÷Sevgilim÷

38 8 0
                                    

Derrin'den devam....

Gelen seslerle gozlerimi acdim karsimda ful yakisikli bi ege ve onu doven ruzgar var...what? Ege? doven? Ruzgar? 😱😨
Hemen yatdigim yerden ruzgarin sirtina atladim👍

"Ya ruzgar manyakmisin ya neden dovuyosun cocugu nasil kiya biliyosun onun yuzune yaa😡" diye bagirdim kulaginin dibinde...

"Derin kulagimi s**din be kizim bu diyilmiydi seni aglatan..."

"Ya isde olaylar oyle diyilmis"

"Nassl yani ben simdi bunu bosunami dovdum lan... afedersin kardesim bu salak bana oyle bi anlatdi ki bende valla dovdum artik affet be kanka"

"Ya abi bisey olmaz da dudagimi patlatdin lan pic😁" dedi ege cocuk hala sakasinda lan isin...

"Neyse neyse simdi kuzenin nerde ege gelmedimi?"

"Geldi asagida bekliyolar" dedi ama gerilmisdi ama ben olayi degismek icin oyle soyledim ya kizdi isdr of kizdi...

"Kizmadim ama bana baya baya guvenmiyorsun" dediginde yine kendime kufur saydirmaya basladim...

"Sende bana guvenmemisdin hatirlarsan..." dedim imayla evet isde dogru soyluyorum oda bana guvenmemisdi oda bana neler neler yapmisdi ben sirf onun icin yani tabi sirf onun yuzunden diyil ama bardagi tasiran son damlada onun sozleri davranislari oldu...

"Derin her defasinda yuzumemi vurcaksin bunu ha? Ben o zaman salakdim gozum dondu inandim isde ozur dilerim... Ama simdi simdi sana kendimden daha cok guveniyorum dediginde yuzumde kicaman bi gulumseme yarandi...

"Bende sana guvenmek istiyorum bitanecik bisey bu seferlik sadece bunu kanitla sana tamamen guveneyim" dedim cumlem birazcik karisik oldu ama bence benim yakisikli ultra sexsi akilli sevdigcegim annamisdir...

"Demek ultra sexsi demek akilli" O.M.G saka dimi saka yapiyo valla yemin ederim bu sefer de disdan dusunduysem kendimi asarim... zar zir buldugum sesimle sordum

"Ben yi yinemi disdan dusundum?" Dedim evet annaminda basini sallayinca utanmayan ben yani ben oyleyim utanirim ama kizarmam suan kizarmis gibi hiss ediyorum...

"Derinim tamam ya nolucak gercekleri soyledin zatem"

"Egonuda tatmin etdigimize gore hadi asagiya..."

"Off tamam tamam "

Asagi indigimizde Ege kadar olmasada yakisikli bi cocuk koktuga yayilmis bi vazietde oturuyodu...yanindada o surtuk kari...

Giz noldu sana bu mahalle karilari tavri falan

Ahh be ic ses ne zamandir yokdun nerdesin kiz

Vaa ben hep burdayim son kez senden kusmusdum bu yuzdende gelmiyodum

Ayy ben sana kiyamammm kiyamamm

Neden?

Cunki sen kiyma diyilsin! ;) ahhahahaha

Bu soguk espirilerle şu sicak havada kışı getirdin derin aferin

Bi gitbe ic ses geldi yine tavirla geldi salak ic ses...

Hayat'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin