I'm okay

5.1K 167 3
                                    

Am tresarit cand mi-am auzit numele , se pare ca directorul avea nevoie sa ma vada . Am iesit rapid din clasa si ma indreptam spre biroul lui . Pe hol am auzit pe cineva care vorbea la telefon , era Justin.

—Okay deci uramtoarea tinta va fii ea ? Oricum va platii scump pentru tot ce mi-a facut .Eu moarta o vad . Acum trebuie sa inchid , tre sa fac ceva cu scoala asta ... numai pot continua asa.

Am încercat să par calma si să mă prefac că nu am auzit nimic . Ușa era destul de departe . Am început să grăbesc pasul . O mană m-a prins de șold.

 — Unde fugi asa? îmi spune în timp ce capul lui se lasă pe o parte . 

Am înghițit în sec si l-am lăsat să continue .

 —Voi încerca să nu provoc o cearta din cauză că tu mi-ai furat mașina! îmi zambește fals, pentru asta o să am nevoie de tine , ca să mă faci să uit ce tocmai ti-am zis!

 M-am uitat la el cu ochii mari . Si-a pus mana fundul meu iar după l-a strans . Mi-am mușcat buza de jos pentru a nu scoate vreun zgomot . M-am dat un pas în spate si l-am lovit peste față cu palma . 

— Nesimțitule!

M-a prins de ambele maini cu putere si m-a trantit de perete . Îi simțeam respirația puternica pe buze . A început să mă strangă foarte tare de maini .

 —Auu , Justin , mă doare!

A ranjit la mine

 — Ascultă curvo, nu am eu timp de prostiile tale , după ce că ti-am salvat viața , îmi ești puțin datoare , așa că ai face bine să nu mai faci pe deșteapta si dura cu mine , că nu merge!

 Am înghițit în sec . Nu știam ce să îi răspund pentru ca eram conștientă că nu scăp doar cu atat . Mi-am închis ochii pentru a lăsa lacrimile să se scurga pe față . Si-a apropiat buzele de ale mele cerand acces. Nu vroiam sa-l enervez așa ca am încuviințat . Limba lui a început să domine . Mana i-a coborat pe fund masandu-l iar după l-a strans tare . Am țipat . Buzele lui s-au oprit pe gat . A început să muște si să sărute . Mi-am strecurat o mană pe spatele lui iar din greșeală cand m-a strans mai tare , unghiile mele au intrat în carnea lui provocandu-i un mic discomfort . Mi-a aruncat si cealalta mană pe umărul lui pentru a-mi putea ridica picioarele poziționandu-le în jurul talie lui . Mainile lui au rămas pe fundul meu . În timp ce mă săruta spatele meu a ajuns pe perete . Am încercat să mă desprind din sărut.

—Justin, spun murmurand . El doar a zis un " Hmm " am făcut o mică pauza.

 —Nu la școală! El si-a proptit capul de al meu răsufland amandoi greu . S-a uitat la mine zambind.

— Ei bine , vezi , acum suntem bine . Mi-am ridicat o spranceana iar el a continuat, nu vreau ca altă dată să te mai împotrivești! Am dat din cap iar el mi-a lăsat picioarele jos . 

M-a prins de mană.

 — Vreau sa-ți ti gura aia închisă dacă vrei să mai traiesti , nu spui la nimeni ce ai auzit din gura idiotului ălă care te-a răpit ,face o pauza, înțeles?

— Da 

—Bine, cand ne mai putem vedea ? îmi spune calm 

— Nu stiu- 

—Ține-ți geamul deschis la cameră! ranjește iar dupa pleacă 

Mi-am strecurat mainile prin păr . Am uitat complet că trebuia să merg la director. Oricum nu mai are rost acum .  Mi-am căutat telefonul apeland-o pe Emma.

"Da?" se aude vocea ei 

" Emma , poți venii la mine acasă ?"

" Jessica sunt la școală , nu ai ore ?"

Danger // finalizatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum