Jessy

90 11 5
                                    

Birden uzerime yurumeye basladi ve yere dusmemle yuzumde bir sizi his etmem bir oldu adi serefsiz bana tokat atdi... sonra beni yerden kaldirip altina aldi ve opmeye basladi

"Sana beni zorlamaman gerekdigini soylememe gerek gormemisdim ama demek ki gerek varmis beni zorlamamaliydin melegim simdi tamamen benim olucaksin"dedi beni opuyodu ve dokunuyodu titriyodum korkudan aglamakla yanasi ayni anda bagirip yardim dileniyodum...

Ve birden asagidan silah sesleri gelmeye basladi ve vurulan insanlarin ahh diye inlemeleri sonra kapinin kirilmasi 2 el silah sesi ve uzerimde bir agirlik birde benim cigligim sonucu karanliga gomuldum...

Gozlerimi yavas yavas acmaga calisdim...ama olmuyodum aglamakdan ve halsizlikden yapamiyodum... Sonunda gozlerimi acip etrafa bakdim...Bem beyaz bazi yerlerde siyah olan bi odadaydim...Ne yalan soyleyeyim tarzlarin begendim... Iyide bana noldu ki ben buraya niye geldim ve beni buraya kim getirdi?!

Ben kendi dusuncelerimde bogulurken kapi tiklatildi ve "sey musaitmisin?"diye sordu biri... 'hı hı' diye bildim sadece kendimde konusacak gucu bulamiyordum. Iceri giren uzun boylu mavi gozlu cok yakisikli bi taşdi...Aman allahim ben ne sacmaliyorum ya nerde oldugumu bilmiyorum nasil buraya geldigimi bilmiyorum? Dusuncelerimden beni Cocugun sesi ayirdi...

"Meraba ben Ömer... şey abim sana yardimci olmus... O serefsiz sana yani nasil soylesem yani sonuc olarak kurtuldun ismini bana bahsedermisin?" Dedi tatli sesiyle cocuk...Ama ama soyledikleri hafizamda bazi seyleri canlandirdi...Can can o aşşaglik herif bana zorla ahh iyiki beni kurtardilar ama neden yani neden bana yardim etdiler ki?...

"Heyy burdamisin kotu seyler yasadin konusmak istemezsen anlarim guzellik" dedi yine ayni cocuk bu sefer tam karsima yataga oturmusdu...
Birden her seyi hatirladigim icin istem disi aglamak tutdu beni...Hickirarak agliyordum...

"Şşşt tamam tamam aglama bak guzellik sana bisey olmadi ya baska ne gerek ki  bizimkiler tam zamanin da gelmisler zaten o itde tam ona yakisir bir sekilde ölücek tamammi simdi aglama goz yaslarini sil bakayim!" Dedi cok samimi bi cocukdu cocuk dediyime bakmayin 19 20 yaslarinda birisiydi...Cokda tatliydi ama...

"Ö-özür di-dilerim b ben o o beni ka kacirdi so sonra ben ben diren dim bana zorla..." lafimi bitiremeden yeniden siddetle aglamaya basladim...
Cocuk bana yaklasiyodu ama can yuzunden ondanda korkuyodum...birazcik geriledim korkdugumu anlamis olucak ki durdu ve

"Bak guzellik ben Metenin arkadasiyim...o benim kardesim ve sende benim icin oylesin tamammi simdi benden korkma anlasdik mi? Hem asagida bi kizda var arkadasin mis ismi neydi mm?! Hah Damla" Dedi ve tatli tatli gulumsedi... Tamam annaminda basimi salladim sonrada kendim sarildim ona Enisin ki kadar olmasada Omerinde kollarinda guvende his ediyodum... woow beni dusuncelerimden ayiran bu kabadayida kim?

"Ahh abi gel gel cok korkmus guzellik  o it kizi cok hirpalamamis... en azindan asagidaki kiz yardimci olur ona  Meteler geliyomu?" Dedi Omer ve sonra o huzur dolu sesi duydum...

"Hi hi aradim geliyo bide sey sevgilin qaliba Enis mi ne oda geliyo ha bide arkadasinda asagida istersen cagiralim" dedi ama sanki Enis dediginde sinirlenmisdi yada aman bana oyle gelmisdir. Ahh damlam canim  canim arkadasim nasilda ozledim bir kac gunde bitanem nasilda endiselenmisdir ama boyle karsisina cikamam ki en iyisi sonra konusmak

"Enisde mi geliyo?!" Dedim sevincle...
Abim oldugunu yani oyle dusundugumu bilsin istedim birden bire ama neden?! Yani neden boyle bisey yapdim ve oyle dusunmesini istedim ki? Onun birden yuzunden kirginlik akdi ...

"Sey Enis senin neyin?" Diye sordu Omer  ama cekindiyi her halinden belli salak sey yaa bu  lan salak tatli tas falan diyorum yaa...

"E yani ku kuzenim ama tek yakinim o benim ailem gibi" hah bi kekelemem eksikdi oda oldu tam oldu valla...

Hayat'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin