Egenin sesiyle donup kaldim... arkami dondugumde gozlerine bakdim ama sadece hayal kirikligi gordum kosarak yanina gitdim tam kendimi savunacakdim ki konusmaya basladi...
"Git ve sozunu tutacagin zaman gel!" Dedi sertce sonra arkasini dondu ve gitmeye basladi daha bir kac saat once bana beni asla yalniz birakmiycagini heo yanimda olacagini soyleyen ege diyilmiydi ne degisdi ber insan yalnis yapar... Evet 2ci 3 cu yalnisim ola bilir her defasinda anlatmama izin verirdi...Oda beni birakip gidiyo isde dayanamadim gozumden akan yaslara aldiris etmeden arkasindan bagirdim...
"Sende serefsizsin lan! Duydunmu beni sende serefsizsin candan ne farkin var lan ne farkin var! Defol git en git lan git bi dahada donme gozume gorunme her yalnisimda boyle birakip gidiceksen git ve bidaha donem!" Diye bagirdim yanindan kosarak gecdim ve okuldam cikip kosmaya basladim hem aglayip hem guluyodum vallahada kafayi yedim...😭😂
"Pist dur bi dur" diye ses duyunca durdum tabikide ege diyildi o salak olsaydi durmazdim hih...
"Kuzey?" Dedim arkamdaki ksiiyi gorunce kafa salladi ve...
"Arabayla yaklasmak istedim ama korkma diye kosarak geldim biseyin yok dimi?" Dediginde hayir annaminda kafa salladim...
"Tamam konusmak istermsiin?" Diye sordugunda kafa salladim yine...
"Okey evine biraksam?" Dediginde bus sefer tamam annaminda kafa salladdm...
"Benden bu kadar cok nefret edigini bilmiyodum derin" dedigidne annamazca bakdim gozlerine...
"Yani diyorum ki benden kurtuak icin hemen kabul etdin ha?" Dediginde hayir annaminda kafa salladim...
"Konusmuycakmisin?" Dediginde yine kafa salladim...
"Tamam hadi eve gidiyozzz" dedi z'leri uzatarak arabaya bindik ve yola koyulduk arabada radyoyu acinca... Evett Adamim cikdi bu adami cok seviyorum ya...
"EMINEM- FLY AWAY" dedi kuzey gulumseyerek bende zorlada olsa gulumsedim ve kafa salladim...
Adam cool ya arkadas... ses var karizma var... var anasi var..."Noldu sana egeylemi tartisdiniz?" Diye sordugunda az da olsa sarkiyla unutdugum olayi yeniden hatirladim... Yine kafa salladim... Ahh son zamanlar anca kafa salliyorum kopucak birinde..
'Hicmi konusmuycaksin yoksa benimlemi konusmuyosun?" Diye sordugunda hayir annaminda kafami salladim...
"Demek hic kimseyle konusmuycan?"
Evet annaminda kafa salladim"Tamam hic bi sekilde hic kimseye soylemem merak etme... anlatmak istememeni anliyorum ama birisine anlatip rahatlaman lazim Derin"yine kafa sallayinca sıkıntılı bir nefes aldi ve pes edip onune dondu... O benim kotulugumu istemiyo ki. Onunla konusa bilirim...
"O bana soz vermisdi beni birakmiycagina hep yanimda okup bana destek olucagina hemde daha 2 3 saat once simdi verdigim sozun ustunde durmadim diye git dedi git aklin basina gelince gel dedi kuzey... bu nasil bi sey? ya nasil?" Dedim birden bire konusmaya basladigim icin kuzey basda sasirdi ama sonra anlayisla dinlemeye basladi...
"Tamam takma" dediginde sinirlendim bu ne demek ya 'takma'
"Sen benle maytapmi geciyon?" Diye sordum sinirle...
"Ya oyle diyil yani o oyle soylediyse sende onun soyledigini yap git ondan takma onu inan bana 1 2 haftaya pisman olucak..." dediginde bu fikrin akillica oldugunu anladim... daha arkasindan bagirdigimda bana donunce gozunde pismanlik vardi!
"Tamam tesekkurler"
"Bisey diyil evemi birakiyorum?"
"Evet"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'im
RomanceMutsuz bi hayat geciren Derin... Hep yaninda olup ona destek olan Enis...Derin ve Enisi kardesi gibi seven ve koruyan Mete... Derinin aşkı Ege... Jessy'le Damla ve Yagmur'un hikayeleri... Hayati sadece kotu bi film gibi gecen Derin artik senaryoyu...