El sem hiszem srácok... Ez is megtörtént. Hivatalosan is a végére értünk.
Nagyon szépen szeretném megköszönni nektek, hogy itt voltatok, olvastátok, és mindig jöttetek a pozitív, és kedves véleményeitekkel. Ezek voltak azok, amik állandóan bátorítottak, és ösztönöztek arra, hogy folytassam, mert van miért. Talán sokan nem értitek, hogy most miért vagyok ennyire meghatva, de nekem ez sokkal többet jelentett mindig is, mint egyszerű, random firkálást egy weblapra. Nagy élményt jelentett számomra végigírni a sorozatot, néha szenvedést okozott, vagy éppen fejtörést, hogy sok izgalmat tudjak belevinni egy-egy részbe, de HATALMAS ÉLMÉNY VOLT. :)
Ugyanakkor lehet, hogy a Dark Feathers hivatalosan is véget ért, amit én elképesztő sikerrel (és már majdnem 5000 megtekintéssel) zártam le magamban, aggodalomra nincs ok. Mégpedig azért, mert...
JÖN AZ ÚJ TÖRTÉNET!
A prológus már fent is van, a folytatással pedig nagyon igyekszem. Szintén fantasy jellegű, az egész történet ilyen alapon fog futni majd.
Előre is bocsánat mindenkitől, aki mást várt tőlem, vagy szeretett volna hétköznapi sztorit olvasni. Én olyat sajnos nem tudok, bevallom. :DEnnyi is lett volna a "kis" érzelmi áradatomból, még egyszer köszönöm nektek ezt a csodálatos élményt, amit azáltal nyújtottatok, hogy elolvastátok az irományaimat. :)♥ Hamarosan jön a következő, addig is szép napot, jó olvasást mindenkinek. :)
#Iloveyouguys♥ #bye♥