- Wyglądasz tak seksownie, bella.
Wstrzymałam oddech. Nie dość tego, że znałam ten głos, to jeszcze przezwisko znajome. Uczucie strachu w ekspresowym tempie przemieniło się we wściekłość. Szybko wyrwałam ręce, chociaż nie było to proste, bo muszę przyznać, że facet ma niezłą siłę.
- Co ty odpieprzasz?!- naskoczyłam na niego.
- Och, bella, jesteś taka miła. Ślicznie wyglądasz.- Calum zaczął naśladować swojego brata. Roześmiałam się.
- Jesteś zazdrosny?
- A mam o co?- spytał cicho.- Przecież jesteśmy tylko przyjaciółmi i nic nas już nie łaczy.
Gdybyś tylko wiedział.- pomyślałam.
- Nie masz.- odezwałam się szybko.- Cieszę się, że to sobie wyjaśniliśmy.
- Tak w ogóle, to gdzie się wybierałaś? Chciałaś uciec?
- Nie.- przeciągnęłam ostatnią literę.- Słabo mi się zrobiło, w śrdoku jest duszno.
- Okej.- podszedł nieco bliżej.- Czyli mam rozumieć, że wróciłabyś do mnie później?
- Raczej do was.- poprawiłam go i spojrzałam na ziemię, która zadziwiająco była bardzo ciekawa.- Ale tak, miałam zamiar wrócić. To jak Cal, idziemy do Enzo?- uśmiechnął się chytrze.
-Mmm, pewnie.- powiedział krótko, a potem wpił się w moje usta.
Na początku nie okazywałam zainteresowania jego poczynaniami. Ugryzł mnie w dolną wargę, prosząc o dostęp. Stawiałam opór, ale do czasu, kiedy jego dłonie zjechały w dół pleców, zatrzymując się na mojej pupie, którą lekko ścisnął. Jego ruch spowodował, że moje usta ułożyły się w kształcie litery O, co dało Cal'owi pole do popisu. Język od razu zaczął penetrować wnętrze moich ust. I nie będę kłamać, że mi się nie podobało. Zaczęłam się angażować w ten pocałunek, wplotłam palce w jego puszyste włosy i pociągnęłam za kosmyki. Po kilku minutach zaprzestaliśmy , aby złapać oddech. Usłyszałam kroki za rogiem, więc zrobiłam krok w tył. Moim oczom ukazała się ta laska z klubu.
- Tutaj jesteś, skarbie. Mieliśmy jechać do ciebie, zapomniałeś?- powiedziała słodkim głosikiem i popatrzyła na mnie wyzywająco.
↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕ Mam nadzieję, się spodobało 😳😳😳
Przeczytałeś/aś? Skomentuj!!!
Wesołego jajka 🐇🐇🐇!!!!!!! Do następnego 😘😘😘😘😘😘
CZYTASZ
Daddy ll C.H
Random• Daddy • gdzie ona zachodzi w ciążę, a jej chłopak zostawia ją i musi radzić sobie sama. Najwyższe notowania: #21 w Losowo ( 04.07.16 ) #15 w Losowo ( 15.07.16 ) #7 w Losowo ( 18.07.16 )