"Nasil?"
"Boyle yapma zaten dayanamiyorum"
"Hmm oylemi okey" dedim ve kikirdadim ege yine hirlayinca kaslarimi catdim ve susdum...
Birden yine bi ciglik ve kahkaha sesleri... Arkami yine dondugumde... Bu seferde mete ruzgarin uzerine uzanmisdi yerde... ah bunlardami dusdu...hahaha yine kahkaha atdim damlada artik dayanamiyordu ve dusdu... artik deniz elif hira enis ben ege kalmisdik... Enis hiranin tikine burnunu surtunce hirada enise bagurarak dusdu ve enisde kullagini tutarak dusdu... Hahaha bunlarda gitdii abimler kaldi...
"Abi ya sizde dusun ege sende dus ben kazanicam zaten ya" dedim kendimden emin bi sekilde...3de kaslarini kaldirip bana bakiyolardi kafami asagiya salinca alnim egenin dudagina deydi tabi durarmi hemen opdu bende kikirdadim sonra kafami yine arkaya cekdik bu seferde hirladi ahahahha yasasin kotuluk lan!
"Elifim yoruldum"
"Hayir deniz birakmi- aaaaa" diye bagirinca onlarda yeli boylamisdi abim sayesinde... Simdi ege bey ve ben kaldik... Bunu nasil yene bilrim ki?
"Hi hic bi sekilde yenemez sin" " dedi hafif kekeleyerek... ahh buldum napicagimi... Yavasca dudagina yaklasdim artik kollari katlaniyodu ben uzerinde okdugum icin rahatdim tabi... Dudagindan opunce kolun kirdi ve yeri boyladi kiyamam...
"Kiyamam yenemezmisim noldu yendim isde" diye cocuk gibi bagirdim...
"Hiyle yapdin hiyle var lan!" Diye bogurunce
"Cocuk gibi mizmizlanma ya" dedim...
"Tamam sen gel bakalim suraya ne yapiyodun nasil yendin devam edelim" dediginde twisterin uzerinden atlayip kosarak yok yok ucarak odama kosdum...
Kapi acolinca egenin geldigini anladim tabi... Ama duydugum sesle yerimden kalkdim elif neden agliyodu ki?
"Yengosum noldu sana?" Dedigimde korkmus olucakki agzindan bi "hii" diye ses cikdi bende kikirdadim ve "afedersin yengos valla birasi benim odam sende buraya girmisssin" dedigimde zorla gulumsedi ve "afedersin cikiyorum hemen" dedi kapinin kulpuna elini koyara koymaz elini tutdum ve "anlatmadan gidemezsin!" Dedim mafya babalari tipiyle oda bana gulumseyerek bakdi aklina yine ne geldiyse boynuma atladi ve aglamaya basladi...
"Hadi anlat noldu?"
"An annen be beni hic sevmesi simdi sen onu sev sevmiyorsun a ama be beni seviyorsun di diye babami bana ka karsi dolduruyo babam ilk defa bana bu denli bagirdi derin" dedi ve yine aglamaya basladi ahh benim nasil bi annem varmis igghh ondan ve onun kanindan oldugum icin kendimden igreniyorum...
"Elif ozur dilerim cok ozir dilerim" dedim ve aglayarak odadan cikdim elifinde arkamdan bagurdigini duyuyodum ama yuzune bakicam halim yokdu... Asagiya inince vazonun yanindaki anahatarlari ve cuzdanimi alip... Kapiya kosdum cikmadan... " Annemle gorusen konusan beni silsin" diye bagirdim...
Hemen arabaya atlayip benim yerime surdum ben burda sakinlesiyodum burasi insanin butun dertlerini alip goturuyor...
"Ahh neden boyle oluyo ki? Benmi isdedim o kadinin annem olmasini? Benmi istedim abimi tanimadan 18 yil yasamayi? Benmi istedim babamin
-hick-olumunu?" Diye bagirarak aglamaya basladim... Artik gucum kalmamisdi omzuma koyulan elle irkildim... arkami donunce Bizim okuldaki Kuzeyi gordum... Oda yakin arkadasim olmusdu benim ama burda ne isi vardi? Sanki aklimi okumus gibi konusdu..."Aglanicak omuza ihtiyac varmis kucuk kardesimin yanina geldim" dediginde zorla tebessum etdim ve yanimi isaret ederek oturmaisni soyledim oturunca basimi omzuna koyuo agladim...
"Anlat" dediginde "ne?" Diye sordum...
"Anlat noldu seni bu kadar aglatan sey?"...
"Hic ya annelik gibi guzel bi sey yok ama o anneligi hak etmiyor" dedim... sonra biraz daha oturduk ve eve dondum...
