"Sen..."
"Nasilsin kanka?" Ama o olmusdu oldu o ben ben biz gorduk oldu kaza yapdi lan oldu...
"Olme seysini dusunuyosan anlatayim pesimde adamlar vardi diye olu gibi gorunmem gerek-" lafini bitiremeden elime ne gecdiyse kafasina atdim hemde bagiriyodum...
"Lan ben nasil yikildim haberin varmi ha haberin varmi lan pic ben senin yuzunden ne halr dusdum hiyar" oysa hala kahakah atiyodu
"Lan pic gibi siritma lan sinir oluyorum defol"diye bagirinca yanima gelio sarildi bana...
"Tamam nolmus benim Derinime bu Asi sert kizda kim hani benim kucuk melegim" dediginde gulumsedim digru soyluyo eski ben yokdumartik asi sert biriydim babamin olumunden 1 ay sonra dovus tekniklerini ogrenemeye basladim kendimi korumak icin ama boks uzre turnuvalarda erkekleri bile dizi getirdi ama sadece hirsli olunca yapa biliyorum...
"yakdi bitirdi oldurdu eski masum kizi Ruzgar" dedim demez olaydim yine eskisi gibi kaslari catildi ve sinirle bagirdi...
"O ne demek hem kim yaodi?"
"Sevdim be Ruzgar cok sevdim can picinden sonra ilk kez boyle sevdim aska kapilarimi kapatmisken birden bire ardina kadar acdim ona o naldi daha sevgili bile diyiliz sadece sevdigini soyledi bende ama olaylar olaylar sonra bana olan hirsiyla baska bi kizla yat..." agzimdan kacan hickiriga engel olamadim hemen beni kollari arasina aldi ve huzur veren sesiyle konusdu...
"Ahh be derinim ask denen bu illet ne zaman gelir bilinmez ki haber verip gelmiyo ki anasini satayim... Bu kalp denen picde gidip nerde aci veren mutsuz eden varsa onu seviyo be derinim... Nerde orospu pic varsa ona gidip kapdiriyoruz kendimizi onlari seviyoruz... basda cok masum gelir insana asik olursun baglanirsin guvenirsin sonra oyle bisey olur ki guvenin oyle bi sarsilirki bi daha kimssyi sevmezsin sevemezsin yapamazsin cunki o naparsa yapsin kalp denen bu sey hala onun icin atar cirpinir onun icin..." dediginde t-shortumun islakligiyla onunda benim gibi agladigini anladim basimi kaldirgimda hemen gozlerini silmeye calisdi ama yapamadi hemen kalkim onunde durdum elimle yavasca goz yaslarini sildim ve ortamda ki kasvetli havayi silmek icin...
"Benim keratam birinemi asik olmus acaba?" Dedim alayci bi tiple zorlada olsa gulumsedi
"Evet bu salal kerata birine asik oldu ve unutamiyor derin yapamiyorum ne kadar yapmaya calissamda olmuyor unutamiyorum silemiyorum onu kafamda allah kahretsin ki yapamiyorum..."dediginde kendimi cok kotu hiss etdim bu seferde ben ona sım sıkı sarıldım ve
"İşde biz bu yüzden iyi anlaşıyoruz her yaasadigimiz ayni her yedigimiz bok ayni sanki hayat'im ayni senin hayatin ayni yalnislari yapdik ayni dogrulari yapdik" dedim ve tebessum etdim oda ellerini belime yerlesdirip
"Derin gelmiycekdim donmuycekdim adamlarda artik yok yani rahatim orda kalicakdim sonra sonra bisey beni buraya cekdi seni bulmam gerekdigini dusundum..." dedi
"Noldu yoksa cazibeme dayanamadinmi?" Dedim alayla
"Haa ne cazibe ne cazibe yani gorende model falan sanar kizim bu ne ego be... neyse senin kotu oldugunu bilirim his ederim sende iyi biliyosun" dediginde evet annaminda basimi salladim ellerimi sıkıca tutup konuşdu... "Ve sen biliyosun ki ben seni en az baban kadar cok seviyorum... Sana bisey olmasina dayanamam sen benim kucuk prensesimsin olen kucuk kardesimsin Derinim... Seni kotu olmana dayanamam sev sevme demiyorum ama kendini yipratma kendini bu hale sokma adam takmisdim pesine ben daha karsina cikicak yuzu bulamiyordum ama adamim oyle aglayarak kosdugunu soyleyince seni oyle dusundum dayanamadim geldim takip etdim durmuyodun bende seninle birlikde kosuyodum belki hiss etmedin ama hemen arkandaydim sen agladikca kalbimi sıkıyorlardı sanki sen dusunce dayanamadim 'artik yeter!' Dedim ve kapdigim gibi buraya getirdim yine sinir krizlerin basladi dimi? Yine bokdan seylere ya agliyosun ya kiziyosun dimi?" Dediginde sok olmusdum nasil bu madar sey biliyo ahh cocuk pesine adam takdim diyor bende nasil biliyo diyorum...
