Cary
Ráno jsem vstala, upravila se a nasnídala. Seržant měl přijít asi za půl hodiny. Rychle jsem vyšla ven a šla za Chloe.
Dnes jsem potkala hodně lidí. To bylo asi kvůli tomu, že bylo docela horko. Došla jsem před dům Chloe a zazvonila. Otevřela její máma.
,,Dobrý den, je Chloe doma"zeptala jsem se s úsměvem.
,,Ahoj Cary, ano je, hned ti ji zavolám"usmála se
Za chvíli došla Chloe celá ve své kráse.
,,Ahoj Cary, my máme dnes jít ven, jestli jo, tak jsem na to zapomněla".
,,Nene, včera byl u mě seržant, že dnes máme přijít za generálem, protože si přečetl ten dopis. A chce s námi něco probrat. A máme vzít se sebou i Kristy".
,,Fajn, tak můžeme vyrazit ještě pro Kristy"řekla a sebrala si halenku.
,,Super, jsem zvědavá co pro nás bude mít"řekla jsem.
,,Podle mě půjdeme na menší misi"řekla s trochou nadšení.
,,To je taky možné" pousmála jsem se.
Šli jsem tedy pro Kristy. Chloe prolomila ticho, které cestou panovalo
,,Víš Cary, byla bych ráda, kdyby jsme našli tu jejich základnu. Protože se cítím tak trochu v nevýhodě, když ještě nemáme uzavřené spojenectví a k tomu tady pobíhají mimozemšťané"a nahodila zděšený výraz.
,,Neboj, my tu základnu najdeme a až se tak stane, tak jim ukážeme, co umíme. A všechny je pobijeme"kývla jsem na ni. Taky na mě kývla a došli jsme před dům Kristy.
Zaťukala jsem. Hned otevřela a nahodila zářivý úsměv.
,,Ahoj holky, vím proč tady jste, strejda mi všechno řekl".
,,Vážně, tak to je super a si připravená vyrazit"zeptala jsem se.
,,Jasně, zavolám strejdu, je doma, tak může jít s námi"a zavolala na seržanta.
,,Už jdu"zavolal. Seržant se přiřítil a zapínal si uniformu.
,,Zdravím slečny, můžeme vyrazit"řekl s úsměvem.
,,Dobře, jsme nedočkavé"zasmáli jsme se.
O několik minut později.Procházeli jsme známými chodbami. Jako vždy, všude bylo rušno. Zaklepali jsme na generálovi dveře. Pak jsme vstoupily dovnitř. Generál stál u velké mapy, která byla položená na stole a kolem ní stáli asi další čtyři generálové.
,,Tak jste tady, moc rád vás vidím. Pojďte sem, něco vám chci ukázat, ale napřed vám povím, co bylo v dopise" nedočkavě jsem se podívala. ,,Velitel horských lidí chce s námi uzavřít spojenectví. A já s tím souhlasím. Taky určil místo. Víte kde je údolí Sky River"zeptal se a tázavě se na nás podíval.
,,Ano, víme. Už několikrát jsme tam byly"řekla jsem.
,,Výborně, velitel říkal, že osobně přijít nemůže, tak místo sebe, tam pošlu jako svého zástupce seržante O'Briena. A vy tři ho spolu se skupinkou vojáků budete doprovázet. Souhlasíte".
Podívala jsem se na holky. Obě se usmáli a přikývli.
,,Dobře, souhlasíme"řekla jsem.
,,Dobře, vyrážíte za hodinu. Kdyby jste něco potřebovali, tak seržant vám všechno potřebné řekne". Opět jsme přikývli. ,,To je vše, můžete jít"usmál se.
,,Nashledanou"řekli jsme a šli ven.,,Strejdo, proč tam musíš jít zrovna ty, bude to nebezpečné"řekla hned Kristy po tom, co jsme vyšli ven.
,,Neboj se, budu opatrný a budu tam mít vás, tak čeho bych se bál"zasmál se.
Kristy se jen pousmála.
,,Hlavně buďte opatrné vy. Sice tam oba tábory budou mít vojáky, ale ti zelenáči se můžou ukázat kdykoliv"řekl starostlivě.
Musela jsem se usmát, když řekl zelenáči, takhle by jsme jim mohly říkat.
,,To je dobrý název, zelenáči"řekla jsem.
,,Svítí jim zeleně oči, tak proto"zasmál se.
,,Teď se běžte připravit, protože za hodinu, musíme vyrazit"řekl a šel pomalu pryč.
,,Holky, já se jdu teda domů připravit a potom se sejdeme u brány"řekla jsem a hodila na ně tázaví pohled.
,,Jasně, tak za hodinu u brány"řekli a odešli.Přišla jsem domů a řekla ostatním o misi. Nevypadali zrovna, že by měli radost. Ani jsem se jim nedivila.
,,Nebojte, teď nás bude dost. Kdyby něco, tak se ubráníme".
,,Ale pokud to naši nepřátelé zjistí, že tam budete uzavírat spojenectví, tak by to byl snadný cíl"řekl nejistě taťka.
,,Tak budeme doufat, že se nic dít nebude"mrkla jsem.
Šla jsem nahoru do pokoje a připravovala jsem se.
ČTEŠ
Invaze (Apokalypsa si pro nás přišla)
AdventureCary Reedová, je sedmnácti letá holka,která si žije normální život.Ale to se změní, až na Zemi vypukne apokalypsa, oblast 51 zachvátí mohutný výbuch.Nikdo neví co se uvnitř stalo.Ale každý to pochopí, až se na zemi začne, otevírat portál a zevnitř b...