Această carte nu a mai fost editată din 2014, îmi cer scuze pentru toate greselile prezente in ea, probabil o să încep la un moment dat să o editez. Mulțumesc tuturor celor care au citit-o și care m-au susținut!! Love you all
❝ I guess that this is meant to be ❞
Zambetul.Talentul.Gropitele.Modul cum se enerva usor. Femeia Extraordianara care era . Tot timpul l-au atras aceste lucruri la ea , dar i-a fost de fiecare data frica si sa ii spuna .
O altă zi plictisitoare. Este 6 dimineața. Priveam de pe balcon oamenii ce se plimbă monoton pe stradă neştiind în ce parte să plece . Aceeaşi rutină în fiecare zi .Veşnica ceaşcă cu ciocolată caldă , ce îşi pierde aburii pe faţa mea . Viaţa mea de până acum fusese ca o casetă cu banda ruptă , mergea iar la un moment dat se oprea şi o lua de la capăt . Era ciudat cum încă acceptam rutina asta fără să ridic un deget pentru a o schimba . Maşinile conduse de aceiaşi şoferi cu nervii la pământ şi grăbiţi . Asta vedeam în fiecare dimineaţă . Aproape aceleasi ganduri si aceleasi lacrimi curse. Nimic nu se schimba. Mama imi inrterupe ganduri atunci cand intra peste mine in camera.
— Neața ,scumpo , poftim! si imi intinde bolul, trebuie sa plec
— Pa, mamă!
A iesit grabita din camera, iar eu am ramas savurandu-mi portia de mancare. M-am uitat la ceas si am inceput sa ma imbrac in ceva simplu. Am coborat scarile si mi-am luat telefonul de pe masa, apeland-o pe Emma. Cea mai buna prietena a mea. Imi aduce tot timpul zambetul pe buze. Stie cum sa faca o persoana sa se simta bine. Am iesit din casa si mi-am pus telefonul la ureche.
" Neata! , ii spun atunci cand observ ca a rapuns. "
" Buna dimineata , eu ajung in 20 de min in fata scolii. " imi raspunde Emma pe un ton somnoros
" Bine , cam asa voi ajunge si eu , ne vedem pa. "
" Pa! " iar odata cu glasul ei linia s-a intrerupt
Mi-am pus telefonul in buzunar si am grabit pasul . Dupa 20 minute ajung in fata scolii unde am inatlnit-o pe Emma. Era destul de posomorata.
— Hei , ce-i cu fata asta ? o intreb eu
— Ah , nu-i nimic cu fata mea , acum hai sa mergem .
Am inceput sa ne indreptam grabite spre clasa. In timp ce mergeam pe holul scolii , se izbeste un tip in mine facandu-ma sa ma dezechilibrez si sa cad . Cand m-am uitat sa vad cine a facut asta , ramasesem fara cuvinte. Justin. Este baiatul de care ma feresc de mult timp. Mi-a facut destul rau in trecut. Nu cred ca se va oprii acum . Este o persoana rece, indiferenta. S-a uitat la mine si a ras .
— Dracu - spune murmurand- Proasto , uita-te pe unde mergi ! Nu mai ai loc pe coridor?!
Nu i-am raspuns si am incercat sa ii evit privirea . Niciodata nu m-am simtit comfortabil privindu-l in ochi . E atat de rece si respingator . Cuvintele scuipate de el mi-au provocat cateva lacrimi care au aprut in coltul ochilor . La impact mi-au cazut niste carti pe care le tineam in mana . M-am lasat pe genunchi, usor pentr a le ridica . O durere ingrozitoare mi-a amortit spatele , dezechilibrandu-ma . Ochii mei cautau cu disperare persoana care a provocat asta , dar nu au putut zarii pe nimeni , doar copii nepasatori care treceau pe langa mine .
M-am ridicat si m-am scuturat de praful care se acumulase pe mine si m-am dus direct in clasa de mate unde aveam ora .Se pare ca intarziasem .
— Saru'mana , ma scuzati ca am intarziat dar am avut o mica problema .
