Část 20.I can't help falling in love with you.

112 8 6
                                    


Cary

Včera jsem se dlouhou dobu dívala na Ricka a až potom jsem usnula.Když jsem se probudila, Rick si akorát na sebe oblékal triko.Protáhla jsem se a stoupla si.Moje tělo leželo nehybně a stav byl pořád stejný.Rick se na mé tělo podíval a potom odešel dolů."Musíš vydržet, určitě se to zlepší"řekla jsem.Chtěla jsem jít za ostatníma dolů, ale do pokoje přišel Nick."Ahoj Cary"."Ahoj Nicku"."Jdu se na tebe podívat, jak na tom si".Sedl si ke mě a kontroloval přístroje.A něco si zapisoval."Hele Cary, vím, že to máš teď těžké, ale všichni věříme, že se s toho dostaneš.My ti pomáháme, ale sami to nezvládneme, musíš taky bojovat.Já vím, že ty to dokážeš.Ještě se na tebe přijdu podívat"přivřel dveře a odešel."Takže teď je to vlastně na mě.To je skvělé"povzdychla jsem.

Šla jsem dolů."Tak co Nicku"zeptal se taťka."Nic se nezměnilo, dýchání je v pořádku, ale ostatní se ani nepohnulo"řekl Nick a sedl si do křesla na proti taťky.Taťka se smutně podíval do země."Ale nebojte, ještě není nic ztracené, Cary je silná, ona to zvládne"pousmál se Nick.Ostatní jsou venku, nejspíš na hlídce.Chtěla bych dát ostatním znamení, že jsem tady, ale nemůžu.Necítí mé doteky a ani nemůžu hýbat z věcmi.Napadlo mě, že půjdu ven, viděla jsem, že tam je i Rick, ale dveře jsou zavřené.Chvíli se tak dívám z okna v obýváku a najednou, se to stalo.Rick a ostatní, kteří byly venku, zmizeli.I domy a cesty.A místo toho, před domem bylo všechno krásně zelené, bylo to nebe."To....to je nádhera"zasmála jsem se."Ne, počkat, ještě ne, ještě tady počkám, nechci opustit ostatní.Ještě je naděje".Ale pak jsem se zarazila.Uviděla jsem postavu."Mami"údivem jsem se nalepila na okno.Mamka šla po nádherně zelené trávě.Slyšela jsem, jak se na chodbě otevřeli dveře.

Rychle jsem vyběhla ven."Mami, takže si to ty"zasmála jsem se."Cary"usmála se.Hned jsem ji objala."Je to sen nebo ne"řekla jsem nadšeně."Tak napůl, vždyť si v komatu.Tohle je tvé druhé já"řekla a hladila mě po vlasech."Ale když s tebou odejdu, tak můžeme být spolu"usmála jsem se."A co ostatní, neříkala si před chvíli, že je nechceš opustit"."No jo, ale jak to víš, když jsem to řekla, byla jsem ještě uvnitř"."Cary, já jsem s tebou pořád, nikdy jsem od tebe neodešla a ať tohle skončí jak chce, vždycky budu s tebou"."Tak já ještě zůstanu, ale dlouho to nevydržím"řekla jsem."Ty to zvládneš, si silnější, než si myslíš".Usmála jsem se."A to co ti řekl včera tatínek, bylo hezké.Pamatuju si, když jsem se ho zeptala na to proč odešel.Řekl mi, to samé co tobě.A když zmínil, že pro děti se musí něco obětovat.Tak to řekl bez mrknutí oka.On vás má rád Cary"."Ne mami, on má rád nás všechny"pořád jsem mamku objímala."Cary"."Ano mami".Až se s toho dostaneš, začni zase hrát na čelo.Teď už je jiná doba a ty hraješ hezky"."Dobře, je pravda, že bych měla zase hrát".Chvíli jsme se jenom objímali."Cary, už je čas"."Na co čas mami"řekla jsem nechápavě."Už musím jít"usmála se a pohladila mě."A nemůžeš ještě chvíli zůstat"."Ráda bych, ale musím"."Uvidím tě ještě někdy"řekla jsem a po tváři mi stekla slza."To nevím, ale ať půjdeš kamkoliv, nebo ať se bude něco dít, jsem s tebou"dala mi pusu do vlasů."Neplač, to je v pořádku".Ještě jednou jsem ji pevně objala."Mám tě ráda Cary"."Mám tě ráda mami".Objevila se bílá zář a máma zmizela, já stala venku před domem.Dveře byly pootevřené, rychle jsem vstoupila dovnitř.Tentokrát, všichni seděli v obýváku, až na holky.

