Damla'dan devam
13 saatdir tami tamina 13 saatdir ameliyatda ve ben artik dayanamiyorum kardesim gibi sevdiyim bir insan hastanede can cekisiyo ve ben burda elimden bisey gelmeden oturuyorum...
13 saatde 2 kere kalbi durdu ama doktorlar onu yeniden geri getirdiler...
Ameliyathanenin kapisinin acilmasiyla hepimiz oraya kosduk hemen sordum
"Derin nasil biseymi oldu yoksa lutfen soyleyin?" Diye bagirdim doktora
"Hayatim tamam dur bi dakika doktor bey konussun konussana doktor" tiye tisladi Mete
"S sey hastamizin kalbi 3cu kez durdu a..."doktor sozunu tamamlayamadan Ege yumrugunu duvara gecirdi ve eli kanamaya basladi Mete ve Omer yanina gitdi bizse devam etmesi icin doktora bakdim
"Ama simdi yeniden geri getirdik sanki hastamiz yasamak istemiyor hayata yasama baglanmak istemiyor bu yuzden de caba sarfetmiyor suan ameliyat bitdi ama komaya gire bilir"
" ne ne zaman uya-nir" dedi Yagmur kekeleyerek ahh yagmur bile agliyo o takmayan kiz nerde lan nerde hepimiz yikildik hepimiz...
"Uyanmasi zaman alicak 1 hafta 1 ay 1 yil belki belkide daha fazla bunu bilemeyiz kendine bagli o ne zaman uyanmak isterse o zaman ama soyledigim gibi hasta dayanmak istemiyor yasamak istemiyo" dedi biraz durdu ve bisey hatirlamis gibi yeniden konusdu " bide ona iyi gele bilecek biseyler yapa bilirsiniz sevdigi bi muzik yada cocuklugunda sevdiyi bi masal yada onu hayata dondurecek yeniden hayata baglanmasina ona yardimci olucak birileri biseyler bu daha cabuk uyanmasina sebep olucak" dedi zoraki bir gulumsemeyle uzaklasdi yanimizdan...
En sevdigi muzik? En sevdigi muzik! En sevdigi muzik?! Ahh evet ya musatafa ceceli-sevgilim en sevdigi sarkilardan biri hep soylerdi "sevgilim olunca bizim sarkimiz bu olucak damlosum" ahh deli kiz damlos derdi bana valla uyansin ben ona da raziyim...
"Mete mete hayatim mustafa cecelinin sarkilari varmi sende sevgilim sarkisi"
"Evetde napicaksin?"
"En sevdigi sarki o hep onu dinler mutlu olurdu ona dinletelim belki uyandi lutfen hayatim lutfen..."
"Tamam bebegim tamam aglama doktorla konusalim dinletelim bekle burda geliyorum"dedi tam gidicekken odadan doktor cikdi hemen yanina kosdum ve konusmaya basladim
"Sey doktor bey sarki falan dinletip cabuk uyanmasini saglaga bileriz dedi bizde en sevdigi sarkiyi hazirladik nasil dinletelim dinlete bilirmiyiz?!" Ohh soyledim nefes nefese kaldim be...
"Tamam tamam hanim efendi lutfen sakin olun verin hemsire hanimlar odaya biraksinlar okusun bir reflek falan bile olsa cok iyi bi gelismedir..." dedi ve gulumseyerek uzaklasdi hemen hemsireye verdim iceri gecip sarkiyi baslatdi biz bile duyuyoduk birden aglamaya basladim dayanamiyidum artik onun o halde orda yatmasina dayanamiyorum o dayanikli kiz hadi kalk be kizim kalk yine dalga gec bizimle hem bak Batunun sana ihtiyaci var be derin...
Dur bi dakka Batu evet evet batu ona iyi gele bilir ama Ege onu hastaneye getirmeye izin vermez ki o daha kucuk off...
Ha bide su kadin var tabi... Kim ki bu Mete taniyo gibiydi Enis enis delirdi kadini girunce acaba o kim ki dusmanlari falan mi? hayir yani dusman olamaz cunki agliyordu baya baya... Acaba simdi nerdeler kafeterya tabi ya kafeteryadalar... Hemen kafeteryaya indim ama hic kimse yokdu oencerelerden disarisi rahatlikla gorundugu icin az once ki kadinin ve Enisi konusdugunu gordum ahh hayir konusmuyolar kadin agliyo ve o agladikca enisde deliriyo ve bagiriyodu ahh saclari kopucak artik ya hemen yanlarina gitdim kadin birden bire bayildi Enis kilini bile kipirdatmiyodu hemen bagirdim...
"Enisss kadin bayildi yardim etsene ya"
"Derini en cok yaralayan bu orospu zaten birak gebersin Damla!" Diye bagirdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'im
عاطفيةMutsuz bi hayat geciren Derin... Hep yaninda olup ona destek olan Enis...Derin ve Enisi kardesi gibi seven ve koruyan Mete... Derinin aşkı Ege... Jessy'le Damla ve Yagmur'un hikayeleri... Hayati sadece kotu bi film gibi gecen Derin artik senaryoyu...