Ölürsem mutlu olurmuyum acaba.
Peki ya sevdiklerim arkadaslarim sevdiyim adam onlar mutlu olurlar mi... Bazen ölüm en kolay kaçış yoludur... Ve ben artık dayanamıyorum bunca zorluğa dayandım bunca şeye göğüs gerdim ama bu son olanlar kaldıramıyorum...Kapı kolunu yavaşça indirdim kapıyı açar açmaz babamin mis kokusu geldi burnuma sanki hep burda ve kokusuda hiç gitmiyor...Yatagina gecdim pike kaldirdim babamin yastigin kucagima aldim kokladim artik kokusu gitmisdi cok az kaalmis ama yinede babam kokuyo bu oda babamla anılarımız...
Şuan da seninle konuşmaya o kadar çok ihtiyacım var ki baba bilemezsin..."Babacim,canim benim bak gor ne haldeyim sen gitdikden sonra beni hic kimse secmedi baba Bi tek arkadaslarim var ben sevilicek biri diyilmiyim ki? Hani sen hep sorardin nasil biriyle evlenicen sonra kendin soylerdin... uzun boylu kahverengi gozlu sert kiskanan bi erkek cunki kiskanan erkek ger ekden seviyo demekdir... Baba ben senden sonra cok eksik kaldim ya hic sevilmedim once can simdi simdi e ege yoruldum baba yanina gelmek istiyorum seni ozledim baba beni gercekden seven tek erkek sensin baba benim tek kahramanim sensin affet beni baba affet yanina geliyorum..." dedim aglamakdan bi hal olmusdum... Sonra hemen evden cikdim sahile gitdim acaba nasil olsem...
"Lan ben babama soz vermisdim lan onun icin hayata tutunacagima soz vermisdim neden lan neden bana bunu yapiyosunuz neden?! Yeter ya yeter bende sevilmek istiyorum lan sevmiycekseniz umutda vermeyin... Ama buraya kadarmis bitdi artik hic birinize kanmiycam yeter artik kurtulucam hepinizden..." diye bagirdim sahile dogru saat gec oldugunda oyle cok insan yokdu 3 4 kisi onlarda bana donduler sonra kendi ierine bakdilar...
Hemen bi bara surdum arabayi iceriye girer girmez bar kismina gecdim..."Sakin konusma en agirindan ver cabuk!" Dedim sertce
"Hay hay efendim"
1.5 saat sonra
Lan bunlar neden cift ki aaa burasi nasil bar acaba ikizlerlemi geliniyor buraya ahh bu kimdi lan... Woow yakisikli cocukmus...
"Ahh pardon hanim efendi cok ozur dilerim"
"Bisey olmağğz takmağğ" ahh cok guzel agzimida yaya yaya konusdum tam oldu... Hemen disari cikdim lan arabalardami cift oha ha bu benim ki sanirim simdi bu anahtari hangi deliye takicam sagdakimi soldakimi lan 2 tane var lan...
"Bodygard buna tak hemen!" Dedim koruma hemen geldi arabayi acdi anahtari kontaga takdi hazir durumda birakdi...
"Afferin ha bide intahar etmeye gidiyorum son kez teşekkür edeyim Ege beyiniz gelirse Derin Ates artik yok dersin okey bebito?"
"Derin hanim sacmalamayin hemen inin arabadan ben sizi evinize goturucem"
"Lan ben olucem kurtulcam bu isgenceden kurtaricam kendimi artik yeter" diye bagirdim ve gaza basdim...
Tam gaz gidiyodum Ege'nin soylediklerinden baska hic bisey aklima gelmiyo suan... Hemen sahile gitdim arabadan cakiyi aldim indim tam denizin dibine geldim oturdum...Bikdigim herseyi soyleyerek bi cizik atdim bileyime artik etraf kan golu olmusdu ama hala yasiyodum allah kahretsin cok halsiz dim ahh aciyo oluyorum hahaha oluyorum sonunda... Arabama bindim eve suruyodum... Ormanlik alandan gecdim tam eve variyodum ki onume cikan arabaya carpmamak icin direksiyonu kirdim ve duvara girdim... Son hatirladigim pencereler pert olmusdu ve biri sanirim karnima batdi...
Sonrasi yine Karanlik...《Enis'den》
Barda olanlardan sonra fotografa bak ama bu olamaz bu Fatih pici iyide Derinden ne istiyo hemen omzundaki lekeye bakdim ama yßok bu kiz derin diyil bu fotograf mantaj ve kim yapmisdi hic annasilmiyo yani...
Hemen Egeni uzerine yurudum yumruklaya yumruklaya konusdum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'im
RomanceMutsuz bi hayat geciren Derin... Hep yaninda olup ona destek olan Enis...Derin ve Enisi kardesi gibi seven ve koruyan Mete... Derinin aşkı Ege... Jessy'le Damla ve Yagmur'un hikayeleri... Hayati sadece kotu bi film gibi gecen Derin artik senaryoyu...