Destroy everything

3.7K 134 9
                                    

Acest capitol va fi din perspectiva lui Justin . Sper placã :)

Justin P.O.V.

M-am trezit deranjat de soneria telefonului care suna insistent. Am întins mâna ca sã ajung la el. M-am uitat spre ecran încruntat , am coborat încet din pat , mi-am luat hainele de pe jos si am iesit din camerã. Ea încã dormea. Am avut grijã sã nu fac prea mult zgomot ca sã o trezesc . Mi-am tras pantalonii , tricoul si geaca , mi-am încãltat papucii si am rãspuns la telefon .

" Acum vin "

" Te astept de 2 ore , doi dintre ei aproape m-au vãzut "

" PoftimSi dacã te-au vãzut , de ce boule ai rãmas acolo?  "

" Erau vadã , dacã o fãceau veneam spre tine "

" Asa ca îi ademenesti spre casa mea si mi-o devasteze , bine gândit "

" În fine , hai odatã trebuie mergem înaintea lui ca o putem lua "

" Sunt pe drum "

Mi-am luat arma, munitia si am iesit din casã mergând grãbit spre masinã. Am deschis portiera , am bãgat cheile în contact si am apãsat puternic pe acceleratie. 

Pe drum nu mã puteam gândii decât la faptul ce urma sã îl fac . Eram constient cã o sã-i frâng inima Jessicãi dar nu aveam de ales. Am sã încerc sã ocolesc acest subiect în caz de mã va întreba . Nu vreau sã o mai rãnesc . Oricum minciuna nu o sã tinã mult , dar sper sã tinã îndeajuns de mult cât sã îi mai pot vedea zâmbetul pentru ultima oarã.

 Pierdut printre gânduri nu îmi dãdusem seama cã deja ajunsesem la locul stabilit de Mike si restul bãietilor. Mi-am luat masca din torpedou si mi-am mai aranjat încã odatã armele . M-am uitat în oglinda provizorie si am coborat din masinã. Mi-am grãbit pasul pânã când am ajuns unde se aflau si bãietii.

 Când m-au vãzut toti au avut o privire nervoasã. Mike a înaintat spre mine .

—Te-ai gândit si tu sã vii. . . 

—Ai grijã, cã nu am chef de glumele tale proaste 

— Unde e Jessica? 

—E . . . da ce treabã ai cu ea? fac o pauză încruntandu-mă

—Pãi e într-un loc sigur? mă întrebaă acetsa dandu-și ochii peste cap

— Da 

—Unde? 

— Nu vrei să îți spun și măsura ei de la sutien? Mișcă! spun iritat de toate întrebările lui stupide

Îl împing si mã duc spre restul bāietilor .

Danger // finalizatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum