-Azt hittem az én elemem a tűz...lehet, hogy...-mondta Vincent majd, elindult hazafelé. Mikor odaért egy nagy szekér állt a ház előtt.
-Mi folyik itt?-kérdezte a kocsistól Vincent.
-Nem tudom pontosan. Állítólag valami tragédia történt a családban és nem tudnak tovább itt maradni.-válaszolta kedvesen az öreg úr. Vincent benyitott a házba. A szülei éppen a kanapén ülve sírtak. Vincent odalépett hozzájuk és a könnyes szemükbe nézett.
-Mi történt?-kérdezte barátságosan.
-A fiunk...Vincent...meghalt. Az egyetlen gyermekünk.-mondta a férfi szipogva. Vincent lefagyott mintha egy újabb világ tört volna össze benne.
-Hogy történt?-kérdezte Vincent félve.
-Öngyilkos lett az erdőben.-mondta ismét a férfi és a felesége a szavak hallatán megint sírni kezdett.
-Bárcsak visszakaphatnánk a mi kis Vinnynket...-mondta az anya két szipogás között. Vincent elgondolkozott.
-Itt vagyok, nincs semmi baj.-mondta majd rámosolygott a szüleire.
-Köszönjük, de nincs szükségünk idegenek segítségére. Kérlek távozz a házból.-mondta az apa kicsit keményebben mint kellet volna. Vincent felállt és az ajtóhoz sétált utoljára még visszanézett a szüleire majd becsukta maga mögött. Egy fa mögül végignézte ahogy a szülei elhagyták a házat majd bement. A kanapé ott maradt és a bútorok nagy része. Vincent lefeküdt az ágyra és a plafont bámulta. Majd könnyek szöktek szép barna szemibe amik lassan lefolytak az arcán. Nem törölte le hagyta, hogy lefolyjon az arcán. Vincent. Nekem is könnyes lett a szemem. Most már mindent értek. A szoba lassan forogni kezdett körülöttem. Egyre gyorsabb és távolodok Vincentől. Mi történik?
-ÁÁÁÁÁÁÁ!-kiabáltam és mikor kinyitottam a szemem Vincent állt előttem és Bagoly mögöttem. Felálltam és Vincent nyakába ugrottam. Nem bírtam uralkodni a könnyeimen. Vincent visszaölelt majd egy kicsit eltolt magától és értetlenül nézett rám. A szeme olyan mint mindig sötét és üres, de most mintha lenne benne egy kis szikra.
-Mi történt Rebeca?-hallottam a hátam mögül.
-Te szemét! Ha a pokol tüzén égnél el az is kevés lenne neked!-mondtam dühösen Bagolynak aki megdöbbent egy kicsit majd elmosolyodott.
-Milyen kis éles nyelvű!-mondta majd előttem termett és végighúzta ujját a nyakamon. Vincent eltolta tőlem és dühösen nézett rá.
-Vincent ne csinálj olyat amit később megbánsz.-mondta Bagoly.
-Erre 200 éve neked is gondolnod kellet volna.-mondta Vincent és egy erősebb széllel ellökte a közelünkből Bagolyt.
-Vincent láttam mindent. Nem tudom miért, de láttam. Bagoly erős, de neki is van egy gyenge pontja.-mondtam majd átöleltem Vincentet és a fülébe súgtam a megoldást. Nyomtam egy gyors puszit a szájára és rámosolyogtam.
-Szeretlek!-mondta Vincent.
-Én is szeretlek!-mondtam majd megálltam Vincent mellett és megfogtam a kezét. Bagoly kimászott a bokrok közül és vörösre váltott szemekkel indult meg felénk. Én Vincentre néztem akinek a szeme már vörösen izzott. Én csak mosolyogva bólintottam egyet. Ő is visszamosolygott majd felemelte az összekulcsolt kezünket. Lassan a szája elé húzta a csuklómat majd beleharapott. Egyáltalán nem fájt, szinte alig éreztem. Majd Vincent elengedte a kezem és elém állt.
YOU ARE READING
Kétszáz Éves Múlt #1 (Befejezett)
FantasySok-sok év bujdosás után Vincent Knight visszatér, szerelemre talál, és esélyt kap bosszút állni az életét sötétségbe taszító vámpíron.