Nehezen, de felvittem magamhoz Vincentet aki teljesen ki van ütve. Másnap nem mentem suliba mert mellette akartam lenni mikor magáhoztér, hogy utána leüssem. Már késő délután volt mikor magáhoztért.
-Rebeka?-nyőgte majd felült az ágyon.
-Mégis mi történt?-nézzett körbe.
-En is pont ezt akrtam kérdezni tőled! Mi ütött beléd tegnap este? Teljesen bekantattál!-mondtam.
-Bekantattam? Tegnap este?-kérdezte meglepődve.
-Nem emlékszel semmire?-faggattam.
-Arra emlékszem, hogy megjelent Bagoly és összeverekedtünk. Aztán át akart váltosztatni téged is utána elkezdtem vele veszekedni majd utána...utána... Utána mi történtt?-nézett rám kissé rémülten.
-Arra sem emlékszel, hogy a falhoz szorítottad anélkül, hogy hozzáértél volna miközben eléggé megkínoztad?
-Hmmm.. Nem rémlik ezek közül semmi. Mi történt ez után?-kérdszte.
-Közétek ugrottam átöleltelek mire elájultál.-mondtam el a gyors és rövid verziót.
-Miért öleltél át?-kérdezte majd félredöntötte a fejét.
-Az nem lényeges. Az viszont már annál inkább, hogy miért nem montad el, hogy te vagy azon a fényképen?-kérdeztem.
-Azt azért nem montdtam mert nem akartam, hogy félj tőlem.-mondta halkan.
-Féltem én tőled valaha is?-kétdztem majd felülttem mellé az ágyra.
-És milyen votam amikor megőrültem?-kérdezte majd rámnézett.
-Hááát..kb. mint Bagoly csak egy kicsit őrültebb.-mondtam és belenéztem a szemébe. Egy darabig néztük egymást majd utána Vincent eldölt és leesett az ágyról. És én nem kiröhögtem hanem szinte utánaugrottam.
-Vincent, mi a baj?-kérdeztem rémülten.
-Túl kevés az erőm! Úgylátszik teljesen lefárasztott a tegnap este.-mondta.
-Gyere felsegítelek az ágyra, pihenned kell, hogy legyen erőd!-mondtam majd visszaraktam az ágyra.
-Ugye tudod, hogy nem attól lesz erőm, hogy pihenek?-kérdezte felvont szemöldökkel.
-Akkor mitől?-kérdeztem mert hirelen semmi sem jutott az eszembe.
-Tudod!?-mondta majd a nyakamra nézett utána vissza a szemebe.
-Ja tényleg!-mondtam meglepetten bár tudom, hogy most mi következik. Vért kell neki szereznem! De miután semmi kedvem nem nincs hozzá ezért kitaláltam valami jobbat.Gyorsan melé ugrottam és a szemébe néztem.
Ő persze furcsán nézett rám. Ezután átöleltem.
-Rebeka mire készülsz?-kérdezte. Ezután éreztem, hogy megfeszülnek az izmai.
-Rebeka engedj el, nem akarlak bántani!-kiáltotta de nem törődtem vele hisz tudtam, hogy ez lesz. Egy darabig még rángatózott majd a fülembe súgta:
-Sajnálom és köszönöm.-majd beleharapott a nyakamba. Fájdalmat most sem éreztem. Másnap együtt mentünk suliba. És ezután eltöltöttem egy jó hetet bármi baj nélkül. Majd egyszer csak kiraktak egy plakátot a terem ajtajára. Ahogy végigolvastam teljes pánik tört ki rajtam.
YOU ARE READING
Kétszáz Éves Múlt #1 (Befejezett)
FantasySok-sok év bujdosás után Vincent Knight visszatér, szerelemre talál, és esélyt kap bosszút állni az életét sötétségbe taszító vámpíron.