Surprise?

6.3K 209 2
                                    

Am vazut cum acel baiat se indrepta spre usa mea , ajunge si incepe sa bata ca nebunu , eu deja fiind panicata ma duc si deschid usor usa  

— Da? Ce doresti? Cine esti? il intreb cu putina teama

— Hai , de parca n-ai stii!  

Se pare ca jigodia si-a facut din nou prezenta. Ce cauta asta aici , nu se multumeste cu ce mi-a facut la scoala?

— Vreau sa vorbim! imi spune pe o voce calma 

—Noi nu avem ce vorbii

Si-am inchis usa , dar el si-a pus piciorul in usa si-a deschis-o.Eu m-am dat un pas in spate , iar el a intrat in casa. Nu inteleg ce cauta noaptea aici.

— Ma lamuresti si pe mine , ce faci aici?

El se indreapta spre mine , uitandu-se la corpul meu care era acoperit doar de o camasa lunga. Si-a trecut lima peste buze , ceea ce m-a facut sa rosesc.  Mi-a ridicat  incheietura mainii si s-a uitat atent  la taietura , cu o privire confuza . 

— Cum? De ce?ai facut o asa prostie? uitandu-se incruntat la rana  

— Din cauza Ta si celor ca tine 

Auzind asta , si-a ridicat privirea spre a mea care avea lacrimi si s-a uitat in ochii mei cateva secunde

— Dacã te mai distrugi asa , mai bine o rezolvãm altfel! iar sprancene lui se intalnesc formand o singura linie . Ochii lui ardeau de furie .

— Cum sã o rezolvãm?  nu înteleg ce vroia sā spunã prin asta

— Nu vrei să aflii!  mi-am muscat buza pentru a nu scoate o prostie.

A început sã se agite si sã se tot uite la ceas. Si-a cãutat ceva prin geacã si nu gãsea asa cã a început sã fie nervos ridicând tonul la mine . M-a mai privit odata cu o privire ucigãtoare în timp ce îsi aranja ceva pe interiorul gecii . Dupã ce a terminat se tot uita prin casã fãcând diferite expresii pe fatã.

— Ai de gând sã te mai holbezi mult la mine?  îmi spune putin iritat de situatie

— Ahh , tu esti cel care a venit în casa mea fãrã nici un motiv. Mi-am pus mainile la piept incercand sa fiu calma 

— Eram întrecere!

— Umblii noaptea pe strãzi?  cred cã mai bine tãceam

— Poftim?  Da ce te intereseazã? 

— Ah nu ... eu-

— Taci doar!

Fata lui se schima-se întruna crudã , criminalã gata sã ucidã. Se uitã din nou la ceas de data asta începând sã fie agitat .

— M-am cãrat de aici! si deschide usa  , lãsând-o sã se trânteascã . Curioasã m-am dus repede la geam si l-am privit cum a scos ceva din geacã si a luat-o în mânã. Îi suna-se telefonul iar în timp ce vorbea la el a început sã loveascã puternic masina . Dupã ce termina-se îsi depãrta-se rapid telefonul de la ureche aruncându-l pe jos . Obiectul pe care îl avea în cealaltã mânã la îndreptat spre telefonul ce era pe astfalt si a tras. În acel moment m-a acaparat o panicã . Si am început sã îmi pun fel de fel de întrebãri precum. " De ce are o armã la el? ". L-am mai privit încã odatã si am vãzut cã intrase în masinã accelerând foarte tare . Dar nu înainte sã se mai uite odatã spre geamul meu .

— Oh Doamne . . .  îmi spun în minte si încep sã mã agit si eu.

 Parcã faptul cã a plecat asa nervos de la mine mi-a dat o stare de neliniste . M-am dus rapid în camera mea si m-am schimbat în niste haine mai groase . Mi-am încãltat papucii si am iesit afarã luând si un cutit la mine în caz dacã se leagã cineva de prezenta mea. Am iesit afarã si m-am uitat în stânga si-n dreapta pentru a vedea dacã trece cineva. Am luat-o în directia în care o lua-se si Justin .

Danger // finalizatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum