Derin?!

30 5 1
                                    

Omerden devam:

Okuldan yine aglayarak ayrilan yagmuru gorunce bunu sebebinin yine ben oldugumu anladim... seviyorum lan! Neden anlamiyo neden anlamiyoalr ki off.. Hemen pesinden cikdim bende...
Aglayarak kosuyordu... Ama ben sana kiyamam ki!

"Yagmur!" Diye bagirdim pesinden kosarksn... Bir an duraksadi ama sonra yeniden kosmaya devam etdi suan daha hizli kosuyodu...

"Yagmur! Guzelim bi dur be!" Dedigimde beni takmadi bile artik dayanamadim hizlandim pesinden yanina yaklasinca kolundan tutup kendime cevirdim ve hemem  sarildim...

"Birak!"dedi ciliz sesiyle... Sevdigim kadina kendim bunu nasil yapmisdim anlayamiyorum... Ben zaten kendimi hic anlayamiyorum... Evet gulerim her seyi dalgaya vurarim ama benimde sert yanim var... mesela ben sevmem nedenmi? Cunki korkuyorum bi gun bi kizi sevmekden  ve onun da beni annem gibi birakip gitmesinden korkuyorum...

'Yagmur ozur dilerim ben oyle yapmak istemedim affet be sarisinim affet' dedim ondanda ciliz cikan sesimle. Beklemedigim bir sey yapip bana sarilinca sok gecirdim ama sonra kendime gelip hemen kollarrmi beline sarip sıkıca sarıldım. Ahh bu koku icin her seyimi feda ederim. Bu kiz napiyoduda boyle kokuyodu basda parfum sandim ama kendi kokusu. O pirizsiz teninin kokusu. Sikdigimin dunyasinda en guzel koku ve ben bu kokuya ve kokunun sahibine asigim. Evet hoslanti sevgi ufak kalir benim hislerimin yaninda. Bu yuzden de ben ona asigim her kesden her seyden cok.

"Guzelim affet beni" dedim kararli ve sakin sesimle. Sonra kollarima agirlik cokunce kendime kufredip. Benim sayemde bayilan kadinima asik oldugum kadina bakdim. Bayilmisdi kucucuk bedeni bunyesi bu kadar aglamayi kaldiramiyo tabikide.

"Seni seviyorum seni dlei gibi seviyorum" dedim duymayacagindan emin oldugumda. Sonra kucagima alip hemen arabama kosdum. Tabi ruyayi kucagimda goren sarpda kosarak yanima geldi.

"Napdin lan kiza? Napdin yagmura birak kizi ben goturucem birak" diye cirlayinca bu cocugun ne kadar salak oldugunu anladim.

"Sarp siktir ol git! Bak benim asabimi bozma oglum"

"Kiza napdin lan sen onu soyle!" Diye cirlayinca o kocaman burnu yagmurun dedigi tas kafamla bulusdu. O yerde sizlanincada ben guzelimi hemen hastaneye goturdum.

"Doktor nerde lan siktigim hastanesinde doktor yokmu lan" diye bagiridgimda bir kac doktor ve hemsire hemen yanima geldi sedyeyle guzelimi gotururlerken bende elinden tutmusdu yalniz birakmiycam onu.

Doktorlar muaine ederlerken bende onu izliyodum. O huzurum olan mavi gozleri kapaliyken bile cok guzel. Sari saclari. Ah o benim sarisinim. Ama o sarp bici de ona sarisin dedi onu oldurmem icin bi neden daha. OMER BARLASIN KADININA HIC KIMSE YAKLASAMAZ. Bu bi kuraldir. Ehh Ege Barlasin kardesiyim. Biz Barlas ailesinin erkeklerinin hem kurallari vardir. Ve biz sevdikmi tam severiz sonuna kadar. Kadinlarimiz icin kendimizden geceriz.

"Omer bey?" Diye seslenen doktorla hemen ona dondum.

" omer bey hanim efendi cok iyi suan. Halsiz dusmus sadece. Cok aglamis ve bu onu cok yormus. Ama yinede bazi testler yapicaz bazi seylerden supheleniyoruz." Dedigimde kafa salladim.

"Gore bilirmiyim"

"Elbetde. Ama rica ederim sevgilinizi daha fazla uzulmesine izin vermeyin bu onun icin hic iyi diyil" dediginde tebessume tmekle yetinim kafa salladim.

Hemen odaya daldigimda iki hemsire guzelimin serumunu hazirlayip ilac falan yapiyolsrdi. Onlarin bana olan hayran bakislarini aldirmadan hemen yagmurumun yanindaki tek kisilik koltugu cekip oturdum. Onun melek gibi yuzunu inceledim elinden defalarca opdum. Hasret oldugum dokunamadigim dudaklarindam opucekdim ki sonra geri cekildim. Bu onun ilk opucugu olucak ve onu bana kendi istegiyle vermesini istiyorum.

Hayat'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin