Arkadas

58 12 3
                                    

DERIN'DEN DEVAM

Vay mk bu kiz kim ana yoksa kuzenimi lan ilk gunden kiza nasil basildik ya Ömüşe bak ya hala gülüyo küsdüm ondanda zaten hem dusuyodum yardim etdi nolucak...Yüzümü cevirdim ki hay cevirmez olaydım dudagım yumuşacık bi şeye deydi sonra onun Egenin dudagı olduğunu görünce hemen basımı aşağı eğdim oda hemen benden ayrıldı ama hala eli kolumdaydı

"İyimisin Derin?" Dedi ama sesi huzur vericiydi yaa ama az önce olanlardan sonra bisey yapamazdım ki... evet annaminda başımı salladim sonra bi çift kol boynuma sarildi ilk Ege sandim ama Egenin kokusu böyle diyil onun kokusu böyle erkeksi bi koku ve ben o kokuya bayılıyor- öff ben napıyorum ya buda kim diye dusunurken kız benden ayrıldı ve hemen konuşmaya basladı

"Meraba ben Jessy Ege ve Ömüşün kuzeniyim ve senle cok iyi annasicagimiza eminim Derincim hem benim burda oyle cok arkadasimda yok sen benim arkadasim olursun seni arkadaslarimlada tanisdiririm zaten 2 3 tane ler yani biriyle kusum 2 tane sen belki onla beni baristirirsin hem yasit gibiyiz ha belki ayni okulda okuy-" kizin bence hala konusmak fikri vardi ama Ege izin vermedi...

"Ece kizi bogdun ya senin cenen hic bozulmazmi be kizim?" Diye sordu kizda musipce siritip hemen Egenin beline kollarini doladi

"Ayy benim ayicigim da burdaymisda konusurmus ayy yerim seni ben ha bide size kac kere dedim benim. ismim. Artik.Jessy."diye sert bir cikisda bulundu Jessy yani Ece aman neyse kuzenleri isde Ege cok sinirlenmisdi belliydi bende havadaki gerilim belki durur diye lafa atladim yani baya baya bodoslama daldim lafa haa

"Sey bende Derin sen zaten taniyomussun tabiki olur yani arkadas oluruz ama ben birazcik sertimdir oyle sık sık ağlamam duygusala grlemem hala istermisin arkadaş olmak?" Diye sordum baya bi konusdum haa Ömer ve Ege sok olmusca bana bakiyodu ama Jessy memnun olmuscasina guldu ve

"Ahh sonunda kafa dengi bi arkadas tam benim gibi cene var oleyy!!!" Diye bagirdi ve boynuma atladi bu sefer bende ona sarildim ve biz ikimiz sadece mal gibi guluyoduk sonra kafamisi Egeyle Omere cevirdik Omer memnun olmus gibiydi ama Ege oyle diyildi. E bende durarmiyim hemen sordum

" noldu ege sana yoksa arkadas olmamizi istemiyomusun?"

"Nee Ege sen beni canim arkadasim kardesim Derinden ayirmagimi dusunuyosun yoksa ahh hayir bunu kabul edemem!" Diye bagirdi Jessy

"Evet yaa hem bak omer bile razi bi tek sensin neden istemiyosun ki ben o kadar kotumuyum ki?!" Diye sordum ama oyle bisey yokmus

"Hayir ya sadece 1di 2 oldu diye boyleyim ben sizin cenenize nasil dayanicam bilemiyorum" dedi

hemen yuzumde gulucukler acdi tabi sonra oturma odasina gecdik sohbet ediyoduk arada kahkahalarimiz falan derken Egeye gozum kaydi sadece tebessum ediyodu anlamiyorum bazen cok sert oluyo kaya bile kiskanir o sertliyini ama bazende kucuk bor cocuk gibi evet evet buldum o icindeki kalbinde kucuk Erkek Cocugunu hic kimseye gostermek istemiyo ama artik cok gec ben biliyorum ben o erkek cocugu gordum ve o cocuk cok masumdu...

