32. BÖLÜM

449 76 161
                                    

Dikkat!!!

Bu kitaptaki mekanlar ve olaylar tamamen hayal ürünüdür. Bölüm sonunda gerçek bilgilendirmeler yapılacaktır...

 Bölüm sonunda gerçek bilgilendirmeler yapılacaktır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~*~*~

2016/Fransa Toprakları

Royce'un gözünden;

Artık gerçekten yaşlandığımı kabul etmeye başladım. Şelaleden neredeyse cesedim çıkacaktı. Ama yine de günün kahramanı bendim tabi ki!

"Ah dostum bizi korkuttun!"

Shaggy'nin sitem dolu sözleri arasında sol tarafımda sırtüstü yatan sarı saçlı çocuğa baktım. Nefes alıyor gibiydi ama yine de bir kez daha kontrol etmek iyi bir fikirdi. Tüm kaslarım o azgın suya direnmekten kasılıp yorgun düşmüştü. Yanı başımda duran üç kişiye baktım. Cierra, Shaggy ve bir çocuk... Derken çalılıkların arasından düşe kalka bir çocuk daha geldi.

"Yaşlı amcanıza yardım edin..." diyerek kollarımı uzattım. Ilk önce boş boş bakıp hiçbir atakta bulunan olmayınca kollarım yer çekimine yenik düşerek toprakla tekrar buluştu. Bu sefer başımı kaldırarak kaşlarımı çattım.

"Arkadaşınızı kurtardım ve teşekkürünüz bu mu?"

Çocuklar tam yardım edecekken Cierra bir kolumdan tutarak acımasızca beni kaldırdı. Gözlerini devirerek,

"Henüz baston ve takma diş kullanmıyorsun Philips..." dedi. Herkes bana trip atsa zaten. Kimse alkışlamasa beni. Sanki bir havuza atlamışım gibi davranmaya devam etsin herkes!

"Davin?"

Iki çocuk da yerde sırt üstü yatmış olan çocuğa odaklandılar. En küçük olanı hem ağlıyor hem de kulağını Davin'in kalbine koyuyordu. Bunlar kardeş olabilirlerdi ama çok da birbirlerine benzedikleri söylenemezdi.

"Cierra hadi bir büyü yap ve beni şelalenin yukarısına taşı. Lütfen..."

Cierra umursamaz bir havayla,

"Espiri yapabildiğine göre yukarıya da çıkabilirsin."

Gerçekten bayılacaktım... Kaslarım iflas etmişti. Sonra birden göz bebeklerim büyüdü,

"Forbia? O nerede?!"

Shaggy kucağına Davin'i alırken Cierra'dan yanıt geldi.

"Bunu sen daha iyi bilmelisin. Çünkü seninle beraber o da aşağı atladı."

Bunu o kadar ruhsuz söylemişti ki, inanamıyordum. Forbia her zaman ki gibi kaybolmuştu ve eminim uzaklarda bir yerlerde beni izliyordur. Ortaya çıkacağı doğru anı bekleyip benden intikam alacağına eminim...

TÜFEK/TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin