(Rebeca Szemszöge)
Bagoly elment. Végleg elment.
-Vincent kérdezhetek valamit?
-Persze mondjad csak.-felelte mosolyogva.
-Mi az a kapocs?
-Olyan személy aki össze van kötve a túlvilággal. Mint például te.-mondta.
-Mi? Az nem lehet.-akadtam ki.
-Bagoly fiát is te idézted meg. Ha nem tetted volna megöltük volna egymást.-mondta majd átkarolta a derekamat és magához húzott.
-Szeretnék adni neked valamit.-mondta Vincent és belenyúlt a kabátja zsebébe. Egy nyaklánc volt rajta egy rubintvörös medállal.
-Ez gyönyörű.-mondtam miközben felrakta a nyakamba.
-Tetszik?
-Persze. A szemedre emlékeztet.-mondtam majd megcsókoltam.
-A szememre? És az jó?-kérdezte majd felvonta az egyik szemöldökét.
-Tökéletes.-válaszoltam.
-Tényleg?-kérdezte majd vörösre váltotta a szemét és elmosolyodott.
-Igen.-mondtam majd mélyen elmerengtem benne. Sosem mondtam neki mennyire szeretem azt a vörös szempárt.
-Szeretlek.-mondta két hegyes szemfoga között.
-Én is téged.-válaszoltam majd magamhoz öleltem. Imádom ezt az illatot. Egy kicsit eltoltam magamtól, de csak azért, hogy megcsókolhassam. Reflex szerűen el akart tolni mielőtt megsérti a számat csakhogy nem hagytam neki.
-Engem nem érdekel ha megharapsz.-mondtam mosolyogva.
-Tudom csak...
-És nem fáj ne izgulj.-emeltem meg a fejét, hogy rám nézzen. Rám mosolygott és megölelt.
-Menjünk haza.-suttogta a fülembe. Ahogy sétáltunk közben felkelt a Nap. Mielőtt még az utolsó fénysugár is feljött volna egy hangos farkasvonyítás jött a z erdő felől, de nem vettem róla tudomást csak mentem előre.
Sziasztok! El is érkeztünk az első rész végéhez. Remélem tetszett és velem maradtok a második részben is. :-) Köszönöm, hogy velem tartottatok, sziasztok! :-)
YOU ARE READING
Kétszáz Éves Múlt #1 (Befejezett)
FantasySok-sok év bujdosás után Vincent Knight visszatér, szerelemre talál, és esélyt kap bosszút állni az életét sötétségbe taszító vámpíron.