Část 4.První vlna.

198 15 1
                                    

Cary

První vlna začala.Stála jsem s Rickem u našeho domu a dívali jsme se, jak auta do sebe vráží, nebo zastaví úplně.Vítr pomalu zesiloval.Rick ke mě přišel"Cary si v pořádku"díval se na mě starostlivě."Jo v pořádku, děkuji že si tak rychle za reagoval"."To nic, hlavně že si v pořádku.Cary, neříkal ten jezdec v televizi, že nás první vlna oslabí"a díval se zaujatě na auta."Jo říkal, myslím že tohle je ono Ricku.Chtějí, abychom daleko neutekly, tak začali s tímhle".Mamka s taťkou se vyřítili z domu."Cary, Cary, díky bohu že si v pořádku, děkujeme ti Ricku, že si ji zachránil"řekla vyděšeně mamka.Rick jen kývl."Tak děti, myslím že to v televizi bylo zkutečné"řekl taťka a díval se na kolonu aut."Já tedy půjdu domů, ještě se uvidíme Cary"."Jasně, zatím ahoj"."Ahoj"řekl s úsměvem a po klusem utíkal domů.Začalo se pomalu stmívat.Já jsem se s našima vrátila do domu.

Přišli jsme dovnitř, pověsila jsem si bundu a rychle jsem si sedla na pohovku a zapnula televizi.Zprávy, měli začít až za deset minut.Vytáhla jsem si tedy mobil a chvíli si psala SMS s kamarádkami.Už začínali zprávy.Rychle jsem zavolala rodiče."Dobrý večer všem občanů Ameriky"mluvil šediví muž."Tak to vypadá, že první vlna právě dolehla. Všechny dopravní prostředky přestali fungovat.Vypadá to, že jsme velmi bezbranní.Nejspíš se čtyři jezdci znovu ukáží a sešlou další vlnu.Ale odkud jsou, to je otázka, která zajímá většinu lidí.Jsou to přízraky, nebo mimozemšťané.Vláda se nechce k tomuhle vyjadřovat, ale máme reportéry dále v poušti Nevada.Kdyby se jezdci zase ukázali.To je pro tenhle večer všechno, dávejte na sebe pozor.Ozveme se vám jak budeme něco dalšího vědět".Vypnula jsem televizi a dívala se, co budou rodiče říkat."Tak, teď už nám zbývá jenom počkat na druhou vlnu"řekl nejistě taťka, který seděl na křesle."Jdu do svého pokoje".

Vyšla jsem schody a vstoupila do Jessina pokoje.Jess seděla u stolu a kreslila."Ahoj drobku, co hezkého kreslíš"."Ahoj Cary"vstala a objala mě."Kreslím, tebe, mě, taťku a mamku".Nakreslila, jak stojíme před domem.Jess, kreslí vážně hezky.Šla si vyčistit zuby a uložila jsem ji do postele.Chvíli jsme si ještě povídali, ale za chvilku usnula.Dala jsem ji pusu na čelo."Dobrou noc Jess"zašeptala jsem.Vešla jsem do svého pokoje a otevřela jsem si střešní okno.Sedla jsem si na na chvíli ven a pozorovala hvězdy.Dnes byla jasná obloha, hvězdy zářili na celé obloze.Přemýšlela jsem, jestli jsou to vážně mimozemšťané, tak přiletí v talířích.Nebo ve velké vesmírné lodi.Ať je pravda jaká chce, nejradši bych byla, kdyby nepřiletěli vůbec.Z přemýšlení mě vyrušila SMS, mobil mi zabrněl v kapsy.Zpráva od Ricka."Ahoj, pozor ať při tom sledování hvězd nezmrzneš".Podívala jsem se na na Rickův dům.Rick se usmíval a zamával.Udělala jsem totéž.Odepsala jsem mu."Neboj, už jsem chtěla jít spát, ale ještě jsem se šla mrknout na hvězdy.Dobrou noc"."Dobrou Cary".

Zavřela jsem za sebou okno,převlíkla se a šla si lehnout.Byla jsem připravená, že se mi bude zdát zase sen.Nejradši bych byla, kdyby jsem mohla objat Ricka.Zalezla jsem si pod peřinu a za chvíli usnula.

