Část 42. Vyjíždíme.

41 3 0
                                    

Cary

Po pár minutách jsme se všichni přesunuli do zasedací místnosti. Uvnitř byl dlouhý stůl s několika židlemi po stranách. Naproti stolu byla velká obrazovka. Generál nás pobídl abychom se posadili. Postupně přicházeli do místnosti důstojníci. Zvědavě se na nás dívali. Na jejich tvářích bylo vidět, že nevědí co čekat. Až když byla místnost plná, generál spustil.

,,Většina z vás, asi neví, proč jste tady. Odpověď je jednoduchá. Tady naše statečná Cary utrpěla při obraně spojenectví zranění od jezdce. Měla vize a při každé vizi, měla příležitost, se dívat okolo sebe a hledat věci, které by ji napověděli, kde se nachází nepřítelova základna. A dnes vám můžu s radostí oznámit, že to zjistila a víme, kde se ti zelenáči nacházejí".

Důstojníci zbystřili a někteří se na mně udiveně a překvapeně koukali. Rychle jsem je přejela pohledem, pousmála se a zase jsem koukala na generála. Neměla jsem totiž ráda, když se na mě dívalo tolik lidí. Generál sebral do ruky se stolu malý ovladač a stiskl tlačítko. Na tabuli se objevila fotka z vrtulníku. Vím, většina si řeknete, že proč z vrtulníku, co jsme někde v roce 1964. Ale potom co vypukla apokalypsa, tak nám zrušili všechny satelity. Takže tohle je jediná možnost, jak udělat "satelitový snímek". Generál ukázal na obrazovku.

,,Tady se schovávají. Základna Silver River. Museli ji dobít, nebo už byla opuštěná, tak využili situace. A Cary nám řekla, že se chystají zaútočit na náš tábor. Tak my, zaútočíme dřív na ně. Bude to moment překvapení. Zítra brzy ráno svolám všechny vojáky. Ale dvě čety tady raději zůstanou. Nechci nic podceňovat. Seržante O'Briene, vy povedete útok a budete velet čtyřem četám, které s vámi půjdou" kývl na seržanta.

,,Jistě, bude mi ctí" usmál se seržant a kývl na souhlas. Poté se podíval na mě a mrkl. Usmála jsem se.

,,Cary, chceš jít s tvými přáteli taky" zeptal se nejistě.

,,Ano, chci, mí přátelé půjdou taky" řekla jsem bez váhání a podívala se na Chloe a Mika, kteří seděli naproti mě. Chloe se na mně široce usmála a kývla. Mike kývl na souhlas svým kloboukem. Vím, že tady není Rick, ani Kristy, ale určitě by taky souhlasili.

,,Výborně, to rád slyším. Každá pomoc se nám hodí. Po téhle schůzi dám poslat vysílačkou zprávu Horským lidem. Společně je rozprášíme. A ještě vás chci na něco upozornit".

Generál sebral ovladač a přiblížil fotku. Přišel blíž a ukázal prstem.

,,Když se podíváte, tak naproti Silver River je obrovský les. A když překonáte les, tak se musíte dostat asi přes 120 metrů otevřeného prostranství, aby jste se dostali k základně. Ale vaše výhoda je v tom, že jakmile vyjdete z lesa, tak jsou u něj vykopané dlouhé zákopy. Takže budete mít dost času se probít k základně. A ještě poslední věc, každý voják dostane dvě červené světlice. Až se vám podaří jezdce eliminovat, tak kdokoliv, kdo bude na střeše Silver River, tak zapálí světlice. A naše vrtulníky se už o tu základnu postarají" rozhlédl se po místnosti. ,,Nějaké otázky". Všichni mlčeli. ,,Dobře, takže zítra v 8:00, nechte nastoupit mužstvo na náměstí. To je vše, můžete jít" pousmál se.

Všichni jsme si stoupli a postupně vycházeli ven. Na chodbě jsem počkala na Chloe, Mika a seržanta. Jakmile mně uviděli, přišli ke mě.

,,Vážně tam chcete jít. Nikdo vás nenutí a nebude to hezký" zeptal se pro jistotu seržant.

Podívala jsem se na kamarády. Nemusela jsem ani nic říkat, abych poznala, že půjdou se mnou. Otočila jsem se zpět k seržantovi, který se po nás starostlivě díval a měl ruce založené na prsou.

Invaze (Apokalypsa si pro nás přišla)Kde žijí příběhy. Začni objevovat