Barátok harca

1.5K 98 0
                                    

-Ezt most miért kellet?!-mondta Vincent.
-Bocsesz haver kiszaladtt a számon!-mentette a bőrét jesse.
-Mindjárt a fogad fog kiszaladni a szádon!-mondta Vincent és egy fához szorította a nyakánál fogva Jesset.
-Hé Vincent nyugi!-szóltam rá Vincentre.
-Nem nyugszom le! Jesse ki álsz magadért vagy most elfutsz mint áruló kutya?-mondta Vincent majd epengette Jesset aki Vörösre válltotta szemét.
-Vin idősebb vagyok tehát erősebb, ha harcot akarsz állok elébe.-mondta kihívóan Jesse majd 3 méterel hátrébb ugrott. Tettek egy kört oldalazva utána egymásnak estek. Igazábol az elejéből nem láttam semmit ugyanis emberi szemnek láthataln gyorsasággal cikáztak jobbra meg balra. Itt-ott feltünt egy kis tűz, egy pici homokvihar nehezen, de ki tudtam venni. Jesse lehet, hogy idősebb viszont azt nem vette figyelembe Vincent elemi hatalmát. Ha úgy dönt könnyű szerrel ő nyer. Bár addig csak nem fog fajulni a dolog. Ez biztos csak egy kis vámpír haverok közötti kis bunyó. Hamar lerendezik és mindenki élve vagy félig élve megy haza. Viszont most már egyre lassabbak. Biztosan kezdik befejezni. Mind a ketten úgy lihegtek mint egy tacskó aki maratont futott. Testükön kék-lila foltok voltak amik hamar eltüntek. Tettek még egy kört oldalazva majd folytatták. Egyészen addig míg Jesse egy akkorát adott Vincentnek, hogy belecsapódott a földbe. Jesse odasétált Vincent mellé.
-Én mondtam. Erősebb vagyok!-mondta büszkén és elmosolyodott.
-Nem! Még nem nyertél!-mondta Vincent és felrepítette Jesset az égbe majd onnan belevágta a földbe. Jesse furcsa tekintettel nézet a felé közeledő dühös Vincentre. Már csak pár lépésre volt tőle mikor egy nagy fal jelent meg közöttük. Gondolom Jesse azt hitte, hogy ez majd megállítja Vincentet. Nagyot tévedett egy laza mozdulattal (szerintem ugyanúgy föld elemmel) arrébb tolta a falat. Jessenek elkerekedett a szeme de pár pilant után már a félelmet lehetett kiolvasni belőle.
-Nyugi haver!-mondta Jesse. Sajnos ennyi nem segített a helyzetén. Vincent a nyakánál fogva felemelte. Láttam Vincent arcán, hogy képes lenne megölni a barátját. Viszont hasonló gonoszság csillogott a szemében mikor megtámadta Bagolyt.
-Vincent...ne! Kérlek...engedj...el!-nyögte Jesse. Vincent egy kicsit erősebben kezdte el szorítani.
-Vincent...te...nem...tennél...ilyet...! Engedj.....el...kérlek...Megbántam!-mondta Jesse aki már majdnem elvesztette az eszméletét mikor Vincent elengedte, a szeme vörössége eltűnt majd a földre rogyott. Gyorsan odaszaladtam. Aggódó tekintettel néztem Vincentre. Eközben Jesse összeszedte magát annyira, hogy feltudjon állni.
-Látom Vin még mindig nem hajlandó rendesen vért inni.-mondta kicsit rekett hangon. Odaguggolt mellé majd felhúzta az ingujját beleharapott a csuklójába amiből lassan elkezdett folyni a vér. Sóhajtott egyet majd Vincent szájához tette a kezét. Én pedig csak néztem és nem értettem semmit. Oké. Megmondaná nekem valaki, hogy mi a fene folyik itt?????

Kétszáz Éves Múlt #1 (Befejezett)Where stories live. Discover now