Beni gordugunde gulumsedi bende ona gulumsedim...Daha sonra eliyle beni gosterip bi seyler soylediginde masadaki berkes bana dondu... Ama kadin sanirim annesiydi...Bana oyle bi bakdi ki hasretle ozlemle ahh sacma hemde cok sanki daha once gormusdum...Ahh yine sacmaliyorum Denizle bile daha 2 3 hafta once tanisdim... Muhtemelen yolda falan gormusumdur... Deniz eliyle gel hareketi yapdi ve gulumsedi bende ege ye dondum oda ben bakdigim yone bakiyodu...
" ege gidelimmi? Bi selam verip doneriz hemencecik" dedim sonra da yalvaran bakislarimi atdim😞 tabikide kabul etdi hahayt kabul etmede gorelim ege efendi...
"Annamadim?" Dediginde yine kendime kufur etdim yine sesli dusunmusdum off hemen konuyu degisdirdim..
"Ege cocuk bizi bekliyo diyorum hadi!" Dedigimde kikirdadi bende ona bakip kikirdamaya baslasim taki beni opene kadar hdmen kaslarim catildi... Bu kadar insanin icinde normal biseymis gibi nasilda opup oyle rahat davraniyi yaaa...
"Ege ya napiyosun insanlarin yaninda!" Dedigimde bana "ciddimisin?' Bakislari atdi bende ' 'evet' annaminda kafa salladim aldigim cevapla yuzumde kocamannn bi gulumseme olusdu...😊😚
"Sen benimsin bana ne bu insanlardan hem isdedigim yerde operim kizim sen yanimdayken bile ozluyorum seni" dedi ayy ben bunu yerim bi anlik cesaretle bende onun dudaklarina kucuk bi buse kondurdum...😘
"Hadi bu sefer hic sevmesemde o cocuk agac oldu selam verip donelim" dedi elimi daha da çok sıkarak
Masalarina geldigimizde Herkese bir bir selam verdik ege kadina geldiginde durdu kaslari catildi... Birden Denizin kolundan tutdugu gibi suruklemeye basladi tam bende arkalarindan gidicekdim ki Denizin kiz kardesi yani Hira bana izin vermedi...
"Derin abla onlar oyle yaparlar erkekler sonucda gel sen biz seninle sohbet edelim " dediginde gercekden de icden gulumsuyordu... Bende onun gibi karsilik verdim ve basimi sallayip bizimkilere haber vermek icin izin aldim...Bizimkilerin yanina geldigimde hemen konusdum...
"Cocuklar bugunluk bizi affedin Batuda benimle geliyo siz eve gecersiniz biz egeyle gelicez" dedim ve batuyu kucagim aldim hepsi gulumsedi ve baslariyla onaylayip masalardan birine gecdiler cantami falanda alip Hiralarin masasina gecdim... Oturdugumda Hira hemen atladi...
"Derin abla senin oglunmu?" Tam agzimi aciyodum konusmak icin ki Ayla teyze benden once atladi
"Hayir!" Dediginde ben sok olmusdum...
"Siz nerden biliyosunuz?" Diye sordugumda... Gulumsedi evet sadece gulumsedi gozlerime uzun uzun bakip konusdu...
"Aslinda sanada sevgilinede cok benziyo sanki kendi cocugunuz ama deniz soyledigine gore daha 18 yasindasin bu yasda cocuk bence cok erkendir diye oyle soyledim" dediginde mantikli gelmisdi... Bende gulumsedim ve kafami salladim biz biraz sohbet etdikden sonra Deniz ve Ege geldi yanimiza kulagima egilip...
"Hayat'im hemen kalkmamiz gerek hadi!" Dediginde kafa salladim yine ve ayaklandim Batu kucagimda uyumusdu onu egenin kucagina verdim sıkı sıkı sardı batu oda brnim gibi görüyodu batuyu ben onu kendi oğlum gibi nasıl goruyosam oda kendi oğlu gibi görüyo ve bu beni çok mutlu ediyo...
"Bizim kalkmamiz gerek hoscakalin efendim" dedim sonrada herkese gulumseyerek egenin bosda olan elini tutdum ve cikdik mekandan bizimkiler hala icerdeydiler...
"Ege nereye?" Diye sordugumda elini ensesine goturdu ve kasimaya basladd... Ne zaman bahane ararsa boyle yapardi ahh yine noldu acaba...
"imm okula!" Dedi birden bire bende "neden?" Diye sordum
"Kayit yapdirmadim kayit yapdiralim!" Dediginde tamam annaminda kafami salladim...
Uzun bi yolculugun sonunda okula varmisdik... mudurun odasina dogru yuruyoduk ki calisanlardan biri...
"Beyfendi okul kapali mudur beyde yok 1 hafta sonra okullar " dediginde bende onu onaylayacak sesler cikardim 'hihi' ege bana kaslarini catarak bakdi sonrada adama dondu ve...
"Sana ne sen yeni muduru taniyomusun?" Diye cikisdi...Adama hayit annaminda kafasini sallayinca Ege ona assaglayici bakislar atdi ve
"Iyi o zaman tanis ol okulun yeni muduru benim babam dogal olarak da ben" dediginde adamda bende sasip kalmisdik...
"Nasil?" Diye sordugunda bana bakdi ve capkinca siritip...
"Sey bide mudurle falan ugrasmak istemedim babamin okuluna kaydetdirdim bizi..." dediginde yalanini tutmusdum...
"Hani kayit etdirmemisdin kayit icin gelmisdik noldu?" Diye sordugumda yine elini ensesine kaldiriyodu ki eline vurdum ve "bahane arama ege dogruyu soyle kurtul" dedigimde bana saskinca bakdi ve
"Ya see nerden anladin?" Dediginde bende egomla
"Ben anlarim😉" dedim ve goz kirpdim egede saskinca bakim...
"Gercekden nasil anladin?" Diye sordugunda
"Ya sen hep bahane uretmeye calisinca bahane ararken elini ensene goturuyosun ya kasiyosun yada sacinla oynuyosun" dedigimde yine bana saskinca bakiyodu ama sonra carpik bi sekilde gulumsedi ve
"Demek sevgilim beni kesmek ise yaramis!" Dedi ve goz kirpdi ahh rezillik tam agzimi aciyodum ki telfonu caldi arayn kimse ismini gorur gormez kaslari catildi hemen acip gecisdirici cevaplar verdi...
Sonrada bana donup bakdi ama gozlerinde huzun vardi... Simdi noldu ki...Telefonu kapatip elimi tutdu ve konusmaya basladi..."Derin...."
Sizce arayan kimdi?
ege derine ne dedi?
Bolum nasildi?
Yeni bolum cabukmu gelsin gecmi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'im
RomanceMutsuz bi hayat geciren Derin... Hep yaninda olup ona destek olan Enis...Derin ve Enisi kardesi gibi seven ve koruyan Mete... Derinin aşkı Ege... Jessy'le Damla ve Yagmur'un hikayeleri... Hayati sadece kotu bi film gibi gecen Derin artik senaryoyu...