Vedalari sevmem ama elveda!

24 4 0
                                    

Derinden devam:

Eve gelince hemen uzerimi giydim sacimi basimi kzilar yapdi elbiselerimde cok guzeldi (multi) damla jessy yagmur hira elif onlarda cok guzel olmuslardi bir birmizin sacini yapio makyaj yapdikdan sonra hazirdik asagi indigimizde erkekler memnun sekilde sevdiklerine bakiyolardi... ama ege beni oldurceek gibi bakiyodu ya yine napdim...

"Melegim bu srit ne allasen?" Dediginde ona giz devirdim off yinemi sort kavgasi...

"Askim ama bu parti giymeme gerem..."

"Hayir gerekmez"

"Hayir gerek abi suna bisey soyle

"Kizim bu ne elbise lan git cikar bak elimi kana bukatma benim" abim banami dedi diye arkami donunce elife bagirdigini gordum...

Suan herkes kendi ciftine bagiriyo cagiriyo elbisesine karisiyodu ama bitek ruzgardan baska jessye oyle bi bakiyodu ki sanki onu ezberlemek istiyomus gibi...

"Derin bak yanimdan ayrilmazsan kabul ederim tamami?"

"Tamam" dedim ve koluna girip yanagini opdum... dudagi yukari kivrilinca dayanamadim bi opucukde dudagina birakdim ki bu opucugun uzayacagini aslanin oencesine dusecegimi nerden bileyim ben sonunda benden ayrilinca herkes kol kola ev den cikdi bu sefer jessy de ruzgarin koluna girmisdi...


Jessy den devam:

Bana bi bakisi var di ki? Sanki sanki gidicekde beni ezberlemek istiyomus gibi oyle bakdiki icim sizladi bugun bugun butun korkularimi yenicem ona onu sevdigimi soyliycem artik yapamiyorum dayanamiyorum korkuyorum evet ama beni birakmaz diyor bir yanim o yuzden soyliycem en fazla ne ola bilriki yine kalbim kirilir yine duzelir o kadar... Araba da sessizlik hakimdi elimi radyoya atim acicakdim ki ruzgar izin vermedi ve...

"Simdi cikicak olan sarki bizim sarkimiz olsun olurmu?" Dediginde sanki yalvariyodu kafa salladim radyoyu acdigimda cok guzel bi sarki vardi bu @@@@@ sarkisiydi...

"Cok guzelmis" dedim ahh ben bunu seslimi soyledim allah beni kahretsin...

"Evet cok guzel ama senin kadar degil" dedi sonunu fisilti gibi soylemisdi ama duymusdum...

Bara vardigimizda hemen kokuna girdim burasi yekin yere benzemiyodu...

"Hadi gecelim" dediginde kafa salladim iceri gecdigikizde bizimkilerin bi masada oturdukalrini gorduk hemen onlarin yanina gitdik selamlasdik ve parti basladi oarti cok gzuel gidiyodu yada o yanimda diye iyi hiss ediyodum bilmiyirum bilemkde istemiyorum...

"Benim bi isim var afedersiniz" dedi ve kalkdi ruzgar acaba ne isi var acaba  napicak diye sunuyodum ki sahneden elinde mikrofon olan ruzgari gorene kadar...

"Bu sarki bizim sarkimiz biz olamadik ama yinede bizim sarkimiz" dedi ve arkadan bugun arabada okudugumuz sarki caldi... gozlerim dolmusdu vende agzimda mirildaniyodum sarkiyi... Eliylr beni isaret edince kalkip yanina gitdim bi mikrafonda ben alip okumaya basladim...

"











  "Cok guzeldi ruya gibi eger gercekden ruyaysa hic bitmesin bu ruya lutfen lutfen hic bitmesin...

"Bu gun arkadaslarima buraya gelmeleri icin bizzat kendim rica etdim cunki bugun bir cok sey biticek son bulucak... Canim sinif hocam kafakin yarilmasinin sebebi matematik hocam" dedi ve durdu butun her kes guluyodu sonra devam etdi "bi turlu donemi gecmeme yardim etmeyen edebiyat hocam takla atdiran spor hocam sizleri kisa surede cok sevdim yani 1 2 haftada" dedi bu sefer her kes susmusdu " soguk sakalariyla kisi getiren Alican... Sacma ama komik hareket ve laflariyla Koray telefondan kafasini kaldirmadan yuruyen Cemre ona deli gibi asik olan Selim... " dedigimde her kes ooo'lamaya baslamisdi selimse ruzgara  ters ters bakiyodu...

