Část 43. Poslední bitva.

82 7 0
                                    

Cary

Jedeme už skoro dvě hodiny a blížíme se k cíli. Stejně jako seržantovi, mi pořád vrtá hlavou, co má znamenat ten vysílač. Ale to se brzo dozvíme. Jsou nás stovky a nepřítel neví, že se blížíme. Za celou dobu, jsme prohodili všichni jenom několik slov. Chloe se dívá ven z okna, Kristy se zapřemýšlela a já se. Za celou dobu, co jsem se podívala ven, se nepohnul ani lístek. Nevím, jestli je to dobře, nebo ne. Jenom doufám, že to všechno proběhne jak má. Vím, že se to neobejde bez obětí, ale i tak to musíme zvládnout.

,,Jo a hezká růže" usmál se seržant.

,,Cože...no jo...ano, děkuji" málem jsem se zakoktala, protože jsem nemohla uvěřit vlastním očím. Květ růže, který jsem si sebrala z maminého hrobu a který jsem si připevnila ke kapse své košile, byl stále červený. Jako bych si ho tam dala před chvílí. Pak jsem se usmála. Díky tomu vím, že je máma se mnou.

,,Co, všechno dobrý Cary" chytla mně za ruku Chloe.

,,Jasně" řekla jsem potichu.

Usmála se a kývla na Kristy.

,,Tak jo vážení, už tam budeme. Ale musíme nechat auta asi kilometr od základny. Protože by nás ti zelenáči odhalili".

,,Co se dá dělat, nemáme na vybranou" pokrčila rameny Chloe.

,,To tedy nemáme. Ale jakmile se dostaneme blízko k základně, tak se před námi otevřou celé zákopy. Musíme do nich všichni rychle naskákat. Protože než vylezeme z lesa, tak jim tam pošleme několik bomb. A čtyři naši odstřelovači jim sejmou pokud možno, stráže venku. A než stačí vylézt, tak mi budeme v zákopech. Přemýšlel jsem i o tom, že rychle poběžíme k základně, ale jak by vyšli ven, tak by nás všechny postříleli. Takže hlavní úkol bude, prostřílet se k základně, zabít hlavního jezdce a zapálit světlice na střeše základny" seržant zněl jako vždy odvážně.

Náš konvoj zastavil na menším kopci na lesní cestě. Postupně všichni vystoupili a vyskákali s náklaďáků. Kluci s Jackem a Johnem k nám přišli.

,,Tak jo seržante, až budeme u zákopů, naše menší dělostřelectvo vyšle na základnu několik raket. A pak už začne pořádná bitva" řekl Jack.

,,Fajn, tak se vydáme na cestu. Musíme to ukončit dřív, než bude tma" řekl klidně seržant a vykročil jako první.

S přáteli jsem vykročila za ním. Jack udělal na vojáky rukou znamení a všichni se potichu zvedli a utvořili dlouhou řadu. Bylo nás sice víc jak sto, ale náš pochod byl tichý. Stále jsme měli moment překvapení. A základna je od nás co by nevidět.

,,Drž se u mě, budeme se krýt" slyšela jsem Mika, jak mluví na Kristy.

,,Umíš vylézt na strom" šibalsky se usmála.

,,Bohužel ne" ušklíbl se.

,,Tak raději budu na tebe dávat pozor já ze shora" uchetla se.

,,Nezbývá mi nic jiného než souhlasit" zasmál se.

Vedle mně přiklusal Rick. Změřil si mně pohledem.

,,Dobrý"

,,Jasně, jsem plná energie" mrkla jsem. Usmál se a šel za Jackem.

Celou dobu šla vedle mě Chloe a nic neřekla.

,,Si nějak potichu, co se děje" pousmála jsem se.

,,Já ti nevím, vždycky jsem ukecaná, ale teď ani nevím, o čem mluvit. Ale myslím, že za chvíli spíš za nás budou mluvit zbraně" ušklíbla se.

Invaze (Apokalypsa si pro nás přišla)Kde žijí příběhy. Začni objevovat