"Cary, Cary"."Co"odpověděla jsem klidně.Cítila jsem se v pořádku.Byla jsem připravená na ten sen a vyšlo to."Co říkáš na první vlnu, teď nám nika neutečete"."Vysmíváš se, ale my se budeme bránit.Můžete seslat vln kolik chcete a stejně budeme bojovat.Jezdec se začal smát."Uvidíme, jak dlouho vydržíte, další vlna se blíží"."Jen ji sešlete, jste jen vrazi".

Najednou jsem se probudila v posteli.Byla jsem trochu zpocená, ale už jsem měla dobrý pocit.Po dlouhé době, jsem se jim postavila.Bylo 8:00, všichni ještě spaly.A zřejmě i u Hillovích spaly, rozhodla jsem se že napíšu Rickovi potom.Podívala jsem se z okna, venku byl klid.Jakoby všichni utekly.Sedla jsem si na postel a chvíli si četla.Za chvíli jsem psala Rickovi."Ahoj, až budeš vzhůru, tak napiš.Potřebuji s tebou mluvit".Za deset minut mi došla zpráva."Ahoj, dobře za chvíli jsem u tebe".Převlíkla jsem se.Seběhla dolů a rodiče i Jess už byly vzhůru."Ahoj lidi, přijde na chvíli Rick, tak si půjdeme sednout na verandu"."Jasně"odpověděla mamka.Venku nebylo moc teplo, hodila jsem na sebe bundu.

Rick právě přišel."Ahoj krásko"."Ahoj"usmála jsem se.Políbili jsme se.Šli jsme za dům na verandu.Posadili jsme se na bílé dřevěné židle."Co se děje Cary"díval se na mě starostlivě."Neboj, nic se nestalo.Když se mi dnes zdál sen, tak jsem se uvolnila a postavila jsem se jim.Nic na mě nezkoušeli, zachovala jsem klid a pak jsem se v klidu vrátila zpět.Byla jsem trochu zpocená, ale měla jsem dobrý pocit".Rick se usmál,"To je super, mám radost, že ses jim postavila".Chytl mě za ruku."Ale byla bych radši, kdybych mohla být s tebou".Mrkla jsem na něj."To já taky Cary".Objala jsem Ricka a dalších asi deset minut, jsem byla v u něj v objetí.Začal mi šeptat přes vlasy do ucha.Ať sešlou vln kolik chtějí, já budu vždycky s tebou, at se děje cokoliv.Přitiskla jsem se co nejblíže."Jsi hodný Ricku, že na mě dáváš pozor".Venku se ochlazovala čím dál víc, ale já jsem to necítila.Rickově objetí, jsem cítila teplo.Chvíli jsme si ještě povídaly.Potom jsme se rozloučily.Byly asi 14:00 hodiny.

Vstoupila jsem do domu.Pověsila jsem bundu a šla do obýváku.Tatka na mě už volal."Cary, pod se kouknout.Asi se děje něco u oblasti 51".Sedla jsem si na pohovku a čekala na nejhorší, na druhou vlnu.Hlásíme se vám s pouště Nevada, vypadá to že se portál znovu otevřel.Nejspíš se ukáží zase čtyři jezdci".Reportér sotva mluvil, všude kolem foukal vítr a roznášel písek.Portál začal oslnivě zářit, každý s nás věděl co teď bude následovat.S portálu vyskočili čtyři jezdci.Jezdec přijel ke kameře."Co říkáte na první vlnu, jste slabí, a teď vás oslabíme ještě víc, nic s tím nenaděláte.Už jsme blízko a za chvíli tenhle portál potřebovat nebudeme".Přijeli zpět k portálu.Známe vaše země, Japonsko, Austrálie.Dobře se dívejte".Jezdec bouchl žezlem do země.Druhá vlna právě začala.Jezdci zmizeli v portálu.Teď jsme viděli natáčecí studio."Právě se díváme na satelit který snímá Zemi.Ale....počkat co se to děje, zaber to kamerou,to je šílený".Obě země zmizeli pod vodou.Během chvíle byly Tyhle země pryč.Dívala jsem se strnule na televizi."To snad není pravda".    

Konec čtvrté části.

Invaze (Apokalypsa si pro nás přišla)Kde žijí příběhy. Začni objevovat