Část 28.Pomoc přichází.

91 7 3
                                    

Cary

Pár hodin po přestřelce.

Právě jsem s Catherine, která je zraněná v jeskyni.Dala jsem pod Catherine deku, kterou jsem rychle sebrala z Hammeru a hlavu jsem ji podpírala.Ránu jsem ji vydezinfikovala a zavázala.Ale věděla jsem, že je to zlé a že potřebuje hned lékaře."Catherine, musíš vydržet, jistě nás už hledají"pousmála jsem se."To....to bude ještě chvíli trvat....než nás najdou"řekla rozklepaným hlasem."Neboj, ale musíme tady zůstat"."Ne....ty běž....ještě se můžeš zachránit"."Já tě neopustím, budu tady s tebou ať se děje cokoliv"pohladila jsem ji po vlasech."Kde to vlastně..jsme"zeptala se."V jeskyni, kousek od toho tábora.Chodila jsem tady s Chloe, když jsme byly malé.Tenhle les známe jako svoje boty"."To je dobře"pousmála se."Asi nemáš....vysílačku co"zeptala jsem Catherine."Ne, bohužel ne, ale tady by asi signál nebyl.Vydrž chvíli, půjdu se opatrně podívat ven, jestli nehrozí nebezpečí"řekla jsem."Dobře".Vyšla jsem před jeskyň a dívala se kolem.Nikde nikdo nebyl.Jeskyň je na menším srázu a hned pod srázem, je malá cestička.I kdyby někdo šel kolem, jeskyně by si nevšiml.Pro jistotu jsem vchod do jeskyně obložila větvičkami se stromů.Když jsem to dokončila, ještě jednou jsem se rozhlédla po okolí a šla zpátky do jeskyně."Catherine, to jsem já"."Tak co, dělo se....něco zajímavého"."Ne, všude je klid.Ale myslím si, že nás hledají, ti co na nás zaútočili.Ale tady nás nikdy nenajdou"."A co když....nás budou hledat naši....nebudou vědět, kde jsme"řekla Catherine."To musím ještě promyslet".Podepřela jsem Catherine a doufali jsme, že přijde pomoc.Chloe, ty víš kde jsme, pospěš si.Řekla jsem si.

Chloe

Byla jsem na cestě k Reedům, protože o Cary a Catherine, jsem neslyšela už pár hodin.Byla jsem docela nervozní co se stalo.Ale možná se jenom zdrželi.Zaklepala jsem na dveře a otevřel mi pan Reed."Dobrý den pane Reede, Cary s Catherine, se ještě nevrátili"."Ne, ještě ne, teď jsme právě o nich mluvili, vůbec se mi to nelíbí.Ale pojď dál, třeba přijde seržant a bude nás informovat a jestli ne, tak tam zajdu"."Děkuji".Sedla jsem si na sedačku.Rick seděl v křesle a nervozně bubnoval prsty po levé ruce."Ahoj Chloe"usmál se."Ahoj Ricku".Jess seděla v druhém křesle a oba si bubnovali prsty po ruce.V tom přišel pan Reed.Donesl mi vodu."Děkuji".Chvíli jsme mluvili o situaci a někdo zaklepal na dveře.

Všichni jsme rychle vstali a pan Reede šel otevřít.Do obýváku vstoupil seržant.Teď jsem čekala co řekne."Dobrý den"pozdravil seržant."Dobrý den"řekli jsme."Vím, že jste o holkách neslyšeli už několik hodin.Když se nám dlouho neozývali, tak jsme poslali vrtulník.A....našli jsme mrtvé vojáky, co doprovázeli holky.Po holkách žádné stopy, ale pátráme po nich"řekl sklesle seržant.Rick nemohl popadnout dech a sedl si do křesla.Pan Reed zavřel oči a dal si ruku na pusu."Až budu mít další informace, ozvu se vám"řekl seržant."Zůstaňte všichni tady"řekl pan Reed, na kterém šlo vidět, že je rozzuřený.Všichni jsme se nechápavě podívali.Rychle utíkal po schodech nahoru.Za chvíli přišel a držel v ruce vojenskou sekyru, která připomínala Tomahawk, vypadal, že má dost za sebou a ještě obyčejný kolt.Nevěděli jsme, že má u sebe tyhle zbraně."Už nepřijdu ani o jednoho člena rodiny"řekl rozzuřeně."Kde jsou"zeptal se taťka."V lese co je před vaším městem"řekl seržant."Cože, to je velká výhoda, já ten les znám, každý strom, s Cary jsme tam chodili skoro pořád.Půjdu s vámi pan Reede, umím i dobře střílet"řekla jsem.Pan Reede se na chvíli zamyslel a pak přikývl."Tak jdeme"řekl."Dojdu si domů pro zbraň"řekla jsem."Prosím vás, nejezděte tam, nevíme čeho jsou ty věci schopné, vím, že jste byl v armádě a slyšel jsem, čím jste se vyznamenal, ale vážně tohle chcete"řekl seržant."Já tam svoje holky nenechám"řekl taťka."A seržante, nesnažte se nás zadržet"řekl taťka."Tak dobře, pomůžu vám, nasednete do Hammeru a dovezu vás k tomu lesu a jestli je najdete, tak vystřelíte světlici"."Děkujeme seržante"řekl taťka."To je dobrý, za deset minut před vašim domem.Ricku, pohlídej Jess a kdyby něco, tak běžte k Roevom"."Dobře, Chloe ty si běž pro zbraň a přijď sem"."Dobře".

Invaze (Apokalypsa si pro nás přišla)Kde žijí příběhy. Začni objevovat