Kapidan girer girmez elif damla jessy yagmur yanima kosdu... bir bir bana sarildilar..."Hira hira nerde?"diye sordugumda...
"Enis onu eve birakdi annesinin ihtiyaci varmis ona" dediginde zorlukla da olsa gulumsedim ve kafa salladim...
Arkaya bakdigimda Deniz kollarini acmis beni bekliyodu dayanamadim ve hemen kollarinin arasina girdim. Ahh yine agliyorum nokdu ya bana benim gibi biri son zamanlarda neden bu kadar sumuklu birine donusdu ki..."Guzelim noldu niye gitdin? Deli olduk haberin varmi senin?" Diye hafif azarladiginda hickirarak aglamaya basladim kollarini dahada sıkıp...
"Dahada agla diye soylemiyorum ki guzelim"dediginde kafa salladim ayrildigimizda ruzgarda ayni sekilde beni bekloyodu ona da sarildim sacimin arasina ufak bi buse kondurup oda bi abi edasiyla...
"Bi daha boyle bisey yapma guzellik" dedi.. kafa salladim sirada bi mete kalmisdi ama hakanla selin yok?
"Biricigim gelmiyomusun?" Diye sorup dudak buzunce dayanaamdim kosdum yanina kollarinin arasina girip birazda oyle agladim ahh cok agliyorum...
Ayrildigimizda bana tatli tatli bakip...
"Bidaha boyle bisey yaoarsan cirpi bacaklarini kirarim" dediginde kikirdadim omzuna hafifce vurdum ama agir vurmusum..."Ahh kiraydin ya lan" diye bagirdi.. ahahah herkes kahkaha atiyodu... Ege bakdigimda sadece tebessum etmekle yetiniyodu ve bana bakiyodu...
Yanina gidip elinden tutdugum gibi odama surukledim... tabi yolda sacmalamadi diyil..."Bak derin irzimami gecicen?"
"Evlenmeden olmaz kizim!"
"Zorlami yapcan lan bi dur!" Diye cirladi yol boyu yol dediysem ikinci kata varana kadar... Odanin kapisini acip iceri cekdim sonra elini birakip yataga gecdim... Uzerime pikeyi cekip yanimdaki bos yeri gosterdim oturmak icin... Ama gelmedi... Bende takmadim arkami donuo sessizce aglamaya calisdim... Vurguluyorum... CALISDIM! yine hickirmaya baslamisdim ki arkadan bir cift buyuk kasli kol belime dolanana kadar... kafasini boynuma yasladi ve derin derin nefesler alarak beni rahatlatmaya calisdi...
'Hayatim'in annami... melegim... guzelim... Annemin gelimi" dediginde yuzumde ufak bi tebessum yarandi ama hemen silindi cunki benim bi annem yok ve olmuycakda!
"Noldu benim bitaneme?c" diye sordugunda herseyi anlatdim teselli verdi falan filan isde o gece onunla rahat rahay killarinda uyudum...
Sabah kalkdigimda yine okul oldugu icin...
YINEMI OKULLLL!" diye bagirdim alarmin sesiyle....
"EVEETTT!!!" Diye bagirdi ege ne? Ege? What?
" senin yerde ne isin var askim?" Dedim...
"Valla yaninda yatmisdim da sabaha karsi tepe taklak yere dusdum sana bakdigimda rahat rahat uyuyodun dokunmadim bende burda yatdim"dediginde kahkaha atdim sonra yuzum dusdu...
"Melegim noldu simdi?"
"Ben her seye gore kotuyum isde neden beni seviyosun ki?" Dedigimde...
"Malmisin?"
"Diye sordu "dedigimde kahakha atdik birlikde... Hazirlanip okula yol aldik yol boyu ben sarki soylemisdim oda dinlemisdi... Tabi arda sesin cok guzel falan diye iltifatda etdi...
Okula vardigimizda hafali bi sekidle giris yapdik... arabadan cool bi sekilde inip el ele yurumeye basladik... Birden karsimda gordugun kisiyle sok gecirdim...Denizle konusuyodu ve bagiriyodu ikiside..."Anne?"
Sizce bu kadin yine niye geldi?
Derinin oesini niye birakmiyo?
Bolum nasildi?
Hepinizi cok seviyorum...
♡Ich liebe dich♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'im
RomanceMutsuz bi hayat geciren Derin... Hep yaninda olup ona destek olan Enis...Derin ve Enisi kardesi gibi seven ve koruyan Mete... Derinin aşkı Ege... Jessy'le Damla ve Yagmur'un hikayeleri... Hayati sadece kotu bi film gibi gecen Derin artik senaryoyu...