Chciałam powstrzymać śmiech, ale naprawdę nie umiałam. Przysłoniłam usta ręką, na nic to się zdało.
- Ładnie to tak śmiać się z poszkodowanego?- Cal zaczął zbliżać się niebezpiecznie blisko.
Leniwym krokiem zmierzał ku mnie, kiedy ja się cofałam. Poczułam za plecami kant stołu i zrozumiałam, że jestem w pułapce. W sumie nadarzyła się okazja, aby się z nim podroczyć. Czemu by nie skorzystać?
- Jesteś silnym chłopcem, Calum. Kawałek szkła ci chyba niestraszny, prawda?- pogładziłam dłonią jego biceps i poczułam jak napina wszystkie mięśnie.
- Oczywiście, że nie. Po prostu chciałem zobaczyć twoją reakcję.- Calum, mistrz ciętej riposty.
Z momentem, w którym to powiedział jego usta znalazły się na wysokości moich. Wstrzymalam oddech.
- I szczerze mówiąc nie spodobała mi się.- oznajmił tuż przy moim uchu. Przez moje ciało przeszedł dreszcz.
- Wydaje mi się, że powinniśmy to opatrzyć.- ominęłam go, tym samym wybijając z pantałyku.
Wkroczyłam do łazienki i od razu zabrałam się za szukanie apteczki. Mając już ją w ręku, wzięłam się do roboty. Lekko chwyciłam dłoń chłopaka i przemyłam ją wodą. Mimowolnie zaczęłam się trząść, czując na sobie wzrok Caluma. Założyłam gazę na ranę i przykleiłam plaster.
- Gotowe.- uśmiechnęłam się i uniosłam głowę w górę.
- Czyli możemy już przejść do ciekawszych rzeczy?
- Co masz...?- moje usta zostały zmiażdżone przez wargi Caluma. Dosłownie.
Całował zachłannie, z czasem włączając język. Straciłam zdrowy rozsądek i zatraciłam się w pocałunku. Poczułam jak mnie podnosi, więc oplotłam nogi wokół jego pasa jak mała małpka. W mieszkaniu jedynym głosem, jaki można było usłyszeć to nasze usta ocierające się o siebie.
- Nareszcie moja.- wyszeptał.
___________
Jeżeli przeczytałaś/eś i się ( nie )spodobało zostaw komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy. Przepraszam za błędy! Do następnego 😆😙😅
CZYTASZ
Daddy ll C.H
Random• Daddy • gdzie ona zachodzi w ciążę, a jej chłopak zostawia ją i musi radzić sobie sama. Najwyższe notowania: #21 w Losowo ( 04.07.16 ) #15 w Losowo ( 15.07.16 ) #7 w Losowo ( 18.07.16 )