☆ Derin Ates ☆
18 yasinda lise son da okuyo.
Kumral fiziki guzel bi kiz aska inanmaz cunki esgi sevgilisi onu aldatdi en kotu zamanlarinda yaninda sadece arkadaslari oldugu icin arkadaslarina duskundur... Okulun sert kizi hatta cete kuruyolar okulda...Ama sert kiz oyunu sadece disarda evde ve arkadaslarinin yaninda kirilgan tatli kucuk bi prenses olur...Gulmeyi seven birisi cunki hayat ona cok buyuk dersler verdi ve o heo agladi ama artik guzel bi hayat onu bekliyo ve kendine bi daha aglamayacagina dair soz verir...
Zamanla Ege'ye asik olucak...* Ege BARLAS *
EGE 20 yasinda liseyi cokdan bitirdi zaten okula pek gitdigide yokdu...
Ask onun sadece 3 harfden ibaret...
Bi kizi sevdi ama kiz bunu kandirdi aldatdi ve hamile kaldi... Ege cocugun babasi oldurdu ama cocugu cok seviyo...Sirf Derin icin yeniden okula basladi tabi Derinin sinifi ve bilin bakalim nerde oturuyo? dogru tahmin Derinin yaninda...
Derine asik onun icin 3 harfden ibaret olan seye Derin onu inandirdi ve suan 1 yildir onu takip ediyo artik yaninda ve zamanla derine acilicak...Batu Barlas (artik)
Batu Egenin arzudan olan cocugu yani ege oyle saniyodu... ama digilmis batu egenin oglu diyil hatta babasini ege oldurdu annesi desen cocugu atip gitdi... Derin ona bakiyo... Onu gercekden cok seviyo kendi oglu olsa bu kadar severdi yani!
Ege aybisi ve Deyin abyasiyya disayiya cikmayi coyk sevey... ve 3 yasinda olmasina bakmayarak yasindan hayli buyuk bi cocuk...$ Ömer Barlas $
19 yasinda tatli bi cocuk
AMA...
Kisaca yam yam...
Cocuk onune geleni yer baya baya 2 dakka yemek yemeden duramaz yani... Sakaci, hep pozitif birisi ve Ege'nin kardesi...
Amerikaya okumak icin gidiyo ama aslinda sebepleri baska onlari kitabi okudukca anliycaksiniz dir...¿ Enis Ates ¡
20 yasinda tas...
Derinin kuzeni yakisiklimi yakisikli mavi gozlu sarisin tipki derin...
Derini kardesi gibi gorur ve o hep amcasinin emanetidir ona...
Amcasi oldukden sonra derinin ustune daha cok titret onu korur kollar...
Omer ve Metenin arkadasi ama artik Egeylede arasi iyi...× Mete Inan×
Metede Omerle yasit aslinda 19 yasinda ama derine hep abilik yapar neymis 1 yasda 1 yasmis...
Nami deger bela cocugumuz belaya bulasmadigi bir gunu bile yok ya...
Ask onun icin kutsal bir seydir ve dunyada ask diye biseyin olduguna inanmaz DI!
Taki Damla hayatina girene kadar...
Basda gicik olur sevmez hep kavga ederler ama sonra ikisi de bir birinden hoslanir ve Metede Ege gibi kurallari cigner ve Asik olur insani zayif dusuren o hisse kapilir...Damla Aksoy
18 yasinda
Sapsal asik birisi ilk sevgilisi onu aldatdigini donem hic kimseye guvenmez daha sonra Derinle tanisir ona destek olur ve zamanla kardesi olur... Derin onu oda Derini cok sever ama malesef Damladan hoslanmayan bi okuzumuz var !METE!
Aslinda cok tatli cocuk ama Damla ya cok bulasiyo diye Damlada ondan haz etmez ama daha sonra ondan hoslandigini onu sevdigini anlar...
Ve hic kimseye guvenmeyen sert kizimiz Aska kapilarini acar₩ Jessy Parlak ₩
18 yasinda
Aslinda Ece ama bazi sebeplerden dolayi ismini degismek mecburiyetinde kalir ve Amerikaya tasinir... 5 yil Jessy olur ve Amerikada okur... bu 5 yilin sonunda tatli ve sakaci kizimiz Kendi vatanina geri doner ve Derinin okuluna yazilir hatta ayni sinifdalar... Bu arada Jessy Omer ve Ege nin kuzeni...
Omerle tam kafa dengiler her ikisi sakaci tatli ve azcik egosu tavandirlar...
Ama Egeyle pek iyi annasa
az yani Egenin onu sevmedigini dusunur... Ama aslinda Ege onu cok seviyo sirf onun iyiligi icin onu Amerikaya gonderdi...Ama tabi saf tatli kizim basda bunu anlamaz... Derinle cokk yakin arkadas olurlar... Tam bir ask kadini katiyyen diyildir sevgiye aska onem verir birini sevdimi sonuna kadar sever...
Daha cok derin gibi kavgaci bi tipi var# Yagmur Karayel #
18 yasinda
Tatlimi tatli guzelmi guzel bi kiz aska inanmaz aslinda basda onun icin hayat sadece sevgi ask olunca anlamli olurdu...Ama taki o gune kadar sevdigi adam babasinin dusmani cikar ve sadece onu kandirdigi ogrenilir...
O gunden sonra aska ara vermis birisi aski aramaz cunki bilirki ask onun kapisi illa calicak...《Ruzgar Cetin》
Derinin yakin arkadasi kardesi sayilir cunki kardesim diye seslenirler bir birine cok zaman...
Ruzgar karanlik dunyayla alakali oldugu icin yani unlu mafya babasi "Mirza Cetin'in oglu》 okdugu icin de dusmanlaein coku onu hedefler... Tabiki bu islerin basina o degil uvey kardesi gecicek... Ama yinede ilk goz agrisi olarak hep ruzgar hedef secildi bu yuzden 1.5 yil kadar bi sure olu gibi gorunmeli oldu...
Ama artik geri dondu ve bundan sonra heo derinin yaninda olucak...□■□ Selin Irmak □■□
Derinin kuzeni tatlimi tatli minion bi tip... Kendisi cok sirindir her kes tarafindan sevilir... Basda derinle aralari oekde iyi olmasada artik kardes gibiler... Oda bu cetenin bi uyesi olmus bulunmakda artik ve oda digerleri gibi her zaman derinin yaninda olucak ona destek olucak...
~ ' ~ Hakan Uraz ~ ' ~
Egenin kuzeni haylaz kucuk cocuklar gibidir kendisi ayni Omer tipli birisi ama o sadece arkadaslarinin yaninda boyle haylaz tatli kucuk cocuk oluyo disarda ve esasda sevmedigi kisilerin yaninda sert acimaz Hakan Uraz olur... Bilindigi uzere oda karanlik isler adami ama tek fark Hakan o islere cokdan dahil oldu ama tabiki tam bi mafya diyil babasiyla oyle takiliyo babasinin yerine falanda gecmiycek... Bu isi baskasi ustlendi bile neyse...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'im
RomanceMutsuz bi hayat geciren Derin... Hep yaninda olup ona destek olan Enis...Derin ve Enisi kardesi gibi seven ve koruyan Mete... Derinin aşkı Ege... Jessy'le Damla ve Yagmur'un hikayeleri... Hayati sadece kotu bi film gibi gecen Derin artik senaryoyu...