Döntés

1.4K 89 0
                                    

Vincent egy másik vámpír felett állt véres szájjal. A másik vámpíron egy nagyon furcsa sebhely. Szerintem az imént szerezhette Vincenttől.

-Vincent jól vagy?-rohantam oda hozzá és átöleltem. Meglepetésemre visszaölelt.

-Vin mégis mi történ itt?-kérdezte Jesse.

-Azt kapta amit megérdemelt.-mondta miközben maga mögé tolt.

-Egyszerűen csak ráolvasztottam a bőrére a kezemen lévő láncot.-mondta gonosz vigyorral az arcán.

-De hiszen az nem gyógyul be?-mondta Jesse.

-Tudom.-mondta nyugottan. Mégis mit tehettek vele? Megváltozott a kisugárzása. Gonoszabb lett.

-Vin minden oké?-kérdezte Jesse.

-Teljesen. Miért?-kérdezte Vincent majd összekulcsolta maga előtt a kezét.

-Csak kicsit furcsán viselkedsz.-jegyezte meg Jesse, és felvonta az egyik szemöldökét.

-Megnyugtatlak. Jó vagyok. Rég voltam ilyen jól.-mondta egy gonosz félmosollyal az arcán.

-Ezt, hogy érted?-álltam elé.

-Úgy, hogy jól vagyok!-mondta majd megsimogatta az arcomat. Egy pillanatra furcsán néztem rá, után csak hagytam mert jól esett, hogy hozzámér bármi félelem nélkül. Odaléptem hozzá és megint átöleltem.

-Azt hittem bajod esett!-mondtam.

-Nyugi. Nincs semmi bajom látod? Meg tudom védeni magam ha kell.-mondta nyugottan.

-------------------------------------------------

(Vincent szemszöge)

Rebeca. Látszik rajta, hogy aggódott értem. Nem akartam neki fájdalmat okozni. Persze ő is hiányzott nekem. Hirtelen lépteket hallottam a távolból. Ez bizonyára Bagoly lesz! Elengedtem Rebecát és elindultam felfelé. Vagyis indultam volna, ha Jesse nem áll elém.

-Hová mész Vin?-kérdezte Jesse gyanakodva. Tudom, hogy ő is hallotta a lépteket akkor miért kérdez rá?!

-Dolgom van odafent!-mondtam majd kikerültem és elindultam felfelé. Mikor felértem már ott várt rám Bagoly.

-Vincent! Hogy érzed magad?-kérdezte gonosz mosollyal.

-Jól.-mondtam keresztbe tett kézzel.

-Most nem úszod meg szárazon!-mondtam majd vörösre váltottam a szemem.

-Miért? Leöntesz vízzel?-kérdezte a szokásos vigyorával.

-Ha azt akarod?-mondtam majd egy kisebb akváriumnyi vizet zúdítottam rá. Nagyon jól esett.

-De vicces kedvében valaki!-mondta majd gyorsan megszárította magát.

-Akkor lássuk a tüzet meg tudod e szárítani?!-mondtam majd ráküldtem egy nagyobbacska tűzgolyót. Sajnos eltérítette így az a falnak csapódott. Két perc se kellett és már szinte minden lángokban ált. Dönteném kell: vagy itt helyben végzek Bagollyal és talán vége mindennek vagy megmentem Rebecáékat mielőtt még a tűz ellepne mindent és bent ragadnának. Nem gondolkodtam sokáig, elindultam a pince felé. Elmondtam pár szóban az előbb történteket majd gyors iramban elindultunk a kijárat felé. A nagy sietségben a parázstól és a füsttől nem vettem észre, hogy Rebeca lemaradt. Elindultam visszafelé mikor Jesse megfogta a vállam.

-Vincent várj ez veszélyes! Te is odaveszhetsz!-mondta. Nem érdekelt és villámgyorsan bementem. Bent már nem tudtam gyorsaságomat használni mert beszakadt volna a padló és beestem volna a pincébe. Körbenéztem és megláttam a földön fekvő Rebecát.


Kétszáz Éves Múlt #1 (Befejezett)Where stories live. Discover now