Vyšla jsem po schodech, holky akorát šli do mého pokoje.Stoupla jsem si k posteli.Catherine stála u dveří.Jess si sedla k mému tělu."Ahoj Cary"."Ahoj drobku"."Chtěla jsem se na tebe podívat.Já vím, že to zvládneš, že tam někde si a bojuješ, protože já tě znám a ty vždycky bojuješ když můžeš.Ale kdyby se něco stalo, ale já vím, že to dopadne dobře, tak jsem tě nakreslila.Koukni, abych na tebe nezapomněla"ukázala papír, s otevřenou pusou, jsem se dívala na obrázek.Nakreslila mě úplně do detailu."To je nádhera Jess".Vůbec neplakala, pořád se usmívala, protože ona mi taky věří.Catherine začali stékat slzy.Ale nedávala to najevo, ne před Jess."A chci ti říct, že ti děkuju za všechno, že si na mě dávala celou dobu pozor.Protože to sestry dělají a ty si nejlepší sestra, jakou mám".Teď už jsem i já začala brečet."Catherine si tě bude pamatovat, podle té hezké fotky a já podle tohohle obrázku.Ty to zvládneš.Mám tě moc ráda Cary"objala mě."Já tebe taky Jess, strašně moc".Catherine přišla k Jess a chytla ji za ruku."Pojď Jess, půjdeme"."Dobře"pohladila mě po ruce a odešli.Já jsem si sedla na podlahu a dívala se na mé tělo.

A jak den plynul, střídali se u mě všichni.Taťka u mě byl dvakrát.Rick taky.Nick si se mnou chvíli povídal, mezitím co mě kontroloval.I seržant Chris, za mnou na chvíli přišel.Taťka, když byl u mě, na mě mluvil.A když přišel po druhé, už se na mě jenom díval.To samé i Rick, když vystřídal taťku, sedl si ke mě a mluvil se mnou."Cary, tohle jsem ti nikdy neřekl.Když jsme se nastěhovaly naproti vás, neměl jsem tušení, kdo tady bydlí.Vlastně jsem neznal nikoho.A pak jsem tě uviděl.Hned ses mi zalíbila.I ve škole jsem se na tebe stále díval.Slyšel jsem tě mockrát, když si hrála na čelo.Úplně jsem si tě představil, jak prožíváš, každý ton.Musel jsem se s tebou seznámit.Na to si pamatuju, jak jsem se upravil, než jsem šel za tebou.Když jsem tě oslovil, hezky ses usmála.To mě naprosto dostalo.Byl to den před country tanečníma a ty víš, že Country a Rock miluju.Vím, že je to divná kombinace, ale je to tak.Zeptal jsem se, jestli by si nešla a ty si řekla ano.To jsem byl v sedmém nebi.Potom přišli tví rodiče.Pamatuju si, že jsem se s tvým tátou zakecal o Rocku.A ty sis na druhý den do taneční sebrala krásně červené šaty.Půjčil jsem ti černý klobouk a já měl bílý"."Jo na ten den si pamatuju"řekla jsem.

