18. "Po prostu masz zdolną mamusię."

9.9K 368 3
                                    

- No, i gdzie ona może być?- zza kanapy dobiegł mnie cichy, tłumiony śmiech.- Może za komodą? Nie, tu jej nie ma. Kuchnia, łazienka też nie. A może...- zaczęłam się powoli skradać w kierunku kanapy.- Tu cię mam!- porwałam w uścisku moją małą córeczkę. Boże, jak ja się cieszę, że ją mam. Taka mała laleczka, a tyle szczęścia.

- Jak mnie znalazłaś?- zrobiła smutną minkę.- Przecież byłam dobrze schowana!

- Po prostu masz zdolną mamusię.- przybiłam z nią żółwika. Spojrzałam na zegarek.- Myszko, musimy się zbierać, jeśli chcemy zdążyć. Ciocia Ann za godzinę po ciebie będzie.

Mia została zaproszona na imprezę urodzinową z noclegiem przez jej najlepszą przyjaciółkę z przedszkola. Cieszę się, bo już do X czasu nie miałam wieczoru tylko dla siebie. Zaplanowałam, że przygotuję sobie romantyczną kąpiel w pojedynkę, a potem zrobię sobie maraton Dr Housa. Tak, to będzie odprężający dzień.

~~ Godzinę później ~~

Zamknęłam drzwi za dziewczynami i podążyłam ku łazience. Dwadzieścia minut temu odkręciłam wodę, dzięki czemu teraz nie musiałam tracić tych cennych minut. Wrzuciłam jeszcze płatki róż do wanny i gotowe. Rozebrałam się i zanurzyłam w wodzie. Zamknęłam oczy i poczułam, jak moje wszystkie mięśnie odpoczywają. Leżałam przez jakieś pięć minut, kiedy mój spokój został zakłócony dzwonkiem do drzwi i pukaniem. Próbowałam zignorować, ale tylko się nasiliło, więc dałam za wygraną. Obwiązałam się ręcznikiem i zmierzyłam w stronę drzwi. Oby to coś ważnego! Zapomniałam spojrzeć przez judasza, więc kiedy zobaczyłam kto to, niemal nie umarłam z zaskoczenia. Przede mną Calum we własnej osobie z winem w jednej ręce, a drugiej siatkę z logiem knajpki chińskiej.

-------------------------
Zostaw po sobie komentarz i gwiazdkę, jeżeli się podobało!!!!!!!!! 😻😻😻 Do następnego 😸😸😸

Daddy ll C.HOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz