3 gun sonra...
Bugun Damlalari baskina gidicez evet ama bizim gelicegimizden haberleri yok... Sabah erkenden kalkdim kizlar dunden hazirlanmisdilar ve esyalarinida alip bize gelmislerdi... Bende hemencecik batuyla kendi elbiselerimi tikisdirdim cantami egenin sinirlerini bozmak icin bol bol sort goturdum... Batuyu son zamanlarda cok ihmal etmisdim bu tatil hepimize iyi gelicek...
Hazirlanirken kaoini calmasiyla 'gel' diye bagirdim hemen Jessy ardindan yagmur onun ardindan kapiyi carpdilar... iceriye daldilar oyle bi ses cikardilarki cocuk yatakda kipirdandi...
"Şşşt lan zaten akşam zor uyudu" dedim sinirli ve sitemli karisik sesimle sonra devam etdim " gece de uyandi onu bu bir kac gunde cok yalniz birakdim bende egede simdi bana ihtiyaci vaf bize ihtiyaci var insallah bu tatil iyi gelicek..." dedigimde ikiside gulumsuyodu ve usulca baslarini salladilar...
"Derincim batunun isim isi nolucak degisicenmi?" Diye sordu jessy bende biraz dusundukden sonra sonra basimi evet annaminda salladim v
"Elbetde isterse izin verirse ben degismek istiyorum" dedim...
"Peki me olucakki?"
"Emre ola bilir aras ola bilir araf ola bilri off aklimda gercekden de cok isim var😱"
"egeyle bulursunux merak etme" diye teselli etdi yagmur bende tebessum etmekle yetindim bu defA...tam bu anda damla aradi telefonu bakdim kizlara bakdim
"Kim?" Diye atladi yagmur telefonu cevirp gosterdigimde ucude kikirdiyodu! What? Ucude? Batu ne zaman uyandi lan...
"Askim sen ne zaman uyandin?"" Diye sordugumda "simdi ceysi uyaydiydi"dediginde artik ceziye dogru yol almisdim oldurcem bu kizi ben oldurcem yapma dedigim seyleri yapinca hosuna gidiyo ya malin...
'"Jessy'cim canim aciklaman varmi tatlim?" Dedigimde bu sefer batuyla yagmur kikirdiyodu tam jessy agzini acicakdi ki susan telefonum aniden caldi bakdigimda yine damlaydi...
"Alo? Damlosum😊" diyr acdim telefonu karsi tarafdan kikirdami sesi gelince soyledigimin hosuna gitdiyini sandim ama soyle ki karsi tarafcim...
"Mete dur bi Drinle konusuyorum ahhaha mete dur ya" diye sitem edince artik ben devreye girdim
"Lan ask hayatinizi nasil keyif catdiginizi mi gozumuze sokuyosunuz mallar?" Diye bagirdim
"Ya kardesim o nasil soz oyle ?"diye mizmizlandi mete
"Hic oyle kardesim ayagina yatma mete baya baya keyfinizi telefondan gozume sokuyosunuz!" Diye sitem etdigimde mete kabullenmis bi sekilde...
"Tamam lan tamam he he gozune sokuyoz oldumu?" Dediginde onaylayici sesler cikardim "hıhı"
"Nasilsiniz bensiz ozlediniz dimi beni ha?" Diye damla araya girdi...
"He he ne demezsin damla diye yatip damla diye kalkiyoruz valla suan da senden bahsediyoduk!"diye alay etdigimde oda bana "goz deviren emoji tatlim"diye cevap verdi ahh bu kiz hic buyumuycek dedim kendi kendime...
"Tamam canimin ici goz deviren emojide olur dil cikaran emiojide olur"dedigimde kikirdadi...
"Ahh benim minik kusuma bak sen hemencecikde kabul etdi" diye mete araya girdiginde bende geride kalmadim ve hemen cevabi yapisdirdim tabi ben ben Derin Ates!
"Ses kes küçük sürtük" dedigimde damlanin kahkahasi bizim kizlarin kahkahasina karismisdi artik... Metede hemrn cevabimi verdi...
"Sen anlamazsin beni dunya guzel!😢" dediginde
"Lan see koray avcimi dinliyosun yoksa?"
"Bilemezsin be dunya guzeli!" Diye yanitladi sorumu... Artik cildiriyodum...
"Lan harbi ne zaman basladin koray avciya" dedigimde
"Bilemem be dunya guzeli" dedigi anda bende devreler yandi artik sabrim tukendi ve azvik kufurle konusdum...
"O dunya guzelini bi yerlerine sokmadan sus lan"
"Nereye sokuyon kiz?" Diye kahkaha atdiginda
"Cok musaet bir yere kardesim!" Dedim tam mete konusucakdi ki damla ondan once davrandi...
