Nový začatek?

34.7K 1.8K 76
                                    

:„Dobře pojedu".
Snad jsem neudělala chybu, přemýšlela jsem v duchu.
Tom:„Dobře, tak vyrazíme hned? Nic nepotřebuješ, všechno ti koupím."
:„Tak fajn, jdi do auta. Jen si ještě odskočím a hned přijdu".

Počkala jsem, až Tom odejde a začala zběsile hledat papír. Z poličky jsem vzala propisku a rychle napsala, mým úžasným škrabopisem vzkaz pro Dylana.

Vyběhla jsme z domu a namířila do auta. Tom byl úplně jiný než Dylan. Ale chybělo mi to napětí, které mezi mnou a Dylanem bylo skoro pořád, když jsme spolu byli v jedné místnosti.

Tom:„Od čeho máš tak fialový tváře?"
:„Nová pudřenka, nová móda".

Kdyby na to neupozornil, ani bych si nevšimla, že po fackách, které jsem dostávala mi na tvářích zbyly modřiny.

Tom:"Nekecej, to ti nezbaštím. Dylan tě mlátil?"
:„Jak to víš?" Vyjekla jsem překvapeně, ale potom mi došlo, že jsem Dylana práskla, a tak jsem to všechno začala zamlouvat.
:„Vlastně ne, nemlátil, narazila jsem do zdi. Jsem tak nešikovná, že se ani neumím trefit do dveří."
Tom:„No jasně, těmahle báchorkama mě tu nekrm. Vím, že když si Dylan někoho adoptuje, tak se ho snaží pomocí pohlavků a násilí převychovat."

Začal se smát, ale mně to moc vtipné nepřišlo.

:„Tome? Já nejsem první, koho si Dylan adoptoval?"
Tom:„Jasně, že ne. To jsi tak naivní, že sis to myslela, sakra?"
Já:No asi jo, ale co se s nima stalo? S těma, který si adoptoval?"
Tom:„Co by, nic zvláštního. Když jim bylo osmnáct let a začali být plnoletý, tak od Dylana utekli. No a on měl možnost si adoptovat další a další. Prostě jinej způsob jak bohatý lidi recyklujou."

Opakovaně se začal smát. Nevadilo mi to, protože jeho smích byl milý. Ale já jen zamlkle seděla, jako přikovaná k sedadlu.

Tom:„Tak jsme tu mladá dámo, vystupovat".

Opatrně jsem vysedla z auta a spatřila velký, krásný barák. Neváhala jsem a za doprovodu Toma vešla dovnitř.

Tom někam musel odejít, tak mě vybídl k tomu, abych se tu porozhlédla sama.

Snad se tu neztratím. Nejprve jsem vešla do kuchyně, která byla spojená s obývákem. Byla vážně prostorná a nově zařízená. Někudy jsem se dostala do chodby, ve které bylo asi šest pokojů. Každý měl svou koupelnu, která byla větší než můj celý pokoj v děcáku. Zavítala jsem i do "posilovny" a do místnosti s vířivkou, saunou a plaveckým bazénem. Ale nejvíce mě zaujala místnost, která vypadala jako nahrávací studio.

S otevřenou pusouu jsem vešla do místnosti. "Wow" zakřičela jsem. Drze jsem si dovolila zařízení vyykoušet. Vešla jsem do dveří, které rozdělovali místnost. Navolila jsem písničku, kterou jsem jako jedinou z těch všech znala. Nasadila jsem si sluchátka, pustila hudbu a začala zpívat.

Byla to paráda. Vždy jsem zpívala jen doma ve sprše.

Zaslechla jsem nějaký rámus. Rychle jsem to vypla a běžela pryč. Nejsem Tu kvůli zpěvu, ale kvůli klavíru.

Tom:„Tak co, porozhlédla si se tu?"
:„Ano, je to tu báječné".
Tom: „Jsem rád, že se ti tu líbí. Zítra pojedeme k Dofovi. Měla by sis jít lehnout, ať máš na zítra energii".

Kývla jsem hlavou a odešla.

Z pohledu Dylana:
Přišel jsem domů a na stole našel papírek. Byl od Kathrin.

Dylane já vím, že si to nezasloužíš. Vím i to, že toho budu litovat, ale udělat jsem to musela. Musíme si jít za svými sny jinak by to nebyl život.
Mám ráda.

Tvá Kathrin.

Nemohl jsem tomu uvěřit. Sedl jsem si a beznadějně přemýšlel. Všechno jsme si vyčítal. Svoje chování, svůj chtíč a tu neohleduplnost vůči ní.

Musím jí najít, musím. Běželo mi hlavou.

Tak je tu další díl.
Poměrně dlouhý, tak snad jste spokojení. 😂
V minulém díle jste mi psali, že chcete aby s Dylanem zůstala, takže doufám, že vás to nezklamalo.
Koho máte nejradši?
Děkuju za přečtení. 😳

NevinnáKde žijí příběhy. Začni objevovat