Taneční

Slyšela jsem zvonek.A tátu."Cary, Rick je tady"."A už je to tady mami"řekla jsem nervozně."Klid zlato, buď sama sebou"usmála se mamka.Sešla jsem dolů.Rick měl na sobě černé sako.Na hlavě bílý klobouk a v ruce držel černý."Ahoj Cary"."Ahoj Ricku"."Tenhle je pro tebe"."Vážně"."Jasně"usmál se."Děkuji""To je dobrý"."Jo a Ricku bacha, když slyší čelo, tak začíná dobře pařit"řekla vtipně mamka."No fakt sranda"řekla jsem."Tak, můžeme jít"řekl Rick."Dobře"."Máš bezva rodiče"."Opravdu, to říká hodně lidí".Na taneční bylo velmi dost lidí.S Rickem jsem tančila snad celou dobu.U toho jsme si povídali."Tančíš vážně dobře"řekl Rick."Děkuji, ty taky"."Ricku, odkud jste se nastěhovaly"."Se San Francisca".Vážně, musí to tam být hezké"."Jo, to je, ale tady se mi to líbí víc.Tam jsem měl přátele, ale ne tak blízké, jako tady"usmál se.Já vím, co tím myslel a začervenala jsem se.Cestou domů jsme si stále povídali."A jak to, že tví rodiče i sestra poslouchají Rock a ty klasiku"zeptal se Rick."Když jsem byla malá, objevila jsem Čelo a od té chvíle nemůžu přestat hrát.A nebo, že mě v porodnici vyměnili"."Jo to je taky řešení"řekl pobaveně Rick."Ale ne teď vážně, nevím, prostě se mi tahle muzika líbí.Tak jsme tady, děkuji ti za hezký večer Ricku"."To já děkuji, Cary".Chvíli jsme se na sebe dívali."Tak ahoj"řekla jsem."Ahoj Cary".

Současnost

"Byl to vážně nádherný den Ricku"."A nebo když jsem chtěl jít, jednoho večera za tebou.A ty si na mě čekala na svém balkoně.Sebral jsem kytaru a ty si na mě šeptala ať nelezu takhle, jinak spadnu.A já byl už nahoře a podal ti kytaru.V tom jsem uklouzl a spadl dolů.Ty si vyděšeně volala jestli jsem v pořádku.A tvůj táta akorát šel pro něco do auta.Ale nevšiml si mě, protože jsem ležel za keřem.Ty ses začala smát a já s tebou a když jsem se konečně za tebou dostal, hráli jsme společně"."Jo to bylo taky srandovní a hezké.Čas plynul a já seděla sama se svým tělem v pokoji.Nic se nedělo."Já už nemůžu"řekla jsem vyčerpaně.Stoupla jsem si a přišla ke svému tělu."Sbohem holka"pohladila jsem mé tělo po ruce.Vstoupila jsem do pokoje holek.Jess ležela na posteli a asi přemýšlela.Catherine seděla opřená o postel.Dala jsem pusu Jess."Buď tady hodná Jess.Catherine, ty si taky moje nejlepší kamarádka.Pohladila jsem ji po ruce.Mám vás ráda".Šla jsem dolů po schodech.Všichni seděli stále v obýváku.Byly unavení, protože skoro vůbec nespali.Nikdo nic neříkal, každý myslel na něco jiného."Mějte se čtyřko"řekla jsem vojákům."Tati, si nejlepší taťka, jakého jsem měla"chytla jsem ho za ruku a dala mu pusu na čelo."Ricku, budu navždycky s tebou.Miluju tě"políbila jsem ho na tvář."Sbohem všichni.Mám vás všechny ráda"steklo mi několik slz.Přišla jsem ke dveřím.Viděla jsem zase všechno krásně zelené.Usmála jsem se.Ale v tom jsem uslyšela hrát čelo."Odkud to jde.Tak ještě chvíli počkám".Uviděla jsem, že Rick není v obýváku.Šla jsem tedy nahoru.

Vstoupila jsem do pokoje.Rick seděl u mě a držel v ruce mobil."Poznáváš to Cary, to jsem tě nahrál, když si hrála"."Jo to si pamatuju"."Jednou si mi řekla, jestli ti nesložím písničku".Vytáhl si kytaru."Ale nejprve ti zahraju, ještě jednu, to určitě poznáš".Jasně, že jsem ji poznala.Hrál písničku od Elvise Presley, I can't help falling in love with you.Bylo to nádherné.Trochu u toho plakal, ale hlas měl pořád hezký."To bylo pěkné Ricku"."A teď tuhle, tu jsem ti složil, jmenuje se Today is the greatest".To bylo ještě krásnější.Když dohrál ucítila jsem divný pocit, takoví jako když jsem se probudila na zemi.Před očima se mi vybavovali různé vzpomínky a v tom to přišlo.Otevřela jsem oči a zhluboka se nadechla."Cary"uviděla jsem Ricka, jak sedí u mě.

Konec dvacáté části. :)

Na obrázku Cary, jak ji Jess namalovala. :)

Invaze (Apokalypsa si pro nás přišla)Kde žijí příběhy. Začni objevovat