"Tamam ama bi daha gitme tamam mi lutfen bi daha beni birakma"dedigimde tamam annaminda basini sallayinca cocuk gibi konusdum...
"Sozmu?"
"Soz ufaklik soz"
"Ben neden hep ufaklik oluyorum ki ya?" Diye sitem etdim sakadan oda bana kahkaha atdi ve konusdu...
"Hadi istersen seni evine birakayim seni merak etmisdirler adamlarimin dedigine gore ege her yerde seni ariyomus yazikd-"
"S*kt*r olup gitsin sutuklerinin yanina tamammi bitdi o benim icin!" Diye bagirinca yerinde zipladi bu benim kahkaha atmam sebep olsrken oysa bana beni oldurecek gibi bakiyodu...
"Kizim niye bagiriyosun manyakmisin lan o cocuk seni sevmiyomuydu ha?!"
"Sevmiyomus ki en ufacik kavgada daha sevgili bile deyilken beni aldatdi dun gece baska bi kizla mercimeyi firina vermis!" Diye cirladim sokdaydi suan yada kendini salak gibi gostermek hosuna gidiyo...
"Woow Ege hiyarina bak lan ama Ege oyle cocuk diyil ufaklik istersen ben konusayim?!" ne yani egeni taniyomu bu ya...
"Ege'yi taniyomusun?" Dedigimde 'hihi' dedi...
"Yok be Ruzgar konusma istemem defolsun si-" lafimi daha tamamlayamadan elini agzima kapatdi ve sertce bakdi bana
"Tamam dovuse biliyosun hiz seviyosun falan filan sert kizsin ama kufur sana yakismiyo prensesim" dediginde ona olan sinirim gitdi kalmadi... (Aklina hadisenin sarkisi geldi lan)
"Ihini cih hhihuhuhah" diye konusdum tabi niye boyle sacmaladin diyceksiniz ama dusunun bi elini tikmis agzima napa bilirim
"Lan unutmusum hemen cekdim" deyip kikirdadi ve elini cekdi hemen sarildim ona harbi ozlemisdim onu oda belime kollarini doladiginda isde huzur dedim kendi kendime ama sesimi duymus olacakki kikirdadi...
"Benim huzurumda sensin kucuk prensesim" dediginde bende kikirdadim
"Ruzgar bisey sorcam dogrusu istiycem"
"Hmm benden sen bisey iste bakalim"
"Sey ben 3 ay falan oldu dovusmuyorum yani boks falan yapa miyorum kaza intahar falan filan biliyosundur" dedim ama intahar dedigimde kaslari catildi ne yani haberi yokmuydu aldigim cevapla haberi olmadigini anladim...
"Derin sen intahar mi etmeye calisdin"
"S sey be ben ru ruzgar valla bak basima gelen le leri bi bilsen boyle konusmaz sin" dedim kekeledim ve gozlerim doldu buyuzden olacakki hemen yumusadi kollarini yine bana sardi ve 'hadi anlat prensesim' dedim bende anlatmaya basladim...
"Simdi biz geldigimizde...............................................................her seyde birden olunca dayanamadim isde ozur dilerim" diye konusdum basimdan gecen herseyi teker teker anlatdim
"Kiyamam ben sana benim kucuk prensesimin basina neler gelmis ama ben o ege itini geberticem sen bekle" dedi....
Nasildi?
Begendinizmi?
Lutfen bolumleri okumakla yetinmeyin Vote ve yorumda atin lutfen ^_^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'im
RomanceMutsuz bi hayat geciren Derin... Hep yaninda olup ona destek olan Enis...Derin ve Enisi kardesi gibi seven ve koruyan Mete... Derinin aşkı Ege... Jessy'le Damla ve Yagmur'un hikayeleri... Hayati sadece kotu bi film gibi gecen Derin artik senaryoyu...