Jessy'den devam
Hepimiz oturmus konusuyoduk... Ben aska inanmam ben Derin gibiyim ben sert kizim ask yok benim icin...
Bugun kizlarla okuldaki cocuklarin konusmalarini duymusduk sonrada bi kizdan anlatmasini rica etmisdik dogrusu olay soyle oldu...Olay ani: ( Yazardan )
Derin ve jessy sinifda bos bos oturuyodular...Sinemde zaten yurt disinda oldugu icin hepden yalniz kalmisdilar... Yagmurla Damla hic takmiyolar zaten diger sinifda kendi kendilerine takiliyolar... Birden kizlarin konusmalarini dinlediler
"Kizim partiye 1 hafta kadar az zaman kaldi napicaz butun okul orda ya?"
"Evet su yeni gelen cocukda orda olucak hani ismi neydi mmm Ruzgar"
"Ayy Ruzgardami geliyo artik yeni elbise secmem gerek daha sexsi bisey" diyip kahkaha atiyolardi...
Jessy sinirlenmisdi ama kizlarin Ruzgardan bahsetdikleri icin diyil tabikide
"He he o yuzden diyil nah o yuzden diyil baya baya ondan bu halde seviyo isde e gercek ask bi gun onuda bukucakdi ne bekliyodun" dedi icinden bir ses...
"Lan mal ic sesim ben"
Mal kafa bende yazarim istersem seni konusdurmam bile taammi?
"Tamam aga susdum!"
E bi zahmet sus ! Neyse hemen derine dondu her seyi anlatdi birlikde diaari bahceye cikdiklarinda kizlardan biri yalniz basina oturuyodu Jessy kizi kolundan tutdugu gibi arkaya suruklemeye basladi... Kizda cirladigi icin Derinde agzini kapiyodu...
"Simdi ufaklik hemen su parti isini anlatiyosun"
"Okulun partisi isde 4 gun sonra blue barda olucak sadece okuldaki cocuklar" dedi ginde derin tamam annaminda kafa sallayim jessy'e dondu ama Jessy kiza okdurcek gibi bakiyodu cunki bu kiz O sexsi elbise sececek olan kizdi...
"Jessy anlasilan hirpaliycan ama rica ediyorum disiplinlik olma kizim hadi ben kacar" dedi derin ve jessy nin omzuna hafif vurup gitdi Jessyde hemen cecik kiza kafayi gomdu sobra bi kac yumruk cizik falan isde saheser hazir...
Son ( Jessy'den devam)
Isde boylede canim yazarcim bitanem ben kizi ruzgar icin dovmedim tamammi? Ben sadece oyle sapiklik yapiyo diye dovdum
"Tabi tabi hadi neyse ben kacar"
Kac yazarcim sende kac ben bundan izini nasil alicam ki...
"Sey ege?" Dedigimde kaslari catik bana dondu...
"Sey ege ne lan?" Diye sordugunda omer ve yagmur kahkaha atmaya basladi bense egeye "malmisin kanka?" Bakislari atdim...
"Tamam tamam ne diyosun dogrusu yine ne isdiycen!'?" Dediginde...
"Isde benim adamim nasilda halden anliyo" dedigimde bana "uzaticanmi?" Bakisi atinca bendde omuz silkip konuya basladim...
"4 gun sonra Blue barda okulun partisi var bende yani bizde gudicez" dedigimde ilk bana sonra herkese teker teker bakip yuzunu kendine yapisdirdigi derine dikdi ve...
"Tamam ama ciftleri derin secicek" dedi ve derine goz kirpdi derinde kikirdayim kafa salladi bunlar yine ne karisdiriyo yaa?!
"Tamam allahin cezalari!" Diye sitem etdim ruzgarda bana bakim guluyodu...
"Enis geliyosun dimi kanka?" Diye sordugumda kafa salladi...
"Derin hadi soyle partnerlerimizi!" Dedigimde hemen yerinde diklesdi egenin az once oynadigi elini tutdu ve yanagini opup konusmaya basladi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'im
RomanceMutsuz bi hayat geciren Derin... Hep yaninda olup ona destek olan Enis...Derin ve Enisi kardesi gibi seven ve koruyan Mete... Derinin aşkı Ege... Jessy'le Damla ve Yagmur'un hikayeleri... Hayati sadece kotu bi film gibi gecen Derin artik senaryoyu...