Stay strong

4.3K 129 3
                                    

Emma P.O.V.

M-am sãturat de locul ãsta , îmi este foame , nu am mai mâncat de 2 zile , simt cum corpul meu cedeaza . Mi-am ridicat privirea atunci cand am auzit usa trantindu-se . L-am vazut pe un tip dragut si fortos care statea cu o tava in mana plina de ' mancare' . S-a apropiat de mine lasand tava jos .

—Cum te simti? ma intreaba in timp ce se uita la mine

—Nu prea bine , sunt slabita!

—Oh , imi pare rau!

—De ce sa iti para? 

—Pai , ... nu conteaza

—Te rog , ajuta-ma!!

—Scuze , dar nu pot .

—Huh , esti la fel ca el

—Nu , nu sunt!  Daca eram deja erai moarta

—Atunci pleaca!

El s-a uitat la mine si-a iesit trantind usa . Voi ramane aici , voi murii aici in mainele acestui animal . Stiam ca Russell e rau si are niste afaceri nu prea frumoase dar nu ma gandeam ca e un criminal! 

Jessica P.O.V.

Justin a condus pana in fata casei mele , daca tata nu era aici atunci o are pe Emma . Am intrat cu Justin in casa si am observat-o doar pe mama care s-a speriat atunci cand m-a vazut .

—Jessie? ma intreaba mai mult tipand

—Da!

—Cum?  Ce?  Pe unde ai umblat?  De ce nu ai stat in casa , ti-am zis ca esti pedepsita!!

—Nu am timp pentru asta!

— Dar unde crezi ca pleci?  Crezi ca mai iesi de aici?  Esti pedepsita pe viata!  Si huliganul asta cine mai e?

—El e iubitul meu!

—Golanul asta iubitul tau?  Ai ajuns sa fi o-

—Cum indraznesti sa zici asa ceva?  Cum indraznesti sa ii spui despre-

—Nu pot sa cred ca ai ajuns sa te tavalesti cu toate gunoaiele!  Jessica , tu nu ai sa mai vezi nici lumina soarelui , esti pedepsita pe viata pentru ce-ai facut!!  Sa nu te mai prind vreodata cu gunoiul asta dupa tine!

Toate cuvintele ei m-au ranit , dar cel mai mult m-a ranit cand l-a facut pe Justin ' gunoi' , mi-am intors privirea spre el si l-am vazut ca ardea de nervi , nu mai puteam sa o suport pe mama , nu am putut sa îi spun prea multe deoarece nu am chef de cearta , am venit aici cu un scop .

—Am aproape 18 ani , nu mai sunt obligata sa te ascult sau sa mai locuiesc aici! 

L-am luat pe Justin de brat si-am iesit din casa , tata nu era deci sunt sigura ca o are pe Emma , dar nu stiu unde ar putea fi! 

—Iubito esti bine?

—Da sunt!

—Sper ca nu ti-am adus probleme!

— Nu .

—Acum , unde mergem?

—Pai ma gandesc la un loc unde ar putea tine-o!

—Babe stiu eu mai multe locuri , hai sa mergem!.

—B-bine .

Am urcat in masina si m-am uitat la Justin care era nervos . A pornit masina apasand pe acceleratie , dupa cateva minute in care amandoi am tacut am ajuns la o cladire veche parasita undeva pe la marginea orasului . Justin a parcat masina langa cladire , am coborat si ne-am indreptat usor spre o usa mare din lemn , am apasat pe clanta si era deschisa , am intrat incet si-am auzit sunete si voci . Sper ca am nimerit locul . Doi barbati inalti ne-au vazut si au venit rapid spre noi , Justin a sarit in fata lor lovindu-i pana cand nu mai aveau rasuflare . Eu am auzit un tipãt din spatele unei usi din metal , am deschis-o si am intrat tipand .

—EMMA?  TATA? 

Danger // finalizatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum