Újra és újra elolvastam miközben egyre átjártt a félelem. Erre a plakátra ugyanis a következő voltt írva.
Nyárnyitó Bál!
Gyertek el ti is pénteken este az ikola színháztermébe!
Bálkirálynő és Bálkirály választás! Hozdd el a barátaidat is!
A belépő ingyenes!Ennél rosszabb már nem is lehet. Főleg Luna miatt. Tudjátok minden osztályban van egy idegesítő és bekébzelt csaj. Na ők Lunáról vesznek példát! Luna minden bál előtt kiválasztja az osztály leghelyesebb fiúját, megveszi a legdrágább ruhát és ezért mindig ő a bálkirálynő. Persze lehet közrejátszik az is, hogy minden versenytársa mindig visszalép rejtélyes okok miatt. Vajon most meik fiút akarja behálózni? Körbenéztem, hogy lássam ki lesz az a szerencsétlen srác aki koronával a fején Lunával fog lassúzni majd ha szerencséje van csókolózni. Hirtelen észre vettem a szőkitett és agyonsminkelt fejét. Épp az ablaknál álltt és a fiúkat nézte. Aztán megindult a terem hátsó részéhez majd adament Vincent asztalához.
-Szia Vincent!-mondta a haját piszkálgatva mintha zavarban lenne.
-Szia Luna! Mit szeretnél?-nézett vel rá egy könyvből.
-Csak annyit akartam kérdezni, hogy eljössz-e a bálba pénteken?-mondta.
-Nem biztos, miért?-mondta Vincent.
-Ha eljössz lennén a partnerem?-mondta kedvesen és számomra hányingerkeltően. Majd megsimogatta Vincent kezét. Ettől valamiért teljesen ideges lettem és, hogy lehigagyak elmentem arcotmosni. Mikor belenéztem a tükörbe észrevettem, hogy van valaki mögöttem. Rémült tekintettel fordultam meg, de gyorsan elillantt belőlem a félelem mikor megláttam ki az. Luna volt az, két szintén bekébzelt barátnőjével az oldalán.
-Láttam, hogy nézel Vincentre! Gondoltam szólok, ő már az enyém!-jelentette ki büszkén.
-Mii? Engem nem érdekel Vincent!-mentegetőztem.
-Ugyan már az előbb is elpirultál a dühtől, pedig csak a kezét simogattam meg!-mondta. Tényleg elpirultam volna? Nem érdekeltt engem ez az egész, de láttam Lunát idegesítem vele ugyhogy beszálltam a harcba.
-Vincent ugyem megy el a bálba! De még ha el is menne miért pont egy ilyen szőkített libával mint te!-mondtam majd lazán kisétálltam a mosdóból. Tudom, hogy nincs esélyem ezétt remélem a bál után Vincent éhes lesz és egy csepp vért sem hagy benne. Órák után összeszedtem a cuccaimat és már mentem volna haza mikor valaki megfogta a karom és magához rántott. Vincent volt.
-Minden rendben? Idegesnek látszol.-mondta.
-Csak a bál miatt van.-sóhajtottam.
-Elmész rá?-kérdezte.
-Gondoltam benézek a végefelé. És te?-mondtam.
-Még nem tudom.-mondta majd kisétáltt a teremből. Vajon ezen a téren is vannak rossz emlékei? Ez még ráér a fontosabb kérdés az, hogy mit vegyek fel? És ki lesz a partnerem?
YOU ARE READING
Kétszáz Éves Múlt #1 (Befejezett)
FantasySok-sok év bujdosás után Vincent Knight visszatér, szerelemre talál, és esélyt kap bosszút állni az életét sötétségbe taszító vámpíron.