Cary
Vstala jsem a promnula si oči.Bylo 8:40, takže bych stejně neusnula.Šla jsem do koupelny učesala se a oblékla jsem si černé džíny a jak jinak, mojí nejlepší červenou košili.Sešla jsem dolů.Rick právě dával talíř do dřezu a s tátou se chytali jít k Roeovím.Protože pan Roe potřebuje s něčím pomoct.Dala jsem Rickovi pusu a rozloučili jsme se. A já jsem se šla na snídat.Catherine seděla s Jess u stolu."Dobré"."Dobré Cary"odpověděli."Tak co, jak se vám to včera líbilo"."Jo, byly super, představ si, s kým jsem tančila"řekla Catherine, div že se nezačala červenat."Počkej, vážně"řekla jsem překvapeně, protože jsem to tušila."S Stevem Roe"řekla s úsměvem Catherine."Ty se překonáváš"zasmála jsem se."Jen tak dál"řekla jsem."No nic, jdu s Chloe ven, vrátím se asi za hodinu"."Dobře, my když tak někam zajdeme"řekla Catherine."Dobře, tak ahoj"."Ahoj Cary".Vyšla jsem ven, dneska bylo docela hezky.
Chloe si vykračovala a zamávala na mě.Taky jsem zamávala a šla jsem k ní."Ahoj Chloe"."Ahoj Cary"."Kam půjdeme"zeptala jsem se."Můžeme jít do takového mini občerstvení, tam si sedneme a potom můžeme někam zajít, co ty na to"usmála se."Jo, to zní dobře"řekla jsem.Asi za deset minut jsme došli, k malému stánku.Koupily jsme si hamburgery a šli si sednout.Mluvili jsme o všem, co nás napadlo.
Taky bylo toho hodně na výběr, s Chloe jsem se neviděla, velmi dlouho."A jak dlouho vlastně chodíš s Rickem"zeptala se."Od té doby, co začala apokalypsa.Pamatuju si to do dnes, utíkaly jsme spolu na Little Mountain.Pak jsme se políbili a v tom jsme ucítili a uslyšeli tu explozi.A zbytek znáš"pousmála jsem se."Ty vlastně nevíš, co se stal os mámou"řekla jsem.Chloe se na mě smutně podívala."Vím, Tvůj táta nám všechno řekl, mezitím co jsi byla smím tátou u nás".Chytla mě za ruku."Tvoje máma byla moc hodná"."Jo, to byla.Ale počkej, víš vlastně, že mě postřelili"usmála jsem se.Chloe na mě vykulila oči."Co...cože, kdy, jak, kde"řekla nevěřícně."Do břicha".Ukázala jsem ji jizvu."No to si ze mě děláš srandu, ještě štěstí, že si tak silná."To bylo něco strašného, ale naštěstí to dopadlo dobře".Řekla jsem Chloe všechno, vynechala jsem jenom to, že jsem byla duch, nebo co to bylo.Chci aby to věděl jenom Rick."To je teda šmejd, dobře že mu Rick dal nakládačku"."To si ho měla vidět, já jsem sice málem omdlela, ale viděla jsem to"."To teda"."A co ty Chloe, co si zažila ty, když jsme se neviděli"."Já, já jsem byla s taťkou nakoupit a když jsme přijeli domů, byla jsem chvíli na mobilu.A najednou se vypnul, říkala jsem si, že mi vybil.Ale nešla ani elektřina.Vůbec jsme nevěděli co se děje.A když zmizela Austrálie a Japonsko, taťka se s mamkou rozhodli, že tady zůstat nemůžeme.Tak jsme si sbalili jenom to potřebné a počkali na vojáky.Nastěhovali jsme se tedy do našeho domu v táboře.A to je všechno"usmála se."Velký zmatek a strach co"řekla jsem."Jo, to mi povídej, ale jsem ráda, že jsme všichni v pořádku a tady".
"Jo"."Cary, vím, že miluješ zbraně, tak jsem se tě chtěla zeptat, jestli by sis nechtěla jít ke mě s něčím zastřílet.No, ne ke mě, ale mají tady zkušební střelnici a tam má přístup každý"."Dobře, moc ráda a z jaké zbraně"."Nech se překvapit"mrkla."Ale no tak, to mi nemůžeš udělat"zasmála jsem se."Dobře, řeknu ti jenom tohle, je to puška"."No, tak to bude trochu problém, já s pušky nikdy nestřílela"."Nevadí, to se naučíš, já zase nikdy nestřílela se samopalu, jako je třeba tvoje M16.Tak mě můžeš zase ty naučit střílet s M16"."Jo to by šlo"usmála jsem se.Šli jsme tedy k Chloe domů.Její táta byl zrovna doma a byly u něj Rick s taťkou.Pozdravili jsme se a já čekala, co Chloe přinese.Nemohla jsem uvěřit tomu, co držela v ruce. Měla zbraň Henry 1860."Kde si to sebrala, vždyť to je Henry 1860, to snad není možné, to byl vždycky můj sen, si sní zastřílet"řekla jsem a nespouštěla pohled ze zbraně.Chloe se zasmála."Tak sen se ti právě splnil.Taťka ji měl na chatě a raději si ji vzal se sebou, kdyby něco"."To je úžasný, můžu....můžu si ji podržet"."Jasně".Když jsem si ji chytla, myslela jsem, že se zblázním radostí.Byla velmi lehká a dobře se sní mířilo."Tak, můžeme vyrazit, nebo se chceš sní dál mazlit"řekla pobaveně Chloe, když viděla, jak si zbraň prohlížím."Jo, jasně, jen pojďme.
