Batu Ege nin dizine yatmis Egede batunun saclarini oksuyodu... cocuk zaten mayismis az daha yapsa uyuyucak ama acdir ya...Bu ani olumsuzlesdirmek lazim dimi hemen telefonu cikardim fotograflarini cekdigimde teledondan ses cikdigi icin ilk Ege sonra herkes teker teker bana dondu tabi Yagmurla Jessy disinda onlar kendi alemlerinde konusup gulusuyodular...
"Derin napiyosun?!" Diye cikisdi Ege hemen...
"Hi hic sey siz cok ta tatli gorunuyodunuz be bende cekeyim de dedim" diye kekeledim ah ne guzel ben niye kekeledim ki ...
"Derin sil o fotografi cabuk!"diye kukreyince istemsizce bagirdim bende...
"Bana emir veremezsin istedigimi yaparim!" Dedim cok sert cikismisdim farkindaydim ama napa bilirim ki?
"Derin sen az once benim fotografimi cekdin bence cok guzel karisirim!" Diye kukredi
"Yeter be karsinda surtuk yok senin bagirma lan bana!" Diye bagirdigim an duyduklarimla yerle bir oldum...
"Şuan ne farkın var?" Soyledimleriyle sok olmusdum bana bana surtuk demege calisiyodu ahh yalniz ben diyil butun her kes sokdaydi takmayan Yagmur ve Jessy bile Bize bakiyolardi... telefonu Egenin ustune atdim (iphone 6 hemde) sonra donup kosarak yukari cikiyodum ki Batunun sesini duydum ayni anda gozumden yaslar firar etmeye baslamisdi...
"Ab-la cel yanima" dediginde hemen yanina kosdum Egeye bakmadan kucagima aldim ama yarali olan kolumun uzerine koyunca acidigi icin istemsizce inledim...Ege hemen ayaklandi ve kolumu eline alip bakdi sertce kolumu cekdim ve
"Bana bi daha dokunma hatta benden uzak dur Ege Barlas!" Dedim sona dogruda sesimi yukseltdim Batu korkmus gibiydi hemen boynuma sarildi ve "dideyim" dedi "tamam bitanem korkma tamam?" Dememle basini salladi... Hemen yukari odama cikdim iceri girince Batunu yataga yatirdim rahat ev elbiselerimi aldim ve banyoya kosdum ustumu deyisdim o kadar fazla aglamadim sadece bi kac damla yas o sinirle akdi ama gozum kizarmisdi...Elimi yuzumu yikadim ve Batunun yanina uzandim uyumusdu evet gozlerin kapamis uzanmisdi... Hemen yanina uzandim ve ince pikeyi ustumuze cekdim ona sarildim ve gozlerimi kapatdim...
5 dakika falan gecmisdi ki kapi acildi arkami tam donucekdim ki Egenin sesini duydum...
"Jessy sen burda kal Enis gelirse artik durdurursun" diyodu... sonra kapi kapandi hemen gozlerimi kapadim yanima gelip yatagin Batu olan tarafina yatdi sanirim biraz durdu sadece nefes alis verislerimiz duyuluyodu...Elini sacima koydu ve yavasca oksamaya basladi...
"Ahh derin beni hep zorluyosun yemin ederim istemeden yapiyorum ben de boyle bi yaratigim isde sadece mutsuz ediyorum seni...ama seni birakip gidemiyorum neden ya neden napdin bana ben hic bir kadina karsi boyle olmadim boyle hiss etmedim en son annemin kokusunu icime cekmek icin can atiyodum simdi senin bos anini yakalamaya calisiyorum kokunu doya doya icime cekmek icin..." dedi tam yeniden konusacakdi ki Batunun sesi geldi...
"Şeviyoşun" dedi Ege kucuk capli bi kahkaha atdi sonra Batunu opdu ve "Evet seviyorum hemde it gibi seviyorum ama soyleyemiyorum be abicim"
"Şöyye abya seni şeviyo"
"Nee?!" Dedi saskinca lan bu cocuk nerden biliyorki ahh batu ahh napiyosun be ablacim...
"Nerden biliyosun ki abicim?"
"Abya konuşuyodu çendi çendine"
Ege kikirdadi ve yine opdu onu..."Demek ablada beni seviyo peki sence napiyim?" Ahh bu cocuk salakmi el kadar cocuga sordugu seye bak...
"Abya uyuyo beyce cok sev o zaman şevdiyini cöyceksin"
"Ahh seni yerim ben ne tatlisin sen boyle" dedi sonra Batunu yanima uzatdi ve
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'im
RomanceMutsuz bi hayat geciren Derin... Hep yaninda olup ona destek olan Enis...Derin ve Enisi kardesi gibi seven ve koruyan Mete... Derinin aşkı Ege... Jessy'le Damla ve Yagmur'un hikayeleri... Hayati sadece kotu bi film gibi gecen Derin artik senaryoyu...