Jessy'den devam:
Banyoya girdigimde gordugum manzarayla şok oldum. Sormasi ayip bu kiz o, ordekle napiyo?
Lan ben buna dus al dedim kuvetde ordekle oynuyo ya!
"Derin? Kuzum? Napiyosun?"
"Dus aliyom"
"Bogurme lan bu ordegi napiyosun cocukmusun sen?"
"Ya seviyorum işde defol cik disari dus alip geliyorum hemen."
"Tamam cabuk ol"
Iceri gecince telefonumun caldigini gordum . Ama arayanin kim oldugunu bilmiyodum cunki akilli gizli numarayla aramis.
"Alo?"
"Jessy napiyosunuz biseye ihtiyacini varmi?"
"Allah seni napmasin? Ya ruzgar gizliden niye ariyo-"
"Ruzgarr bence bunu dene yakisir"bu kim lan?
"Tamam. Jessy ben alis verisdeyim seni ararim sonra hadi bay bay"
Kimdi lan o? Askim mi? Yok ya olmaz dimi? Ben o kiz yuzunden agladim bu gidip kizla alis veris yapmaz yaa. Ahh yapar valla yapar ya off.
"Jessy bisey mi oldu canim?"
"Ya derinnn ruzgar askimla alis veris yapiyo ya"
"Kizim ruzgarin bi yuzune aksim demedin ya"
"Ya salak oyle diyil askim kiz ismi"
"Haa guzel isimmis"
"Yolarim seni yellozzz" diye bagirdim evin icinde sonra birda bagirnakdansa alis verise cikmak daha cazip geldi.
"Alis verise gdiiyorum geliyonmu?"
"Hayor uyuyuycam"
"Tamam bay bay canim"
Evden cikdim ben o ruzgari varya. Aman neyse. Ben tan ona aşkim diyecekdim onun yapdiğına bak ya. Sonunda şu AVM ye geldim. Hemen geçenki mağazaya doğru yurudum.
Iceri girdigimde gordugum manzarayla yikildim. Ruzgar uzerinde lacivert bi takim elbiseyle duruyo cok yakisikliydi yine. Askim denen kizda ellerini sevgilimin karin kaslarina koydum oksuyodu. Ben bu surtugu yoları- O ruzgari opuyormu? Bu bunlar opusuyor ya.
Yanagimda hiss etdigim islaklikla agladigimi fark etdim. Allah kahretsin. Allah askida sevgiyide ruzgarida askimida hepsini her seyi kahretsin. Bana bunu nasil yapardi ya? Bunu bana. Bana sevdigi insana nasil yapardi? Bitdi! Artik Ruzgar benim icin bitdi!
"Allah belanizi versin!" Diye bagirdigimda sonunda ayrilip bana baka bildiler. Ruzgarin gozunde sadece kirginlik vardi. Hah suan kirgin olmasi gereken benim ya bu cocukda ki tip ne? Sonra benim halimi gorunce pismanlik duygusu barindi gozlerinde.
"Jessy yalnis anladin guzelim bi dinle" dediginde tokati yuzune cakip. Arkama bakmadan kosarak uzaklasdim ordan. Hem agliyordum. Hemde kosuyodum ama nereye gitdigimi ben bile bilmiyodum. Suan tek ihtiyacim olan sessizlik ve huzurdu. Bu yuzden bi taksi cevirip salihe gitmesini soyledim.
Vardigimizda uzerimde olan butun parayi vrdim hatta fazlaydi bile ama adam parayi almadi.
"Yavrum. Hadi sen in. Gerekmez iyi digilsin eve donersin o parayla." Dediginde adama minnetle bakdim.
"Tesekkurler. Cok tesekkurler." Dedigimde gulumsemekle yetindi. Uzerimde baska para yokdu ve sahilden eve cok yazicakdi. Gece gece burda kalmak istemiyorum.
Taslarin uzerine oturup denizi izlemeye basladim. Agzimdan kacan hickirikla yine agladigimi anladim.
Ya neden ben? Neden yani? Ben mutlu olmayi hakk etmiyomuyum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'im
RomanceMutsuz bi hayat geciren Derin... Hep yaninda olup ona destek olan Enis...Derin ve Enisi kardesi gibi seven ve koruyan Mete... Derinin aşkı Ege... Jessy'le Damla ve Yagmur'un hikayeleri... Hayati sadece kotu bi film gibi gecen Derin artik senaryoyu...