— Nu-i nimic , dar alta data incearca sa ajungi la timp
M-am asezat in banca mea si eram atenta la profesoara cum explica niste ecuatii. Ora a trecut rapid si se sunase si de pauza . M-am dus pe hol , cautand-o pe Em care nu era de gasit. Mi-am pus ghiozdanul in dulap si mi-am luat niste bani ca sa imi iau o cafea . Mi-am facut pasi repezi spre autonomatul de cafea , am introdus banii si am asteptat ca sa fie gata , mi-am luat cu grija cafeaua si ma indreptam usor spre dulapul meu , dar se pare ca astazi cineva avea chef de amuzament. Justin si Bridgit, sa spunem ca era una dintre curvele cu care el isi petrecea timpul, se indreptau rapid spre mine , iar intr-un moment de 'neatentie' Justin a dat cu mana peste paharul meu cu cafea si mi-a murdarit tricoul alb facandu-l maro.
— Haha, ce bine iti sta asa! spune Bridgit cu telefonul in mana facandu-mi poza , in timp ce idiotu radea
— Idiotule , uite ce mi-ai facut . doar atat am putut zice
— Am auzit eu prost sau tu tocmai m-ai facut ' idiot '?
— Ești surd?
Nu pot sa cred ca mi-am facut curaj si i-am zis asta. Fata lui se incruntase si ma prinsese de par tinandu-l strans intre pumni . In tot acest timp nu a zis nimic , doar se uita incruntat la mine in timp ce , sunt sigura ca ma injura in gandul lui . Odata ce mi-a vazut lacrimile napustindu-mi ochii , a slabit stransoarea si si-a retras mana rapid .
— Sa nu mai indraznesti sa spui asta vreodata , privirea lui intalnind-o pe a mea . Ii simteam furia in cuvinte . Am ales sa tac si sa nu mai comentez in avantajul meu . Nu vreau sa am de-a face cu el .
I-am urmarit privirea pana cand a dat coltul si nu l-am mai vazut . Mi-am sters lacrimile de pe fata in timp ce imi faceam loc printre copii ca sa ajung la dulap . Odata ajunsa , am cautat disperata o bluza . Stiam ca trebuie sa am una in caz de urgenta . Intr-un final zambetul mi-a aparut pe buze atunci cand in coltul dulapului am zarit ceva rosu . Am intins mana pana am ajuns la el . Dupa ce l-am luat , am inchis dulapul iar prima directie a fost la baie . Odata ce am ajuns mi-am dat rapid bluza de pe mine jos care era patata de cafea . Incepeam sa aud niste zgomote asa ca m-am imbracat rapid cu cealalta bluza curata . Cand privirea mea a atins oglinda , mi-am vazut parul ciufulit din cauza stransorii , urmele pe care le aveam la incheietura tot din cauza stransorii pe care Justin mi-a daruit-o atunci cand am intrat in el . Ma tinuse strans de mana atunci ca sa nu cad , dar dupa ce a realizat ca din instinct m-a prins , mi-a eliberat mana odata cu cuvintele scupiate de el . Uitandu-ma la ochii mei rosii din cauza plansului , mi-a trecut o singura chestie prin cap . Uitarea .
Aveam o " calmare " ciudata in comparatie cu ceilalti . Nu pot sa spun ca sunt dependenta dar e singurul mod care ma poate face sa uit pentru un moment de toate . M-am apropiat de oglinda crapata si am lovit-o puternic cu cotul in crapatura , pentru a se sparge . Norocul meu , s-a spart . Am luat un mic ciob si fara sa ezit l-am apasat pe pielea mea de la incheietura lasand o urma de sange dupa ce l-am ridicat . Mi-am trecut mana rapid sub un jet de apa si mi-am inchis ochii instantaneu atunci cant picaturile au atins rana . Mi-am ridicat geanta si mi-am mutat bratarile pe rana pentru a o acoperii .
CITEȘTI
Danger // finalizat
FanfictionJessica trăia o viața cât se putea de obișnuita. Avea o familie care o iubea, o prietena care a i-a fost mereu alături la bine si la greu, dar toate astea au început să se destrame atunci cand în viața ei a apărut Justin. Un băiat căruia nu...