Gordugum manzarayla sok oldum t-shirtsuz koltuga tami tamina yayilan Ege ama ama titriyodu... Hemen yanina kosdum beni gorunce hic takmadi bile sesi titriyodu ama yinede konusdu...
"Lan ben gercegini istiyorum sizi diyil sen git Derin gelsin benim Derinim gelsin ben onu seviyorum onu istiyorum lan" dedi az kalsin aglayacakdi elimi alnina bastirinca titremesi dahada artdi gozleri parladi bi anda...
"Lan sen sen ge gercekmisin yoksa?!" Dediginde evet annaminda basimi salladim... Mutlu olmusdu bu gozlerinden annasiliyodu bana bakdi uzun uzun sonra birden sert haline dondu ve diklesip bana ters ters bakdi...
"Neden geldin? neden burdasin? Derin bana sen git dedin! Defol git dedin lan! Ben sirf sen mutlu oldu diye hayatimi kendimi hic saydim senin icin seni birakdim lan! Neden geldin yinemi yikmaya darmadagin etmeye geldin yoksa?!"dedi baslarda bagirip cagiriyodu ama son soylediklerini alayla soyledi... Buda bogazima bi yumru oturmasina sebep oldu ama konusup ona anlatmaliydim her seyi affetdirmeliydim kendimi...
"Ege bak dinle beni nolursun...Ben o gun istemeden oyle konusdum soyledim her sey yalandi o an ne sacmaladigimi bile algilayamadim affet beni ben ben senin arkandan geldim ama gitmisdin cokdan Ege Batuyu dusun kac gundur kabus goruyor cocuk bi hal oldu beni sevme yuzume bakma affetme..."dedim agladigimi avcuma damlayan goz yaslarindan anladim ama kendimi toplayip devam etdim "Ama geri don Batuya bunu yapma lu lutfen" dedim zar zor ama sonda agzimdan bi hickirik kacmisdi... Hic beklemedigim bi anda o kocaman guvenli kollari etrafima sarili halde buldum... Hemen boynuna sarildi alev alev yaniyordu boynuna kucucuk bi opucuk birakip hemen ondan ayrildim elinin tutup banyoyu aramaya basladim ama bulamiyodum...
"Derin ne ariyosun ya ben yorgunum birak gidip uyuycam" diye kizmizlaniyodu Ege...
"Ya ege olmaz banyo nerde?" Diye sordugumda pis pis siritdi ve sapik sapik konusmaya basladi...
"Banyomu yapicaz? Ikimiz? Ayni anda? Eminmisin?"
"Ege valla burdan sana bi atlarim emin olursun atesin var ne haldesin hala dalga geciyosun ya?"dedigimde artik kahkaha atmaya baslamisdi mutlaka havale geciriyor buda boyle geciriyodur sacmaliyarak...
"Atla bebegim yeterki sen atla" dediginde ne dedigimi yeni yrni kavriyodum ahh salak kafam ne dedim ya ben...
"Ege sapiklasma ya banyo nerde sen dus alicaksin atesin dussun diye"
"Ama yaln-"
"Yalniz!" Dedim itiraz kabul etmeyen bi sesle...
"Off tamam" dedi ve elimi birakarak odasi oldugunu dusundugum bi odaya girdi bende pesinden odaya girdigimde yatak daginikdi carsaf yerdeydi ahh bu cocuk boyle basil uyudu be...
Yarim saat sonra Ege dusdan cikinca deliye dondum havlusu belinde saclarindan damlalar kaslarina baklavalarina dusuyo "off bu nedir lan"
"Cokmu begendin?"diyerek siritan Egeye bakinca sesli dusundugumu anladim ahh salak kafam ahh...
"Ne begenicem be ben evin haline diyodum off bu ne guzellikdir ya diye gercekden de cok guzel"dedigimde sacmaladigimi anladim hemen odadan cikdim cikarkende "ustunu giy ilac birakdim ic asagiya in" demeyi de ihmal etmedim
Corba yapmisdim cok guzel olmus Ege gorus alanima girdiginde gulumsedim... Cok yakisikli bir...
Bir ne neyin senin kizim?!
Diyen ic sesimin agzina terligi firlatip susdurdum nihahah cok kotuyum...
"Corbami yapdin?" Diyen egeye basimi sallamakla yetindim hemen oturupuy yemegini yemeye baslayan egenin alnina elimi koydum ve atesi olmadigini anladim ben bunu yaparken oda gulumsuyodu 'ne var?' bakislarimi beyfendiye gonderdigimde omuz silkmekle yetindi bende hemen odasina cikip odayi temizlemeye basladim...
Bu ne be carsaf yerde yatak ne halde...
Ilk carsafi kirli sepetine atdim sonra yatahi toplamaya basladim Sol tarafda olan yastigi duzeltmek icin dizimi yataga bastirip uzaninca ayagima batan seyle agzindan kucuk bi 'ahh' cikdi bu ne ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'im
RomanceMutsuz bi hayat geciren Derin... Hep yaninda olup ona destek olan Enis...Derin ve Enisi kardesi gibi seven ve koruyan Mete... Derinin aşkı Ege... Jessy'le Damla ve Yagmur'un hikayeleri... Hayati sadece kotu bi film gibi gecen Derin artik senaryoyu...