Došli jsme na střelnici, nikdo tam nebyl.Takže jsme to měli pro sebe.Střelnice byla hezky zařízená, mohly jsme si nastavit, jestli chceme aby se cíl pohyboval, nebo aby stál na místě.Terč se dal i přiblížit a oddálit."A tebe učil střílet taťka"zeptala jsem se."Ano, ale jenom s tohohle, jinak jsem nestřílela, z žádné zbraně.Jo vlastně, ještě s obyčejného coltu".Tak jo můžeme"zeptala se."Ano".Lehla jsem si na zem a uchopila zbraň.Chloe zmáčkla tlačítko a terč se posunul docela daleko.Ale to bylo dobře, protože Henry 1860 je zbraň na velmi dobrou vzdálenost.Lehla si ke vedle mě a začala šeptat."Uvolni se a klidně dýchej.Soustřeď se jenom na terč.Zbraň nedrž pevně, ale lehce.Nespouštěj s cíle oči.Zamiř a při výdechu vystřel".Udělala jsem přesně to, co mi Chloe řekla.Nadechla jsem se a při výdechu jsem vystřelila.Henry 1860, není ani tak moc hlasitá, to je výhoda.Chloe přiblížila terč."Tak to je super, na to, že střílíš s pušky poprvé, tak je to úžasné."To jako fakt, já se trefila"řekla jsem a s otevřenou pusou, jsem se dívala na terč.Asi o centimetr jsem minula prostředek."Tak tomuhle říkám úspěch Cary, si vážně dobrá"."Jo, ale ty si mi dobře poradila"usmála jsem se.Ještě chvíli jsem si zkoušela střílet a potom jsme šli domů.
Už se skoro stmívalo.Procházeli jsme zrovna kolem parketu a potkali pana Roe Ricka a taťku."A hele, koho to tady máme"řekli pobaveně."No fakt sranda"usmáli jsme se."Kam se ženete"zeptala jsem se."Řekli jsme si, že si půjdeme na chvíli sednou ke stánku"řekl pan Roe."Tak to jo"řekla Chloe."A Cary, nezapomeň, zítra si máme zahrát na mandolínu"řekl pan Roe."Jasně"."A jak to šlo, s Henrym"zeptal se Rick."Dobře, tvá holka střílí líp, než tady všichni vojáci"."To ne, ale šlo to dobře"usmála jsem se.Dala jsem Rickovi pusu a právě jsme chtěli jít, když v tom."Co se to děje"řekla Chloe."To nevím".Několik zdravotníků, utíkalo k bráně.Slyšeli jsme auta.Brána se otevřela a dovnitř vjel Hammer a jedno nákladní vojenské auto.Hned zastavili a vystoupili ven.Auta byly poškrábané od kulek.S Hammeru vystoupily dva vojáci, ti byly v pořádku.Otevřeli zadní dveře a pomohli vylézt dvou raněným vojákům.Oba dva byly postřeleni do ruky.Z náklaďáku vylezli taky dva vojáci, kteří byly v pořádku a zavolali zdravotníky, ať jim jdou pomoct.A pomalu vynesli z náklaďáku čtyři těžce raněné vojáky.Dali je na nosítka a odnesli je pryč.Ten voják, co řídil Hammer, byl asi velitel, jejich skupiny.Přišel k němu jeden důstojník a zeptal se ho."Kde je zbytek čety poručíku".Ten zavrtěl hlavou."Jsou mrtví, tohle jsme všichni"."Co se stalo"zaslechla jsem, jak se ho důstojník ptá."Byl to zmatek, sám to nechápu".Dál už jsem nic neslyšela, protože nám vojáci řekli ať jdeme domů.Cestou domu, jsme mluvili o tom, co se asi mohlo stát.Rozloučili jsme se s Roeovími a šli domů.
Holky byly v obýváku.Řekli jsme jim, co se stalo.Asi za hodinu přišel Seržant.Pozvali jsme ho dál."Seržante, co se stalo"zeptala jsem se."Já o tom nesmím mluvit, ale vám věřím, tak jako Roeovím, tak vám to řeknu.Ale nikde to nesmíte říct"."Dobře, spolehněte se"řekl taťka.Seržant se nadechl.Měly jsme tady kousek od tábora, výzkumný tábor.A dnes na večer, ho někdo přepadl.Bylo tam osmnáct vojáků a vrátilo se jich pouze deset.S toho čtyři vážně zranění a dva lehce.Sami nevědí kdo to byl.Říkají, že to byly vojáci a prý dokonce mezi nimi, byly někteří oblečeni do civilu.Přepadli je náhle.Ale my nevíme o tom, že by tady byly jiní vojáci, nebo dokonce někdo v civilu".A vtom mi to došlo."Čtvrtá vlna"řekla jsem.Všichni se na mě podívali."Cože"."To je čtvrtá vlna, museli to být mimozemšťani".Řekla jsem ostatním, že se mi zdáli kdysi sny a včera se mi zdál znovu."Tohle řeknu generálovi, ne to, že se ti zdají sny, ale že je to čtvrtá vlna.Děkuji ti moc Cary, to mě taky mohlo napadnout"."V pořádku seržante"."Tak, asi tady máme čtvrtou vlnu"řekl seržant."Musíme se bránit"řekla jsem.
Konec dvacáté šesté části. :)
Na obrázku puška Henry 1860. :)
ČTEŠ
Invaze (Apokalypsa si pro nás přišla)
AventuraCary Reedová, je sedmnácti letá holka,která si žije normální život.Ale to se změní, až na Zemi vypukne apokalypsa, oblast 51 zachvátí mohutný výbuch.Nikdo neví co se uvnitř stalo.Ale každý to pochopí, až se na zemi začne, otevírat portál a zevnitř b...