Gozlerimi hic acmak istemiyodum ama mecburiyet isde yavas yavas acmaya basladim ahh basim catliyo ya yavas bi sekilde dogrulmak isteyince basim agridi ve istemeden de olsa agzimdan bir inleme kacdi...ahh kos koca psikopat kiz Derin Ates simdi ne halde...
S**tir ol git ic ses yoksa seni oldururum
Tamam sampiyon kizma hemen...ben kacar...
Defol ic ses defol... Bu zibidi de arada sirada en gereksiz zaman ortaya cikip olayin icine etmese olmuyo zaten ic sese ne gerek varki ya?!
Derincim ama ben burdayim duyuyorum kalbim kiril-
Ic sesim lafini tamamlayamadan hastane odasinin disindan sesler gelmeye basladi ahh bu bu Enisle Egeydi ahh Jessy Damla hepsi burdami yani oh ne guzel...
"Lan napdin kiza ha napdin da su yillardir ortaya cikmayan si- ahh shukret kizlar var su sinir krizi denen b*kdan seyi yeniden gun yuzune cikardin lan napdin?!"
"Enis benimle dogru duzgun konus ben bisey yapmadim sdece bagirdi ve bagirmamasini soyledim sonra birden bisey oldu isde" ahh tabi ya bana bagirdigini nasil soylesin Enis onu oldurur off Allahim sen bana yardimci ol...
Hemen yerimden kalkdim yani hemen dediysem bi kalkdim basim dondu oturdum boyle bi kac kez oldu sonunda ayaga kalka bildim ben kapinin kulpunu indirene kadar bagiriyodular taki kapinin sesi gelene kadar...
"Lan şu agzinizi kapatin başim catliyo zaten!"dedim sinirle sonra bir bir etrafa bakmaya basladim...
Her kes burdaydi ve hepsinin gozunde başka bişey vardi...Enis'im gozleri kan canagi olmuş agladigi ve cok ofkeli oldugu gozlerinden okunuyodu...
Sonra Ömüş korku vardi gozlerinde demekki beni onemsiyo canim kardeşim ya
Jessy ah bu kiz... gozleri ne hale gelmiş şiş şiş olmuş goz altlari kiyamam ben sana
Damla ahh benim deli arkadasim oda aglamis gozlerinde korku endise ofke ne ararsan var o hep boyledi hislerini katiyeten saklamaz...
Yagmur ahh bitanem gelmis demek bana bisey olursa arkamdan aglayacak bu kadar adam var haa
Sinem aglamis ama oyle cokda kotu diyildi o hep boyle kiz muneccim gibi valla her seyi biliyo bence iyi olucagimi bilmis o yuzden boyle...
Sonrada Sarp Ayaz ve ve Ege
Egenin gozlerinde bir anligina pismanlik gordum ama hemen kafasını salladı ve kendine gelip yüzunü yine ifadesiz hale sokdu ahh Ege ahh neden böyle yapıyosun ki?
Ama benim kardesim yokk Lan bu Mete nerde yaa...Her kes sanki konusmami bekliyomusca bana bakiyodu bende hepsine bakdim ve
"Iyiyim yani simdi azcik agrim var o kadar korkmayin..." dedim hepsine tebessum etdim bi tek Egeye bakmadim sarpa bile bakip gulumsedim ama onu takmadim...Birden arkadan birinin sesi geldi...
"Vay spa uyanmissin" hemen arkami dondum Meteyi gormemle hemen boynuna atladim canimin ici herseyim Enisle onu hic bi zaman ayirmam ikiside olmayan kardeslerim benim ve emin olun onlarin yerini hic kimse tutamaz...
"Yakisiklim nerdeydin seni goremeyince korkdum ya" dedim mizmizlaniyodum baya baya kucuk cocuk gibi ama Mete bakim bana muzipce gulumsedi ve sonra Damlaya donup...
"Sevgilimcim senin yuzunden 3 gunde 40 kilo verdi"diye arsizca ve sakadan azarladi beni durun bi dakika 3 gunmu ne yani ben 3 gundur uyuyomuyum...
Olamaz bu bu en son babamin olumunden 1 hafta sonra olmusdu o gunden bi daha boyle bisey olmuyacahina soz vermisdim evet cok kotu olmasada sinir krizlerim oluyodu ama boyle uyutulmamisdim o gunden sonra ben neden bu kadar kotu oldum ki Ege icinmi yani bana bagirdi diye boyle olmam dimi? Beni hicbisey gibi gordugu daha dogrusu beni gormedigi icin bu hale dusmem dimi?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'im
RomanceMutsuz bi hayat geciren Derin... Hep yaninda olup ona destek olan Enis...Derin ve Enisi kardesi gibi seven ve koruyan Mete... Derinin aşkı Ege... Jessy'le Damla ve Yagmur'un hikayeleri... Hayati sadece kotu bi film gibi gecen Derin artik senaryoyu...