3 ay sonra

Yine hep birlikde toplanmisdik Jessy benim kiz kardesim gibi artik ve Damlanin kuzeni Sinem oda bana cok yakin ve bu kizlar benim her seyim gibi onlar ve Enis olmasa ben napardim bilemiyorum iyiki karsima cikmislar iyiki yanimdalar...
Denizi kaybetdik trafik kazasinda Mugeyle sehir disindan donerken frenler tutmamis ve kaza gecirmisler Deniz oldu ama Muge yasiyodu 1 hafta sonra oda intahar etdi artik napacagimi bilmiyordum her seyi ama her seyi anlatacak birine ihtiyacim vardi ve bu kiside kizlar oldular bana cok yakindilar ve bir gun toplandik ben onlara icimi dokdum her seyi teker teker anlatsim agladim onlarda agladilar...Deniz o o benim kardesim gibiydi Enisle Meteden ayirmazdim onu ama aramizda kirginlik vardi daha yeni barismisdik ki bu kaza olayi oldu ve ve ben onu son kez goremeden oldu ustunede Mugenin intahari tamamen olmek istedim ama kizlar ve Enis tabi Egeyi unutmamak lazim benim hep yanimda oldular hep bana destek oldular... Okulun partisi oldu gecen ay  cok kisa abiye bi elbise giymisdim ilk azar Enisden sonra Meteden sonra Sarpdan en sonundada Egeden azar isitmisdim ama takmadan gitmisdim o partiye partide 4 kisi hastanelik olmusdu 2 sini ege 1ni Enis 1ni Omer dovmusdu Ege sirf partnerim ve o cocuklar bana bakiyo diye dovmus yani oyle soyledi enisde cocuk bana bakarak jessy'i bana ayarlarmi acaba demis yanindaki de sen jessyle olunca Derinide bana ayarlariz demis e sonucda Enis jessy'i bana ayarla diyeni dovmus Omer de beni kendine ayarlatmak isteyeni sonuc parti rezalet gecdi... Yine birlikde toplanicakdik guzel bi kompin yapdim ve asagiya indim Enisle birlikde evden cikdik yoldan cips felan aldik ve Omerlere dogru gitdik gelir gelmez arabadan resmen atladim ve kapiya kosdum kapi ben calmadan acilmisdi ahh evet Jessy tabikide hemen ona sarildim kapida biraz konusduk Enis gelince iceriye gecdik Ege ve Omer konusuyolardi ve Ege de Omere oglum ilk agzindakini bitir diye bagiriyodu bizi gorunce sustular Ege basiyla selam verdi bense bu halina goz devirdim maco kilikli herif yaa Omerin yanina gecdim bende tikinmaya basladim onun gibi sonra koyu bi sohbet acildi biz boyle konusurken birden Egenin telefonu caldi hemen kosar adimlarla yukariya cikdi bende lavabo icin yukari cikicakdim zaten yukari  cikinca istemedende olsa Egenin telefon konusmasina kulak misafiri oldum...

"

Ne var lan ne istiyosun yine yine beni kandira bilecegini dusunduysen yaniliyosun SÜRTÜK"

"Lan sen kimsinde beni...Ege Barlasi tehdit ediyosun"

"Hele bir dene onun kilina sarar gelsin seni  gozunun yasina bakmadan oldururum"

"Ne degerinden bahsediyosun ya sen sen benim icin sadece tek gecelik bir surtukdun yalandan yapdigin 'Hamileyim' oyunlarina kandim ve sirf o cocuk benim kanimdandi diye seni yanima almisdim sen napdin haa napdin cevab versene surtuk"

"Karnindaki bebek bile bendel diyilmis lan simdi git kimden peydahladinsa o ver o baksin benide bi daha rahatsiz etme!"  Diye bagirdi sert sesiyle

"Lan ne demek bakamiyorum lan cocugun zaten 2 yasi var lan orospu hala babasindan haberi yok cocugun git babasi olacak o serefsize soyle bakin birlikde benide rahatsiz etme" susdu karsi tarafi dinledi ama sinirden tisliyodu baya baya

"O cocuga ben bakamam tamammi git dadi falan tut yada yurda ver ben ayarlarim islemleri yarin yetimhaneye birakirsin hic olmasa senin gibi bi orospunun yaninda olmaz cocuk" dedi ve telefonu kapatip duvara firlatdi...

Oylece baka kalmisdim yere cokmus agliyodu baya baya ama ama onun gibi birini bu denli aglatacak sey ne ola bilirdi ki? Daha fazla dayanamadim aglamasina neden bilmiyorum ama onun her gozunden dusen damla benim canimi yakiyodu...

Kosarak asagiya indigimde Enisle Jessy baya baya kaynasmislardi kahkahalari havada ucusuyodu Ömer mi?
O yine tikiniyo yahu bu cocuk nasil bu kadar yiye biliyo anlamiyorum arkadas valla annamiyorum yaa...

Tam Omerin yanina oturucakdim ki yukardan kirilma sesi geldi Ömer elindekileri birakip ayaklanmisdi Jessy ve Enisde aynen susmuslardi ama Ege hala biseyleri kiriyodu...Ömer tam gidecekken onu durdurdum bana annamaz gözlerle bakıyodu bende

"Ömer bence ben gideyim bazı seyler biliyorum ve bence ben ona yardimci ola bilirim" dedim Ömer basda istemesede yukardaki seslerler artdikca Ve de Enisle Jessy nin israrlariyla kabul etdi ve " Ne olursa olsun onun öfke sorunu olduğunu bilmen gerek kendine dikkat et ha bide ensesindeki saclariyla oynadikda yumusuyo oda böyle işde bil diye söyledim" başımı salladım ve hızla yukarıya cıkdım... kapiyi acinca karsimda gorduyum manzarayla deliye donmusdum...

uzun uzun bolumler yazicam sizin icin votelerinizi ve yorumlarinizi eksik etmeyin canlarim ... ♡_♡

Sizce Derin'in gordugu sey neydi?

Bide sizden bir sey rica edicem Sinem ve Omer karakterlerine kimler ola bilir yani sizin fikirlerinizi onemsiyorum canlarim yorum yaparsaniz sevinirim! ^_^


Hepinizi cok seviyorum canlarim!!!

♡_♡  

Media 1ci jessy giydikleri
2ci Derinin giydikleri...

Hayat'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin