#Yağmuru Ateşe Verdim#
2016/Bristol
Travis BlakeYağmur tenimi yakıyordu. Rüzgar o kadar kuvvetliydiki adımlarımı güç bela atıyordum. Arkama son kez dönerek zorla kabul ettiğim evime bakıyordum. Babam camdan bana bakıyordu. Anlattığı ve benim de hayalimde canlandırdığım o geniş yemyeşil arka bahçemizde Forbia'ya doğru...ilerliyordum...
Eleanor Blake'e doğru...
Anneme...
Rüzgardan uçuşan saçları arkasında ilerleyen sis biraz ürkütüyordu beni. Gözlerimin üşüdüğünü hissesiyordum. Yüzüme çarpan rüzgar gözyaşlarımla temas edince soğuyordu yüzüm. Anneme yaklaştıkça etrafımızı bir daire şeklinde sis sarıyordu. Öyleki arkama baktığımda ne pencereden bakan babamı ne de evi görebildim. Her yer sisti. Yağmur çok yavaş yağıyordu ama sanki biri yağmuru ateşe vermişti. Yakıyordu canımı yağmur. Biraz daha ilerlemiştim ki annemin rüzgardan uçuşan eteğinin arkasından küçük bir kız çıktı. Durdum... Rüzgar bu duruşumdan faydalanarak beni geriye doğru itti. Turuncu kıvırcık bir saç yumağına benzeyen bu kız, Raina'ydı... Bana ürkek bir şekilde bakıyor, Forbia'nın eteğine sıkıca sarılıyordu. Güçle yanlarına doğru geldim. Artık göz gozeydik...
Bu bakış...
Bu tebessüm... Beni çok geçmişe götürdü.
"Anne ben sana aşık oldum..."
"Elbette bana aşık olacaksın. Erkek çocuklar annelerine aşık olur..."
"Anne..."
"Evet bebeğim?"
"En çok beni sev..."
Konuşmasıyla geçmişten günümüze döndüm.
"Hoş geldin Travis..."
Yutkundum. Aşağı doğru, Raina'ya baktım. Ben bakınca iyice kafasını annemin eteğine gömdü.
"Korkuyorum..."
Aslında ben ondan korkuyordum. Forbia yere eğilip Raina'yı kucağına aldı.
"Raina, bak ağabeyin..."
Raina yüzünü Forbia'nın omzuna gömdü. Ağlıyordu. Annem, Raina'nın saçlarını okşayarak,
"Hadi ama Raina... Ağabeyinin ne kadar iyi biri olduğunu biliyorsun..."
Ben dişlerimi sıktım. Yağmur biraz daha hızlanmıştı.
"Aaa...an..ne..."
Eleanor Blake durdu. Ciddileşti ve Raina da ürkerek bana baktı.
"Sen annemsin... Ben seni öldürdüm..."
"Ben yaşıyorum Travis..." eli kalbime gitti. Raina'yı yere indirdi ve Raina eski yerine, annemin eteğinin arkasına geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜFEK/Tamamlandı
General FictionBir kitabın ismi niye tüfek olsun ki?(Tamamlandı) TÜR: Dram/Gizem Yağmur can yakar mıydı hiç? Sanki biri yağmuru ateşe vermişti ve değdiği yeri yakıyordu.Yine "kendimsiz" kalmıştım işte, "kimsesizlikten" ziyade... "Beni kaybetmekten korkman hoşuma g...