1 ay sonra
Tami tamina 1 ay oldu Ege gideli onsuz cok mutsuzum o sozler agzimdan nasil cikdi neden soyledim nasil soyledim yemin ederim ki bilmiyordum ben o gun onun yanina gelip ozur diliyecekdim gitme beni birakma diycekdim ama ben inene kadar gitmisdi...Beni bi kisi daha birakip gitdi..
Bok beyinli senin yuzunden isde git cocugu bul geri getir kendine zarar veriyosun boyle hem Batuyu dusun cocuk Ege abi diye uyaniyor ruyalarindan ahh kabuslarindan
Ahh benim ic sesim bile bana karsi lan ama dogru soyledin ha ic ses bulucam onu artik dayanamiyorum onu hep yanimda hormek istiyorum 1 hafta boyunca yanimdan ayrilmadi o 1 hafta benim icin cennetde gibi gecdi ama su 1 ay benden yillarimi kopardi sanki cehennemde gibiyim hele Batunun Ege abi diye kabuslarini demiyorum bile ona nasil yapdi ya bunu ben tamam da ona Batuya nasil yapar ki...
Derin kafani topla bide onun acisindan dusun sen onun sevdiyi kadinsiz o sevdiyi kadinin mutlu olmasini ister ama sen onu gormek istemediyini ve mutsuz oldugunu soyledin oda gururunu ayak altina almadi ve cekip gitdi...
Dogru ben ona bunu nasil yaparim ya allah beni kahretsin off bulucam evet evet onu bulucam... Sosyal medya dan bakiyim diycemde beyfendi instagram kullaniyo facebook kullaniyo twitter kullaniyo tumblr kullaniyo hangi birine bakicam hem cok fazla ilgilenmez o oyle seylerle...
En iyisi Omeri aramak...
Hemen Omerin telefon numarasini cevirdim ve acmasini bekledim.."Alo"
"Ege?"
"Derin?"
"Ege nerdesin ege benim sana ihti-" lafimi daha bitiremeden telefonu yuzume kapatdi tabi ya benimle konusucak diyil ya ama sesi sesi kotu geliyo demekki Omer bey yaninda peki ben bunlari nerden bulucam... Hay aklimla bin yasayayim emi Omer birazcik azicik safdir mutlaka intagrama konum atmisdir... Bakdigimda hakli oldugumu anladim hemen yola cikdim dag basinda bi yer sanirim dag evi ha ben burayi biliyorum galiba Evet evet Omer Yagmuru buraya getirmisdi kotu oldugu zaman... Simdi de Ege orda off ben nasil yapdim ya ona bunu ya off
Nasil git dedim istemiyorum dedim ona kokusuna gozlerine kollarina guvenine nefesine bu kadar ihtiyacim varken ona bu kadar muhtac durumdayken nasil yapdim ya ben bunu nasil becerdim ki?! Diye dusunurken dag evine vardigimi anladim hemen indim ve eve dogru yurudum arabayi egenin sanirim arabasinin yanina park etmisdim... Kapiyi tam calicakdim ki icerden Omerin sesini duydum..."Abi bak boyle yapma kalk bi soguk dus al en azindan atesin dussun kac gundur iyi diyilsin zaten su 1 aydir ne sen barismak icin adim atdin nede Derin"
"Omer basim catliyo cik git kardesim ben bakarim basimin caresine hadi dusumuda alicam hadi git artik"
"Tamam ama dus al ha sonrada ilac ic iyi gelir"
"Tamam Nazire sultan"
"Ahahha Nazosa benzeyen nerem var be abi?"
"Soyliycem simdi ha bas git lan"
"Tamam hadi ben kacar"
"Hadi hadi"
Omerin oldugunu dusundugum ayak sesi kapiya ulasdiginda hemen kenara kaydim ve kapidan cikinca gorunmuycek bi hale geldim Omerin cikdi kapiyi kapatip ilerken ona seslendim...
"Pişt Ömüş pişşşttt"
"Lan ana yalan soylemiyomus lan gercekden Derinin sesi duyuluyo" dedi arkasini donup beni gorunce tam ciglik atmak icin hazirlaniyo du ki agzini kapadim hemen " elimi cekiyorum bagirmiyosun okey?" ;) dedigimde basini usulca salladi elimi cekince bana bi cimcik atdi salak acidi ama :(
"Ahh napiyosun be?!"
"Ana abimle kala kala onun gibi oldum ama o dokunmaya kalkinca ucup gitdiyini soyledi benim gorduyum Derin cimcikleyince bagiriyo lan dur Derin sen gercekmisin lan kizim burda ne isz
in var?" Benimse tek dusundugum Ege'nin kac gundur sadece beni dusundugu beni gordugu demek oda benim kadar ozledi ve eminim benim gibi inat etdi ilk adimi o atsin diye..."1.Evet gercegim 2. Abin icin geldim 3. Egenin problemi ne 4.benden nefret ediyomu?" Sonlara digru sesim kisilmisdi istemsizce uzulmusdum cunki benden nefret etmesi en son istedigim sey...
"1. Hos geldin 2. Abim evde 3. Hasta olmus ölü gibi yorgun yatıyo 4. Kac gundur seni goruyo sesini duyuyo ruyalarinda seni goruyo her yerde sen varsin sence bu nefretmi yoksa askmi? ;) "
" Ömer ben çok pişmanım valla bak o an ağzımdan çıkmışdı işde şimdi onsuz yapamadığımı anladım onu çok seviyorum" ohh icimdekileri bosaltdim lan sonunda evet evet lan seviyorum hemde cok seviyorum ondan baskasini istemiyorum...
"Ivit demek seviyosun sende o zaman sana yenge diycem artik"
"Ahahah sacmalama yaa!" Diye isyan etdim
"Ha bu arada sana cok ihtiyaci var bi ozur dileyip don desen affedip donucek yenge bence sen gec al buda anahtar" dedi ve yuzume anahtari atdi...
"Salak kafami niye atiyosun"
"Oh olsun sana oh olsun sana"
"Delisin hemde cocuksun ayni Yagmur gibi" dedigim de gozleri parladi bu cocuk yagmurdan hoslaniyomu lan?!
"Tamam ben kacar "
"Hadi bana sans dile"
"Hadi Bol Şans"
Kapiya kosdum hemen kapiyi acip iceri girdigimde boyle bi manzara beklemiyodum tabiki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'im
RomanceMutsuz bi hayat geciren Derin... Hep yaninda olup ona destek olan Enis...Derin ve Enisi kardesi gibi seven ve koruyan Mete... Derinin aşkı Ege... Jessy'le Damla ve Yagmur'un hikayeleri... Hayati sadece kotu bi film gibi gecen Derin artik senaryoyu...