Bu bölüm Braapac adına yazılmıştır.
Bu bölüm ne yazacağım şimdi Büşra? diye serzenişte bulundum Büşra'ma... O da;
Sal gitsin, sen ordakilerin bir çoğundan daha güzel yazıyorsun... hayal gücüne güveniyorum dedi...
Seni seviyorum biricik kardeşim... :)
###
Ayrıca medyadaki kapak tasarımı Elfida111 e ait... Bu harika kapak tasarımı için çok teşekkür ederim... (:
~*~*~
2016/New York
(29 Yaşında)Royce, göz kapaklarını açtığında hava aydınlanmıştı. Hafifçe doğruldu ve işte o an boynunun tutulduğunu anladı. Başını öne eğerek, başını kollarının arasına aldı...
Neler oluyordu? Bu kız kimdi ve niye gelip ansızın yok oluyordu? Bu monoton hayatı için bu kadar heyecan fazlaydı.
Evet! Kesinlikle bir haltlar dönüyordu ortalıkta.
...
Birkaç gündür her gece uykusundan uyanır uyanmaz kapıyı kolaçan ediyordu.
Ya geldiyse?
Kızın başı beladaydı... ve... ortalarda yoktu. Başına bir iş mi gelmişti yoksa? Belki de şu an bir yerlerde çaresiz yardım bekliyordu. Belki o güzel mavi gözlerinden yaşlar süzülüyor belki de pembe dudakları titriyordu.
Her gece bekliyor ama kız gelmiyordu...
Bu gece de onu bekliyordu... anlamsızca olduğunu biliyordu ama...
Kızın burnunun üzerindeki hafif çilleri düşünüyordu. Yardım isteyen gözlerini. Sesli sesli nefes alışını ve...
Aynı zaman da nefret ediyordu... kabuslarında onu görünce iki kat daha fazla geriliyordu...
Yerinden kalktı usulca... dış kapının kolunu çevirdi. Kapıyı aralık bıraktı ve sessizce oturma odasında beklemeye başladı.
"Tanrım! Delirmeye başladım!" diye gözlerini devirdi Royce...
Çok değil az bir süre sonra kapı gıcırdadı...
Royce dişlerini sıktı ve omuzlarını dikleştirdi... içeriye doğru bir soğuk hava girdi.
Kalp atışları anormal derecede hızlandı, ağzının içi kurudu. Zifiri karanlıkta hiçbir şey görmüyor fakat ışığı yakmaya cesaret edemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜFEK/Tamamlandı
Fiction généraleBir kitabın ismi niye tüfek olsun ki?(Tamamlandı) TÜR: Dram/Gizem Yağmur can yakar mıydı hiç? Sanki biri yağmuru ateşe vermişti ve değdiği yeri yakıyordu.Yine "kendimsiz" kalmıştım işte, "kimsesizlikten" ziyade... "Beni kaybetmekten korkman hoşuma g...