Cary
Ráno jsem se probudila a Rick ještě spal.Tak jsem přemýšlela, jaké to asi bude v táboře.Protože, to je naposled, co ležím v mojí posteli.Večer totiž odjíždíme, nejspíš si se sebou vezmu, oblečení nějaké osobní věci, Čelo a moji M16.Z přemýšlení mě vyrušil Rick.Ospale se na mě podíval a usmál se."Ahoj Cary, už si vzhůru"."Ahoj zlato, jo, zrovna přemýšlím, jaké to bude v táboře"políbili jsme se."Neboj, tam se ti bude líbit, je tam velký prostor, z lidmi jsem se nesetkal, ale když jsem je viděl, nepřipadalo mi, že by byly vystrašeni.Tam se nemusíme bát, že nám někdo ublíží.Sebereme si věci, které budeme chtít a když se sem budeš chtít pro něco vrátit, tak jsem zajedeme"mrkl a usmál se."Jo máš pravdu, zase moc přemýšlím"."Ne to je v pořádku, kdybych nevěděl, jak to tam vypadá, taky bych přemýšlel, co nás tam bude čekat.A generál Ford je milí a ostatní vojáci, mi přišli taky v pohodě"."Tak to je dobře"usmála jsem se."Jo, nemusíš se znepokojovat zlato"dal mi pusu do vlasů."Hlavně si vezmi Čelo Cary"."Neboj, na to bych nezapomněla.A ty kytaru"."Jo"."Dneska si můžeme zahrát, jestli budeš chtít"řekla jsem."Jo, to můžeme"řekl Rick.Ještě jsme chvíli leželi."Nechce se mi, ale asi budu vstávat"."Taky taky"řekla jsem.
Když jsem se v koupelně česala, podívala jsem se, jak se mi zacelila rána, po kulce.Skoro to ani nešlo vidět.Zapnula jsem si košili a šla dolů.Jako obvykle, jsem se na snídala a šla do obýváku za ostatníma."Tak co, připraveni dnes večer na cestu do tábora"řekl seržant, který seděl v křesle."Jo, i když je to divné, se tady s tímhle loučit"řekla jsem."Nebojte, mám pro vás všechny velké překvapení, budete moc moc, překvapení"."A nenapovíte nám trochu seržante"řekla vtipně Catherine."Nene, to je totiž velmi utajené"mrkl seržant."Tak se necháme překvapit"řekla jsem."A bude to tak pro nás lepší, když tady zůstaneme, budeme ve větším nebezpečí"řekl Rick."Jsem rád, že jste se takhle rozhodli děti"řekl taťka."Je to tak lepší"řekla jsem."No nic, jdeme si sbalit věci, aby jsme to do večera stihli"řekl Rick."Dobře"řekl taťka a šel s vojáky ven.
My jsme šli nahoru."Tak holky, sbalte si jen to nejpotřebnější, pro zbytek se sem potom vrátíme"řekl Rick."Tak jo"odpověděli holky.Vytáhla jsem se skříně tašky a začali jsme si balit oblečení.Po deseti minutách, jsme měli oblečení hotové.Teď nějaké osobní věci.Hodiny ubíhaly a my jsme byly skoro hotový.Šla jsem za holkami do pokoje."Tak co, už jste sbalené"."Jo, ještě něco doladíme a jsme hotový"řekla Catherine."Tak jo, ještě máte dvě hodiny čas"řekla jsem."A co ty drobku"."Já už jsem téměř sbalená"řekla Jess."To je dobře, ještě se na vás přijdu podívat"řekla jsem a šla na verandu.Přišla jsem k hrobu, kde je pohřbená máma."Tak je to tady, za dvě hodiny se stěhujeme"řekla jsem."Ale to nemění nic na tom, budu za tebou jezdit.Nikdy bych tě neopustila".Nevím co nás tam bude čekat, ale ať se stane cokoliv, budeš se mnou, to si my řekla, když jsem byla v komatu.Začala jsem hrát zase na čelo, povím ti, že když jsem smyčcem přejela po čele, zmocnil se mě úžasný pocit.A hrála jsem všechno, na co jsem si jen vzpomněla.Abych pravdu řekla, na půl se mi do tábora chce a napůl ne.Ale bude to tak lepší"řekla jsem a chvíli ještě mluvila.Potom jsem šla nahoru.
Rick držel kytaru a brnkal si."Můžu se přidat"zeptala jsem se."Jasně, jen pojď"usmál se Rick.Přisunula jsem si k němu židli a sebrala čelo."Začni až budeš chtít"řekl Rick.A tak jsem se přidala.Hráli jsme neustále.Jeden začal hrát písničku a ten druhý se přidal.Řekli jsme si, že nám tady už moc času nezbývá, tak jsme toho využili.Hráli jsme dál a dál.Venku už se začalo stmívat.Ještě dvacet minut a pojedeme."Už se to krátí, to jsme se do toho hraní ponořili"řekl Rick."Jo to teda"."No nic, tak asi pomalu půjdeme"řekl Rick."Tak jo".Pokoj, byl docela prázdný.Šli jsme do pokoje holek.Catherine seděla a pomalu usínala."Catherine, už pojďme"zašeptala jsem."Dobře"řekla ospale.Jess mě chytla za ruku a šli jsme dole."Tak co lidi, připraveni"řekl seržant."Jo můžeme"řekla jsem.Všichni jsme byly sbaleni a šli k autům.Ještě jednou jsem se otočila."Sbohem"řekla jsem.Už byla tma.Rick ke mě přišel."V pořádku"řekl Rick."Jo"usmála jsem se.Nastoupily jsme do auta.Opřela jsem si hlavu na Rickovo rameno.Jedeme do tábora.
Konec dvacáté třetí části.
ČTEŠ
Invaze (Apokalypsa si pro nás přišla)
AdventureCary Reedová, je sedmnácti letá holka,která si žije normální život.Ale to se změní, až na Zemi vypukne apokalypsa, oblast 51 zachvátí mohutný výbuch.Nikdo neví co se uvnitř stalo.Ale každý to pochopí, až se na zemi začne, otevírat portál a zevnitř b...