"Hic oyle bakma oglum seviyosan soyle ben soylemedim soyleyemedim ama sen soyle ben onunla bir olamadim sen onunla bir ol tamami?" Diye sordugunda gozlerim dolmusdu benim gibi herkesin gozleri dolmusdu Sleim sahneye cikip ilk Ruzgara sarildi sonra biseyler soyledi yeniden sarildilar ruzgar gukumseyerek mikrofonu ona verdi selim bagirarak...

"Cemreee seni cok seviyorum sevgilim olurmusun?"dediginde cemre de

"Evettt!" Diye ciglik atdi aa bu kiz telefondan kafasini kaldiriyomu ya?
Selim sahneden kosarak inip cemreye sarildi "seni cok seviyorum" "seni cok seviyorum" dediler ayni anda cok kutlu olmusdum onlarin adina yakisiyolrda...

"Mutluluklsr gencler simdiyse devam edelim" dedi ruzgar ve bu seferde sinifin surtugune dondu "Ayca senden ilk ve son kez bisey isdiycem" dediginde ayca devam et annamjnda kafa salladi "Batuhani sevdigini biliyorum bu surtuk damgasini sirf ona olan sevgin yuzunden aldigini da biliyorum herseyi biliyorum simdi batuhan sana soruyorum kardesim onu seviyomusun?" "Evet abi evet" dedi batu aycanin gozleri psrlamisdi adeta demek o cocuklarla sirf batuhani  kiskandirmak icin cikmisdi... ah be ayca keske soyleseydin

Sen soyledinmi?

Bugun soyliycem isde! Neyse ruzgara bakdigimda onalra bakiyodu birden yine devam etdi sozlerine "ayca isde senden ilk ve son kez bisey istiyorum... ona her seyi eksiksiz ankat ve kutlu olun!" Dediginde batuhanla aycada sarildi sonra Batuhan ruzgara bakip "Adamsin kardesim" dediginde ruzgar gulumsedi... Onkar el ele mekandan cikinca devam etdi...

"Simdi toplu olarak sevenleri siykuyorum lutfen bubgeec benim gidisimin serefine hepiniz askinizi itiraf edin acilin ilani ask edin sevdiginize ve mutlu olun" dedi ve bana bakdi agliyodum ama  neden bilmiyorum o o 'gidisimin serefine' dedi ne yani gidiyomu...

"Can Ayla sizde hadi... Sevda Tekin sizde kardesim... Isik araf hadu sizde abi... Azra cem sizde ve artik ismini cekmedigim kisiler heoiniz bu gece askiniza bi isim koyun ve heo beji hatirlayin" dedi ve gulumsedi herkes gulerek tezahurat yaparken bizin masadaki kizalr agliyodu Derin disinda o ellerini yumruk yapmis duruyodu...  bende agluyodum onu kaybetmekden korkuyodummm...

"Simdi neden hu kadar cok konusup 1 saatinizi bosa gecirdigimi merak ediysounuz dimi? Tamam soyliycem ben sevdim arkadaslar ama sevilmedim" sevdim deyince ooo-' diye baslayan sesler sonda 'aaa' diye kirildi...

"Sevdigimi anlamadi belkide bilmiyorum ama cok seviyorum... Neyse artik dyaanakiyorum ve gidiyorum evet bugun gidiyorum cokk uzaklara kutlu olun hepiniz benim gibi sevginizi kalbinizde yasamayin disa vurun soyleyin mutlu olun" dedi sonra bizim masaya dondu ve " sakin sakin aglamayin banada kizmayin dayanamiyorum anla beni derin" dediginde derin sıkdığı yumruğunu masaya gecirdi ve  bagirdi

"Ne anlamasi be nereye gidiyosun  eni birakip bizi birakip oes edip nereye gidiyosun" diye bagirdi ne zmaandir sakladigini bilmedigim goz yaslarini disari vurdu ve hala bagirip cagiriyodu...

Derinden devam:

Ne demek ya? gidiyorum ne demek? Beni bzizi birakip gitmek ne demek bunu bize bana nasil yapar ya? Nasil?

Bagirip cagiriyo kirop dokuyodum yine sinir krizi geciriyodum anlasilan ege beni kollari arasina alip sıkdı...

"Tama taman melegim sakinles" dedikce deliriyodum nasil ya nssil sakinleseyim nasil? Gidiyorya gidiyo... Artik gozlerim kapaniyodu son duydugum ses ruzgrain sesi oldu...

"Vedalari sevmem ama elveda"




















Evvet fazla atraksiyon adrenalin falan filan garib bi bokum oldu nasildi sizce?

Peki gekicek  bolumde neler olucak?

Sizce Ruzgar gitsinmi  kalsinmi?

Peki yeni bolum gecmi gelsin cabukmu?


Hepinizi cok seviyorum desteginizi eksik etmeyin canlarim :* ^_^


Hayat'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin