Intikam...

17 4 2
                                    

    1 hafta sonra...

Sabah dun egenin gitmeden kurdugu bokdan alarmin sesiyle durdum ahh basim... Dun gece noldu lan napdik biz...

Evde oturuyoduk Deniz elinde sutlarla geldi d?/c? Oynadik   bana geldi 5 kere sut atdim 6cida birakmadilar sarhosdum cunki egeyi opmemi istediler zevkle dedim opdum oha opmedim koala gibi yapisdim cocuga ve dudaklarina sonra odama getirdi yatirdi beni kendide uzerimde hala beni opuyodu sonra cekildi alnimi opdu iyi geceler melegim yarin okul var unutma ben alicam seni dedi alarm kurdu ve gitdi...

Igghhh igrencim ya ben boyle biseyi nasil yaparim ben boyle olmazdim ya 5 kerecik seyle nasil sarhos oldum lan ben hele cocugun dudaklarini nasil oyle somurdum... Aklima geldikcd utaniyor- Dur lan o dun bana seni ben alicammi dedi?

Evet tatlim oyle dedi

Oooo ic sescim sen sagmisin be kanka?

Evet tatile cikmisdim

Iyi tatiller bugun okul var giz

Derin bazen seni oldurup kurtulmak istiyorum ama sen olunce bende oluyorum o yuzden bisey yapmiyorum bak sirf bu yuzden yoksa seni cokdannn oldurmusdum kizim

Ses kes kucuk surtuk defol git yeniden tatile cikma lan o girdigin yerden tibe tobe gelme lan bi daha aaa...

Tamam be gelmem hih...

Allahim bi ic sesim den trip yemedigim kalmisdi oda oldu ya... Oha bu kim lan... Tama tamam bide damlanin benim kapimi kirmasi kalmisdi oda oldu...hemen cirladim...

"Lannnn kapkmi niye kiriyosun?"

"Kizim bu gun okul var lan!"

"Ee?"

"Lan seni ege beni mete selini hakan enis hirayi hani denizin kiz kardesi... mm sonra ha Yagmuru omer alicak bugun"

"Aman tanrim didim" bu dedigime kahkaha atmaya basladik off nerden aklima geldi lan bu...

"Lan kizim kes gevezeligi hadi kalk giy ustunu basini"

"Tamam lan cik" dedigimde hemen cikdi bende hemen banyoya girdim kisa bir dusun ardindan rutin islerimi halledim cikdim... Banyodan cikar cikmaz cekmeceden sac kurutma makinesini alip sacimi kurutdum allah kahretsin yine sisdi ya sacim agghhh yine mi lannn hemde okulun ilk gunu... Hemen duzlesdirici yi takdim ve giysi odasina girdim... mmm ne kiysem ne kiysem ahanda bunlar ilk gun icin guzel sonra rahat takilirim zaten...(multi) ustumu giydikden sonra sacimi duzlesdirdim ve salas bi at kuyrugu yapdim hafif bi makyajda yapsam suoer olur bence evet evet isde once bi eyeliner  rimel  cilekli parlaticimla tamamdir ahh cok cool oldum lan... tasim masllah ilk gunden butun okul bana asik olucak ahh yine ben yine ben hahaha...

"Derinnnggg gelsene artik ege geldiggg" diye bi yerlerini yirtan damlaya giz deviridm ve cantami alip asagiya indim... Ege kapida dikilmisdi O.M.G  bu nasil bi yakisiklilik... siyah pantolon  lacivert cok guzel sade bi tisort... beyaz lacivert bide spor ayakkabi deri ceket allahim bide dovmeleri girunuyo saclarinda sekillendirmis parfumunu demiyorum bile...

"Derin ner-" beni gorudgunde susdu agzi acik bana baka kaldi yoksa olmadimi

" ahh cok cirkinmi olmusum ya neden oyle bakiyosun?"

" yo yok c cok gu guzel ol mussun ama olmaz ustunu degistir..." dediginde yuzun dusdu

"Ama niye ki ya?"

"Derin sen okuldaki her kesi oldurmemi mi istiyorsun acaba?" Deidginde olayi simdi cakdim beni kiskandi ayy ben seni yerim yakusuklu!

"Ahahhaa yerim ahahah yakusuklu?" Deidginde yerin dibine girdim allah beni kahretsin yinemi sesli dusundum lan ben lan bu isgenceyi neden heo ben cekiyirummmmm isyannnnnnnnnn!!!

Hayat'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin