gibi koktugun onundede Enis ayaklarin uzatmis sirtini koktuga yaslamis oturuyo... sagdaki cift kisilik koltukda ben ve ege sarilmis televizyon izliyoruz... soldaki tekli koktuga jessy oturmus ayaklarini kendine cekmis koltugun onunede ruzgar oturmus sirtini koktuga yazlayip dizlerini kendine cekmis oturuyo ve onlarda normal bi sekilde sohbet ederek televizyon izliyolar...
Bu salaklar su bi kac haftada baya yakinlasdilar bence bunlsrdan bi cacik olur yani ben oyle dusunuyorum..."Guzelim?" Diyen egeyli basimi ona cebirdim ve gulumsedim...
"Efendim?" dedim tatli bi sekilde...
"Daldin gitdin biseymi oldu?" Dediginde ne diyecegimi dusundum bence soyliyeyim ya bana kizmaz hem Ruzgarla eskiden de tanisiyolar ve onun Jessye zarari olmayacagini biliyo...
"Sey aslinda bisey dusunuyodummm" dedim m'lari uzatarak...
"Soyle bakalim benim guzelim yine ne dusnuyomus?" Dedi oda benim gibi gulumseyerek...
"Sey ege sencede Ruzgarla Jessy cok yakin diyillerim bence yakisiyolarda ilerde sevgilide ola bilirler ha?" Dedigimde hayir diyecegini biliyodum... bu yuzden de hemen konusmaya basladim yeniden..
"Bencede"
" bak ege Ruzgari sende taniyosun iyi cocuk yani benim Abim gibi jessyde senin kardesin gibi bence birbirinide severlerse hic bi zaman birakmazlar ha ne dersin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'im
RomanceMutsuz bi hayat geciren Derin... Hep yaninda olup ona destek olan Enis...Derin ve Enisi kardesi gibi seven ve koruyan Mete... Derinin aşkı Ege... Jessy'le Damla ve Yagmur'un hikayeleri... Hayati sadece kotu bi film gibi gecen Derin artik senaryoyu...