"VURUR YUZE IFADESI O BENIM BITANESI!" diye anirinca telefonu kulagimda bi 10 metre falan uzak tutdum daha sonra kulagima yaklasdirip bende ayni sarki repliklerden kullanarak...
" Demek bugun replikler konusur diyosunuz tamam Vurur yuze ifafesi sıkı sıkı tutun kaparlar onu bitanesi"dedigimde bizim kilere dondum yagmur Batuyla kendilerinden gecmis bi sekilde kahkaha atiyolar ama jessy bu kiz ormandanmi bulundu lan? Yerde aniriyo baya baya valla ben bile boyle yapamiyom yeminle o nasil bi gulmek be gulum?
"Lan bikdim senden kapat arama beni bi daha!"dediginde bende hemen altda kalmadim ve
"Ben acmamisdim ssn tekrar aradin valla artik kim bikdi bilemiycem"dedim
"Demek oyle derin demek bikdin ha tamam bik bende bi daha aramam konusmamda senle zatem baksana 2 3 gun yalniz birakdim beni unutmussun aramarima bakmamalar bikdim demeler falan filan tamam tama kardesim sen boyle yap ben haz mederim bisey olmaz zatrn ben kimim ki kimin ha ben kimim tamam zaten bikdim seni kapatiyorum"dedi ve yuzume kapatdi... Ben sok gecirmis bi vaziyetde telefon kulagimda ayakda durarken kizlar da benden farksizlardi... Jessy yere yatmis elini yzuune dayanak yapmis bi vaziyetde hala bana bakiyo... Yagmur o normal vaziyetde yatakda bagdas kurmus kucaginda da batuyla saskin saskin bana bakiyolar...
"Oha" "yuh" "Cus" dedik ayni anda kizlar batuda bize bakip kikirdadi ve
"masayyah ne kaday konusdu damya abya" Dediginde artik kahkahayi basmisdik...
"Tamam kizim sende bitirmedin mi lan cikiyoz yarim saate" diye yalandan sitem etdi Yagmur...
"Az bisey kaldi neyse siz inin asagiya bende geliyorum" dedigimde onayladilar ve cikdilar...
Ohh be tamamen bitdi yaklasik 5 dakika gecdi kizlarin gitmesinin uzerinde ve bende bitirdim isimi... simi uzerimi giycem kucuk sirt cantami doldurcam biticek... Hemen dolabin onune gecdim...Giyceklerimi elime aldim ve hemen cecik giymeme basladim... kisa kollu beyaz bi tisort ve mini kot sort...
Sonra sirt cantami acdim ve icine makyaj mazemelerimi sakiz cikolata batunun memo'sunu(ayicik) kulakligimi cuzdanimi batunun ceketlerinden birini ve son olarak gunes gozluklerimizi yerlesdirdim ve kapatdim yan cebinede telefonumu atdim ve bitdi sirtima asip asagiya indim her kes hazir bizi bekliyolardi... Hemen egenin yanina gecdim beni gorunce gulumsemeye basladi fakat gozleri sortuma kayinca bakislari sertlesdi baya baya 'yakarim ulen' bakislari atiyodu...
"Derinim bunun geri kalani nerde?" Diye sorunca sirince tebessum etdim ve
"Sey kumas yetmemis" dedim hay demez olaydim suan nerdeyim biliyomusunuz tabikide bilemezsiniz... Tamam be vurmayin suan egenin sirtindayim...Ahh bu poposunu bana tanitiyo ya sirtina sirtina yumrukluyodum ama birakmadi odamin kapisini acdiginda dayanamadim poposuna saplagi gecirdim gecirmemle yataga atilmam bir oldu...
"Popomu cok sevdin bakiyorum?"
"Haa masallah kocaman!" Dedim alayla oda bana bakip guldu ama daha sinra yine sertlesdi...
"Derin kizim beni cildirticanmi sen bu sort ne hemen ama hemen uzerine adam akilli biseyler giy bekliyorum!" Dediginde tabikide karsi cikdim "no net hayir yok yapamam degismem ya kalsin isde nolur hem sen yanimdasin" falan filan yalvarislarim ama hic biri olmayinca... Dolabin karsisina gecdim tipis tipis... Bana simdi izin vermiyo tatilde o sortlari bana hic giydirmez lan...
Sonunda normal biseyler buldum ve ustume gecirdim...(multi) egeyi beklemeden asagiya indigimde gordugum manzarayla sok gecirdim...
Bekletdigim icin ozur dilerim! ^_^
Sizce derin yine hangi manzarayla karsilasdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'im
RomantikMutsuz bi hayat geciren Derin... Hep yaninda olup ona destek olan Enis...Derin ve Enisi kardesi gibi seven ve koruyan Mete... Derinin aşkı Ege... Jessy'le Damla ve Yagmur'un hikayeleri... Hayati sadece kotu bi film gibi gecen Derin artik senaryoyu...